Astra parempi auto kuin Golf ?

Onkotietoo

Kuulin juttua, että Astra on nykyään parempi auto kaikin puolin kuin Golf. Pitääkö se tosiaan paikkansa ?

9

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Golffia_vaihtamassa

Pitää kyllä. Olen ajanut kumpiakin ja kyllä astra minusta on parempi.

• tosi.urpoo

Käy ajamassa molemmat niin ei tarvitse kysellä.

• paalaamosta.päivää

Astra maatuu nopeammin.

• JiiPee5166

Myös minun mielestä Astra K-malli on parempi kuin Golf ja sen ostinkin.

• molemmat

Ei ole käyttömukavuudeltaan Golfin veroinen. Lämpenee nopeammin ja valot ovat yhtä hyvät kuin Golfissa. Moni yksityiskohta on huonommin suunniteltu kuin Golfissa.

• voihanvolkkari

Golfissa on kyllä aika vähän niitä yksityiskohtia. Tarkoitat ehkä sitä keulapahvia?

• molemmatlöytyy

Yksi yksityiskohta on esim. se, että Golfissa voi matkustaja avata tavaralokeron/hanskalokeron istuessaan kyydissä ja etsiessään vaikka miellyttävämpiä cd-levyjä. Astrassa ei voi...

Toinen on se, että kun säätää apumiehen istuimen korkeutta niin säädin on valaistu, että se onnistuu pimeässäkin.

Kolmas on takaistuinlämmittimien kytkimen valaistus.

On siinä se pahvimahdollisuuskin kuten Astrassa.

http://www.tarvikkeet.fi/tuote/8821/opel/maskisuoja-opel-astra-j-2013

Hyvä ajopeli se on, mutta kyllä Golfin suunnittelun loppusilaus puuttuu

• kylmääjalämmintä
        molemmatlöytyy kirjoitti:

Yksi yksityiskohta on esim. se, että Golfissa voi matkustaja avata tavaralokeron/hanskalokeron istuessaan kyydissä ja etsiessään vaikka miellyttävämpiä cd-levyjä. Astrassa ei voi...

Toinen on se, että kun säätää apumiehen istuimen korkeutta niin säädin on valaistu, että se onnistuu pimeässäkin.

Kolmas on takaistuinlämmittimien kytkimen valaistus.

On siinä se pahvimahdollisuuskin kuten Astrassa.

http://www.tarvikkeet.fi/tuote/8821/opel/maskisuoja-opel-astra-j-2013

Hyvä ajopeli se on, mutta kyllä Golfin suunnittelun loppusilaus puuttuu

Hmmm... Kyllä omassa astrassa voi hanskalokeron avata samalla tavalla kuin muissakin autoissa. Tuossa pahvihommassa on se ero, että Opeliin sitä ei tarvitse laittaa toisin kuin volkswageniin. Opelista kun istahtaa golfin kyytiin loksahtaa suu auki, että missä on kaikki varusteet. On se niin karu peli muihinkin merkkeihin verrattuna. Todellinen kansanauto.

• Makkaristi

Makuasioita. Opelin penkit eivät kyllä sovi kaikilla, ristiselän tukea on roskinlaisesti. AGR-penkit näyttävät ja kuulostavat kivalta (siis että ihan kaksi vuotta on penkkejä suunniteltu), mutta ovat hiukankin leveäselkäiselle ahtaat ja istuminen on kidutusta. Samaa vikaa on kyllä Volkkarinkin AGR-penkissä, mutta se sopii useammille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6948
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2056
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1118
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe