Vatta on alkanut toimia ny parmmen, tulee kaikki kerralla ulos. Ennen paska kesti vartin ja pytty tuli täyteen. Nyt on enää yks kunnon läjä tulee kerralla. Joskus on ihan liejua. Kokkareista paskaa tulee usein aamuisin ja päivän mittaan löysää. Illalla ei enää paskata. Paska ei karkaile, eikä virtsa. Tukakoin ja juon paljon kofeiinipitoisia juomia. Varmaan tuo liejupaska johtuu siitäkin. Tossa pari vuotta sitten oli pitkä aika kun ei ollu edes paskahätä eikä mitään tullu kun oli semmonen olo että pitäs kuitenkin vääntää paskaa. Vatta ei ollu sillonkaan kipee, eikä oo nytkään. Ihmettelen vaan kun kaikki paska tulee kerrasta ulos. Oikeastaan se on ihan hyvä juttu.
Paska haisee aika pahalta, ihan kun ryyppäämisen jälkeen vaikka en oo pariin kuukauteen juonu. Syön aika epäterveellistä ruokaa mutta olen vähentänyt ruuan määrää. Persereikä ei kutise.
Mulla on myös aika ajoin päässä kivistävä tunne, ei ole migreeniä kun ei pyörrytä eikä sokeritautia. Eikä verenpaineongelmia eikä sydänvikaa.
Kunto paranee muuten joka päivä ja askel kevenee. Kuljen jo paljon kovempaa vauhtia kun pari vuotta sitten, vaikka pari vuotta sitten olin vielä 30 kiloa kevyempi. Ihmeellinen juttu muuten sekin. Silloin oli spyykelääkitys mistä syytän melkein kaikkia fysiologisia ongelmiani, paitsi sitä että esinahka tosiaan on ahdas. Alan oppia koko ajan nopeammin esim kieliä tajuaa jo vaikka ei ole päntännyt niitä koulussa.
Englanti on jopa helpompaa kuin suomi joka on äidinkieleni. Saksaa alan jo ymmärtää sekä espanjaa. Eivät ne ole niin kovin vaikeita kieliä.
Paska koko ajan löysää..
6
1697
Vastaukset
- tutkiskella-asiaa
Olisiko ruokavaliossa jotain vikaa? Kannattaisi vähän tutkiskella asiaa.
- ursus.metsälä
Näillä vinkeillä Perttimiehen vatta alkaa toimimaan paremmin.
Haet apteekin vatsahyllystä VI-Siblin nimisen kuitupakkauksen irrallista ei pussitettua..
Ainakin S-marketeista löydät pellavansiemenpusseja. Laita lasilliseen vettä ruokalusakallinen illa likoon pellavansiemeniä. Juot lasillisen sokoitettuna tyhjään vatsaan. Näin kakkelperin hurja aromi lievenee puolella.
Vi-Siblin pakkauksessa on käyttöohje. Tuo kuorijauhe on puhdas luonnontuote. Huima tuote; estää sekä ummetuksen että kurallemenon.
Ps. vihje kanssaraahustajillekin.
jep niin tarvis joo
- Sitämävaan
Ensimmäisenä tulee mieleen ruokavalio. Jos ei syö riittävästi kuitua, paska on löysää. Jos syö liikaa rasvaista, paska on rasvaista liejua.
Jos taas on aikasemmin ryypännyt rankasti, niin haima tai maksa voivat olla sökönä.- Anonyymi
Onkos tämä aleksanteri stubbi paskamies?
Joo ei mulla mikään maksa mee sököks.. Turhaa huolestumista kanssa somaajalta.. Kolmen vuoden putken kestää täällä ihan hyvin ken jos toinenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727