Kumpi kestää? tojo vs VW

tojokestäätoimiiVWei

28

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhytOnTeronIlo

      Mekaniikkaa voi korjata, mutta ruostuvaa koria on paha korjata.
      VW on jo voiton puolella ongelminensa, mutta Toyota vasta sukeltamassa pinnan alle.

      • uutisetVWaudi

        Miksi tojo sukeltaa.
        Vesi kyllä tulee VW autojen sisään...


      • kyykkääJaKyykkää
        uutisetVWaudi kirjoitti:

        Miksi tojo sukeltaa.
        Vesi kyllä tulee VW autojen sisään...

        Ruostuminen ja takaisinkutsut milloin mistäkin turvallisuudelle vaaraksi olevasta syystä. Siinä aluksi. Tietysti pitää mainita surkeat ominaisuudet mitkä on jostain 80-luvulta peräisin.


    • tilastotietoa.paalaus
      • Romukauppiaanauto

      • Vahvaa.menoa

        Katsastustilastot mittaavat suoraan sitä mitä autoja Suomen teillä liikkuu. Toyota putoaa pois liikenteestä ennen Volsua.
        Sitä ei muuta mikään kirjoittelu.


      • dfsdfsdfsdf

        Vanha juttu.


    • ZKODA

      juuri näin wv ei kestä onnettoman lyhyttä takuuaikaakaan etteikö moottori ja vaihteisto särkyisi ja korikin mätänee parissa vuodessa korjauskelvottomaksi. Toyota kestää ajaa toista miljoonaa kilometriä perushuolloilla eikä Toyotat edes ruostu. Toyota on preemium miesten auto, wv keinosiementäjien kulkupeli silloin kun ei ole pajalla korjattavana milloin minkäkin vian takia. näin se on poijjjaaaat.

    • viisaus

      Toisilla vaan se menee niin tunteisiin tuo rakas peltilehmä. Ajakaa millä haluatte. Kirjoittamalla saa aina vastaväittelijän. Jos oma on paras, niin mitä sitä toisille todistamaan. Viisas on vaiti, tyhmät todistelee.

      • seataudiskodaVWsama

        Tai tyhmät makselee omasta pussistaan VW viat..


      • osssssn_paljastaja
        seataudiskodaVWsama kirjoitti:

        Tai tyhmät makselee omasta pussistaan VW viat..

        Näinhän sinä osssss juuri olet joutunut tekemään. Maksat omasta pussistasi tyhmyyttäsi kun menit ostamaan kolaroidun ja pärnäsen korjaamon kokoon harsiman Touranin perävalotakuulla. Katkeruutta omasta tyhmyydestäsi olet sitten kuuluttanut tällä saitilla vuosikausia.


      • ossssLeukaRintaanJaPetty

        Säälittävää kuinka yksi takaisku autokaupassa voi syötä ihmisen noin alas ja syrjäytymään, vai tuliko ne potkut samaan putkeen?


      • näin.se.menee

        Vaikka ei omistaisi kumpaakaan, niin ihan mediainformaation perusteella VW on jo vajonnut automaailman alimpaan pohjasakkaan ja oljenkorretkin alkaa olla vähissä.
        Henkilöstön ulos potkiminen on jo aloitettu ja asiakkaat alkavat kaikkoamaan. Lyhyt kahden vuoden takuuaikakaan ei kannusta eikä innosta, kun vikoja tuntuu riittävän.
        Alkaa olemaan kuin Opelin historian toisinto.


      • riippuu.mitä.painottaa
        näin.se.menee kirjoitti:

        Vaikka ei omistaisi kumpaakaan, niin ihan mediainformaation perusteella VW on jo vajonnut automaailman alimpaan pohjasakkaan ja oljenkorretkin alkaa olla vähissä.
        Henkilöstön ulos potkiminen on jo aloitettu ja asiakkaat alkavat kaikkoamaan. Lyhyt kahden vuoden takuuaikakaan ei kannusta eikä innosta, kun vikoja tuntuu riittävän.
        Alkaa olemaan kuin Opelin historian toisinto.

        Kai se voi tuoltakin tietynlaisilla värilaseilla katsottuna näyttää.
        Toisaalta asian voi nähdä myös niin että VW:llä on hyvä mahdollisuus ottaa kappalemääräisesti laskettuna maailman suurimman valmistajan kruunu haltuunsa vuonna 2016. Myynnin arvolla mitattuna VW on ollut suurin jo pitkään.
        VW on myös hyvässä tuloskunnossa toisin kuin Toyota.
        Toyota on tänä vuonna tekemässä todellisen mahalaskun USAn markkinoilla. Tällä hetkellä näyttää siltä että Tojon myynti putoaa reilut 100.000 kpl viimevuodesta.
        Mutta jokainen voi tietysti painottaa niitä asioita joitka omaan agendaan parhaiten sopii.


