Jari Sinkkonen kuulu puhelleen Jyväskylän perhehoidon päivillä, että sijoitetut lapset ovat kokeneet kaltoin kohtelua. Sijaisvanhempien kohdalla - nelikentässään - hän ei moisesta mainitse mitään.
Hyvä Jari Sinkkonen, nyt tulisi tutkia, kuinka usein sijoitettu lapsi joutuu kaltoin kohdelluksi YHÄ NYKYÄÄN sijaishuollossa.
Muuten, entinen rouva (entinen kaltoin kohteluun syyllistynyt sijaisvanhempi) veteli kovasti tupakkaa, kuten olen hänen hienon vanhemman tyttärensäkin tekevän.
Sinkkonen on puolueellinen
5
192
Vastaukset
- rouvaajeliautolla
Tokihan Sinkkonen kehuu perhehoidon päivillä sijaisvanhempia. Kuulehan, sijaisvanhempaa ei aina huvita kiintyä lapsiin. Ainakaan entinen rouva (kaltoinkohteluun syyllistynyt) ei halunnut kiintyä eikä juuri koskaan ollut kotonakaan ainakaan ensimmäiseen 10 vuoteen. Oli niitä menoja niin paljon. Se oli lasten etu ehdottomasti. Vähemmän kaltoin kohtelua.
- väärätasenteet
Arvelen, että tällaiset asenteet ovat omiaan lisäämään sijoitettujen lasten riskiä joutua kaltoin kohdelluksi sijaisperheissä. kannatan ehdottomasti ammatillisia perhekoteja, joissa vanhemmilla on koulutusta.
- äitykkä
Sinkkonen ei ole ajan tasalla, täällä pitäisi tutkia myös perheisiin annettujen lasten kohtelu,kuinka paljon on ollut seksuaalista hyväksikäyttöä tai pahoinpitelyä.
- tutkimusta
Ehdottomasti samaa mieltä. Miten ihmeessä esimerkiksi Sinkkonen kuvittelee, että marketin aulasta tai "petäjäperältä" haalittu sijaisvanhempi on jotenkin parempi, kuin ihmiset keskimäärin. Joukkoon saattaa eksyä keskimääräistä enemmän patologisia puolia (sädekehän halu, rahan ahneus omaavia henkilöitä.
- epäystävällisyys
Itse olen harvoin tavannut niin epäystävällistä ihmistä, mitä entinen rouva oli. Hän itse vain oli aina oikeassa, ei kukaan muu. Hän ei välittänyt kenestäkään muusta, kuin itsestään ja omista lapsistaan. Sijoitetut olivat vain sitä varten, että saatiin "kultaa ja kunniaa". Onneksi sijaisvanhempi jäi viimein kiinni kaltoin kohtelusta, ja lapset otetiin pois. HUH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029