Paikkakunnan muuton takia jää osake jouten. Millä hinnalla pitäisi myydä, tai paljonko siitä saa?
LPO osakkeen hinta?
22
7767
Vastaukset
- tittikuukle
EI SIIT SAA MITÄÄ.ku ne ei oo enää käytös.
- Totuuus
On ne käytössä vielä pönttö....480 eurolla jotain 3 vuotta sitten ostin.
- Anonyymi
Näin on ei ole minkään arvosia
- Keijonkaveri
Kaveri osti kuituliittymän takia vuosi sitten, maksoi tasan 400. Sai kuidun liittymimaksun 310 euroo ilmaseksi ja 20 rosenttia alennusta korteista. Vuodessa maksoi ittensä ja nyt kattoo edullisemmin osakkaana.
- huutokaupatcom
Viime viikolla oli rakennusliike Kovasen osake huutokaupattavana. Korkein tarjous 250€. Samassa huutokaupassa Kymen puhelinosake meni hintaan yli 4.500€.
- Anonyymi
Ostan sen sinulta 300e:lla pois?
- Anonyymi
tohon hintaan olisi muutama mulla myytävänä.
- Anonyymi
Ostan sulta yhden pois
- Anonyymi
onko vielä osaketta jouden ?
- Anonyymi
Minulla on.
- Anonyymi
On jouten , mitä ,maksat?
- Anonyymi
kauppojen ilmoitustauluilla on.
- Anonyymi
Vieläkkä on hinnat opp tudey ,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois osakkeita. https://m.tori.fi/vi/64529354.htm
Liian tyyri! 350 olis åikia hinta! Ålisi myynnissä 3 kpl.
- Anonyymi
Loviisan puhelinosake, sanoi hinnaksi350-400€ liittymällä kuituverkkoon ja kuukausimaksu alennuksia. Olis yks myynnissä
- Anonyymi
Jos on ylimääräisiä LPOn osakkeita, voin ostaa. Tarjotkaa rohkeasti.
- Anonyymi
Just just
- Anonyymi
Ei tämä ole mikään kauppa
- Anonyymi
Yksi osake olisi kaupan. Mitä tarjoat?
- Anonyymi00025
Mulla olisi kaksi LPOn puhelinosaketta myynnissä.
- Anonyymi00026
Laita S-Marketin ilmoitustaululle myynti-ilmoitus puh. no. Voisin ostaa useita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392922Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs322748100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472393Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo421979Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks211974Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581740- 401624
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361506- 451423
- 261281