Moi! Ostin juuri Fire Emblem Fates conquest 3ds pelin cittarist 50kypäl, Ihan mahtava peli! Olisi kiva saada hyviä vinkkejä miten kannattaa toimia erilaisissa yllättävissä tilanteissa yms... Pelisarja on mulle täysin uusi tuttavuus, täytyy sanoa että monia ropeja/strategyja pelanneena voin rehellisesti sanoa että parhaimmasta päästä oleva peli ainakin tämä osa on ^_^ 6h jo pelannut olen. Kiitos kovasti etukäteen! Toivon tämän auttavan myös muita kyseisen pelisarjan pelaajia :)
Fire Emblem vinkkejä??
NewbieFireEmblemFan
2
280
Vastaukset
- yokiwarianime
hmmm paha sanoo kun en ite muista ko kyseistä sarjaa pelasin jtn 8v sitten. tärkein vinkkini on olla huolellinen sen tallennusjutskan suhteen, ei kannata jatkaa matkaa eteenpäin jos joku porukasta kuolee vaan ottaa se seivi uudestaan. ja en ole tätä pelannut varmaan aika samankaltainen peli on kyseessä, onnea ja hauskoja pelihetkiä sulle!
- Anonyymi
Conquest on jokseenkin vaikeampi kuin Birthright.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520