Voinko päästä ilmaiseksi rintojenpienennysleikkaukseen? Jos rinnoista johtuvat vaivani siis ovat nämä:
Niska kipeä ja mennyt luonnottomaan asentoon koska tissit painavat liikaa.
Öisin en voi nukkua muuta kuin kyljellään ja sillonkin tissien väliin pitää laittaa esim tyyny.
En voi olla ilman rintsikoita edes yöllä ja jos oon ni sattuu ku venyttää ihoa niin paljon.
Ryhdistä on tullut kamala, hartiat työntyneet eteenpäin ja selkä pyöreänä.
Selkä on todella kipeä jos oon liian kauan seisomassa.
En voi juosta/hölkätä kivun takia.
joudun ostaa uudet rintsikat joka kolmas viikko suunnillee ja niit ei löydä normikaupoista ja halvin netistä mun kokoa löytyy 50€ joka on mulle (työttömälle) ihan liikaa.
Heräilen öisin jos oon unissani vaihtanu asentoa mahalteen tai selälteen tai tyyny on mennyt pois rintojen välistä.
Mua vaivaa tosi usein päänsärky jonka epäilen johtuvan niskan asennosta.
Rinnat vaikeuttavat liikkumistani ja sen takia painoni on noussut ja ilman isoja rintoja oisin kokoajan kaikkialla menossa mutta nyt joudun suurimman osan päivästä vaan makoilla selkäkipujen yms takia
Mua kans epäilyttää että pääsenkö leikkaukseen painoindeksirajan takia joka on mulla paljon isompi kuin mitä raja on.. Multa ei tosiaan onnistu laihdutus näillä tisseillä
Liian isot rinnat
Desperatey
1
111
Vastaukset
- Laihdutuskuurille_vaan
Ilmaista leikkausta ei ole, eikä edes sossusta saa julkisen puolen maksua koska isot tissit eivät ole hengenvaarallinen tila. Laihduta niin pääset julkiselle puolelle (sekin maksaa satasen tai pari).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510