      • anaalisaattori
        riippuu.mitä.painottaa kirjoitti:

        Kai se voi tuoltakin tietynlaisilla värilaseilla katsottuna näyttää.
        Toisaalta asian voi nähdä myös niin että VW:llä on hyvä mahdollisuus ottaa kappalemääräisesti laskettuna maailman suurimman valmistajan kruunu haltuunsa vuonna 2016. Myynnin arvolla mitattuna VW on ollut suurin jo pitkään.
        VW on myös hyvässä tuloskunnossa toisin kuin Toyota.
        Toyota on tänä vuonna tekemässä todellisen mahalaskun USAn markkinoilla. Tällä hetkellä näyttää siltä että Tojon myynti putoaa reilut 100.000 kpl viimevuodesta.
        Mutta jokainen voi tietysti painottaa niitä asioita joitka omaan agendaan parhaiten sopii.

        Ei siihen tarvita mitään värilaseja kun on kuulo ja näkö kunnossa. Tuutin täydeltä on tullut jo kauan puolueetonta informaatiota kaikista medioista. Asiakasta kiinnostaa enemmän ostamansa tuotteen laatu ja luotettavuus kuin valmistajan, asiakkaitaan huijaamalla ansaittu liiketulos. Mitenkäs se VW-markkina on siellä USA:ssa menestynyt? VW-myyjänä saattaisi olla viisasta vaieta koko asiasta.


      • aina.keulassa
        anaalisaattori kirjoitti:

        Ei siihen tarvita mitään värilaseja kun on kuulo ja näkö kunnossa. Tuutin täydeltä on tullut jo kauan puolueetonta informaatiota kaikista medioista. Asiakasta kiinnostaa enemmän ostamansa tuotteen laatu ja luotettavuus kuin valmistajan, asiakkaitaan huijaamalla ansaittu liiketulos. Mitenkäs se VW-markkina on siellä USA:ssa menestynyt? VW-myyjänä saattaisi olla viisasta vaieta koko asiasta.

        VW:n myynti putoa jenkeissä tänä vuonna noin 35.000 kpl. Toyotan yli 100.000 kpl.
        Otin tämän asian esille kun puhuttiin siitä kuinka VW asiakkaat kaikkoavat. Ei liene kovin suuri ongelma VW:lle jos VWstä tulee maailman suurin valmistaja tänä vuonna.
        VW laatu näyttää olevan asiakkaiden mielestä se jota kannattaa ostaa. En ihmettele lainkaan. Jokaisessa vertailussa VW:n autot ovat aina mukana kärkikahinoissa.


      • Tosikupla
        aina.keulassa kirjoitti:

        VW:n myynti putoa jenkeissä tänä vuonna noin 35.000 kpl. Toyotan yli 100.000 kpl.
        Otin tämän asian esille kun puhuttiin siitä kuinka VW asiakkaat kaikkoavat. Ei liene kovin suuri ongelma VW:lle jos VWstä tulee maailman suurin valmistaja tänä vuonna.
        VW laatu näyttää olevan asiakkaiden mielestä se jota kannattaa ostaa. En ihmettele lainkaan. Jokaisessa vertailussa VW:n autot ovat aina mukana kärkikahinoissa.

        Upeasti jätit kertomatta prosentuaalisen myynnin laskun USA:ssa kummaltakin merkiltä. Vikavaagen on marginaalimerkki USA:ssa, kun Toyota taas on hallitseva ei amerikkalaista alkuperää oleva. Suhteutettuna merkkien kokonaismyyntiin, VW on menettänyt kaiken mikä on menetettävissä. Ei jenkit anna itseään toista kertaa kusettaa. Ei niillä ole mitään tarvetta olla kieli pitkänä Saksaan päin niin kuin Suomen eurouskovaisilla. Suomalaisten täyspäisten asiakkaiden mielestä VW ei ollut marraskuussa se merkki jota olisi haluttu eniten ostaa. Konsernikortti on nyt syytä vetää hihasta ja kohottaa rinta rottingille. Ainakin viittä eri konsernin merkkiä on yhteensä enemmän myyty. Harmi kun Trafikaan ei ymmärrä.


      • vainkaksprossaavoittoaVW
        riippuu.mitä.painottaa kirjoitti:

        Kai se voi tuoltakin tietynlaisilla värilaseilla katsottuna näyttää.
        Toisaalta asian voi nähdä myös niin että VW:llä on hyvä mahdollisuus ottaa kappalemääräisesti laskettuna maailman suurimman valmistajan kruunu haltuunsa vuonna 2016. Myynnin arvolla mitattuna VW on ollut suurin jo pitkään.
        VW on myös hyvässä tuloskunnossa toisin kuin Toyota.
        Toyota on tänä vuonna tekemässä todellisen mahalaskun USAn markkinoilla. Tällä hetkellä näyttää siltä että Tojon myynti putoaa reilut 100.000 kpl viimevuodesta.
        Mutta jokainen voi tietysti painottaa niitä asioita joitka omaan agendaan parhaiten sopii.

        Eikös VW ole jo vuosia porskuttanut ilman tulosta?

        Valeuutisia kauppalehdelläki?


      • vapaa.pudotus
        vainkaksprossaavoittoaVW kirjoitti:

        Eikös VW ole jo vuosia porskuttanut ilman tulosta?

        Valeuutisia kauppalehdelläki?

        Ketä kiinnostaa VW:n tulos? Kova tulos kertoo vaan halvalla tehdystä ja kalliilla myydystä jonka vikamaailman maksamisen ovat hyväuskoiset eurohömöt pääosin maksaneet. Huijaaminen edellä menty jo vuosikaudet, josta on housut kintuissa kärähdetty ja nyt tilanne on tässä, aika vaiheessa, vai mitä? Taitaa olla jo niin iso roska ettei ihan pienen maton alle mahdu, vaikka vimmatusti yritetään lakaista.


      • kaatuukoVWskodaudi
        vapaa.pudotus kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa VW:n tulos? Kova tulos kertoo vaan halvalla tehdystä ja kalliilla myydystä jonka vikamaailman maksamisen ovat hyväuskoiset eurohömöt pääosin maksaneet. Huijaaminen edellä menty jo vuosikaudet, josta on housut kintuissa kärähdetty ja nyt tilanne on tässä, aika vaiheessa, vai mitä? Taitaa olla jo niin iso roska ettei ihan pienen maton alle mahdu, vaikka vimmatusti yritetään lakaista.

        näin se menee
        tulee samat korvaukset eurooppaan ja aasiaan niin selvä peli..


      • kaatuukoVWskoda
        kaatuukoVWskodaudi kirjoitti:

        näin se menee
        tulee samat korvaukset eurooppaan ja aasiaan niin selvä peli..

        VW aasia kohta rypee syvällä.
        Venäjällä myynti kohta loppuu?


      • aasiaVWkaatuu
        kaatuukoVWskoda kirjoitti:

        VW aasia kohta rypee syvällä.
        Venäjällä myynti kohta loppuu?

        Kaikki tulossa vielä...


      • saastekirousVW
        aina.keulassa kirjoitti:

        VW:n myynti putoa jenkeissä tänä vuonna noin 35.000 kpl. Toyotan yli 100.000 kpl.
        Otin tämän asian esille kun puhuttiin siitä kuinka VW asiakkaat kaikkoavat. Ei liene kovin suuri ongelma VW:lle jos VWstä tulee maailman suurin valmistaja tänä vuonna.
        VW laatu näyttää olevan asiakkaiden mielestä se jota kannattaa ostaa. En ihmettele lainkaan. Jokaisessa vertailussa VW:n autot ovat aina mukana kärkikahinoissa.

        Eihän Usassa enää tunneta edes VW nimeä?


      • halvalla.kyhätty

        Ei kukaan itseään arvostava jenkki anna itseään toista kertaa tarkoituksella kusettaa. Paljonkos se konserni on pakotettu ostamaan myymiään katiskoja takaisin? Paljonko se on prosenteissa myydyistä huijarikotteroista? VW-tietäjät voisivat palstalaisia valistaa, vaikka konsernin tiedotuspolitiikkaan kuuluukin vaikeneminen ja mykkäkoulu, eikä "mitään lukumääriä ole alettu laskemaan"?


    • EiPaluutaVanhaan

      Kumpikin näistä automerkeistä on pahasti pettänyt asiakkaansa.

      Vanhalla luotettavan maineella mennään vielä vähän aikaa mutta uudet mallit on huonoja. Suuri yleisö ei varmaan edes tajua miten iso riski on että näiden merkkien moottorit tai vaihteistot hajoaa tai kori ruostuu ennen aikojaan. Koska 20 vuotta sitten sanottiin että Tojo on hyvä ja VW on saksalaista laatua niin sillä mennään.

      Oma mielipiteeni on että korealaiset on jo menneet ohi japanilaisista, ja samoin ranskalaiset saksalaisista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe