Eli onko kenelläkään tietoa Opel Vectran 1.6 ecotec hihnan vaihdosta tietoa että joutuuko paljon purkamaan konetta kun rupeaa kyseiseen operaatioon? Kävin tuolla ammattilaisen pakeilla niin oli kuulemma vähän aikaa sitten tehnyt kyseisen rempan 400 eurolla. Köhällehän se on iso lovi jos noin kalliiksi tulee kun autokin maksoi saman verran :)
Jakohihnan vaihtaminen.
5
144
Vastaukset
- kauppakannattaa
Jos haluut vaihtaa, niin voin vaihtaa sen Vectran kassilliseen kuminauhoja tai käytettyä vessapaperia.
- perkeleenecotec
Voin viedä paalattavaksi, jos maksat mulle 50€.
- Tsemppiä.proggikseen
Yleensä tuolla konehuoneessa ei ole enää kovinkaan montaa pulttia, mutteria tai ruuvia kiinni, kun ovat varisseet tielle, mutta toisaalta ruoste saattaa pitää osia tiukastikin paikallaan (tai yleensä väärällä paikalla / väärässä asennossa). Kannattaa isolla lekalla mäjäytellä eri suunnista, niin helisee ruosteet ja osat pikkuhiljaa siististi lattialle.
- säästöä
Iisi hommeli, kyllä se onnistuu näppärästi!
- Otapurkka.otajenkki
Joko sait vaihdettua vai vieläkö ehtii tarjota neljä palaa Jenkki Xylitol-purkkaa (spearmint)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066