Voinko päästä ilmaiseksi rintojenpienennysleikkaukseen? Jos rinnoista johtuvat vaivani siis ovat nämä:
Niska kipeä ja mennyt luonnottomaan asentoon koska tissit painavat liikaa.
Öisin en voi nukkua muuta kuin kyljellään ja sillonkin tissien väliin pitää laittaa esim tyyny.
En voi olla ilman rintsikoita edes yöllä ja jos oon ni sattuu ku venyttää ihoa niin paljon.
Ryhdistä on tullut kamala, hartiat työntyneet eteenpäin ja selkä pyöreänä.
Selkä on todella kipeä jos oon liian kauan seisomassa.
En voi juosta/hölkätä kivun takia.
joudun ostaa uudet rintsikat joka kolmas viikko suunnillee ja niit ei löydä normikaupoista ja halvin netistä mun kokoa löytyy 50€ joka on mulle (työttömälle) ihan liikaa.
Heräilen öisin jos oon unissani vaihtanu asentoa mahalteen tai selälteen tai tyyny on mennyt pois rintojen välistä.
Mua vaivaa tosi usein päänsärky jonka epäilen johtuvan niskan asennosta.
Rinnat vaikeuttavat liikkumistani ja sen takia painoni on noussut ja ilman isoja rintoja oisin kokoajan kaikkialla menossa mutta nyt joudun suurimman osan päivästä vaan makoilla selkäkipujen yms takia
Mua kans epäilyttää että pääsenkö leikkaukseen painoindeksirajan takia joka on mulla paljon isompi kuin mitä raja on.. Multa ei tosiaan onnistu laihdutus näillä tisseillä
Liian isot rinnat
Desperatey
1
130
Vastaukset
- Laihdutuskuurille_vaan
Ilmaista leikkausta ei ole, eikä edes sossusta saa julkisen puolen maksua koska isot tissit eivät ole hengenvaarallinen tila. Laihduta niin pääset julkiselle puolelle (sekin maksaa satasen tai pari).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 301222
- 261151