ja eilen saaren eteläosassa 3,1. Tästä voi seurata; http://www.ign.es/resources/sismologia/tproximos/prox.html
Pari vuotta sitten annettiin ohjeita, että pitää pakata pieni laukku tarpeellisilla tavaroilla pariksi päiväksi. Sitten olisi suunnistettava lentokentälle. Ruotsalaiset lupasivat hakea kansalaisensa silloin kotiin, nyt en tiedä, koska näihin on totuttu.
Meidän koira ei ole tottunut, se alkaa juosta kuin kaheli ympäriinsä ja haukkuu. Toisaalta tuntuu, että Kanarian muutamat suomalaiset ovat ansainneet tämän, että olisi muuta ajateltavaa kuin räkättää joistakin yrityksistä.
Maa tärähteli tänään Moganissa Gran Canarialla 3,6
9
170
Vastaukset
- hankibarraelämmä
Annappa olla nimimerkki barraquito. Hanki elämä
- vaiettäjärisee
Barraquiton jokavuotinen kalimavaroitus taitaa kuihtua pieneksi maanjäristykseksi.
Satuinpa vilkaisemaan onko kehitystä parempaan suuntaan ilmaantunut näille sivuille. Eipä ole näköjään.
Vilkasta on elämäni, tuollaisia 3,1 richt tömäyksiä joillain muilla saarilla en ehdi edes huomaamaan.
Palaan asiaan jos Teide tai Teneguia purkautuu. Tai jos tulee 5 Richt tömäys.
Ja calimaahan on todella ollut jo viikon..
Kuvan mukaan lähempänä inglesiä kuin Mogania, miten lienee.
- aamututina
Joku jossain oli mieltä, että keskus olisi El Tableron paikkeilla.
- eiporukkaapannubaarissa
Onkohan kuparipannubaarissa 28 euron kaalikäärylelautaset tärähdelleet. Asiakkaita ei haittaa koska pannubaarissa harvemmin on asiakkaita.
- seismologi
Pieni räkätippapää on taas tärähdellyt metsämökissään
- pakastinmenirikki
Kuulemma järistys hajoitti pannubaarin pakastimen eli kaalikääryleet menee roskiin.
Pitää odottaa taas pakastekuljetusta Suomesta että saadaan panubaariin kääryleitä, mutta tilataanko niitä enää kun pannu menee joulun jälkeen lopullisesti kiinni
- taisi-olla
rapulapaiva,niita on siella tuhkatiheaan ja ropasta riippuen jopa 10 verran. onneksi ne heikkenaa,kun 10-kunta olutta tai rokia siemasee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846