Kiinaan meni sekin

PalkatAlas

Suomalainen metallimies on yksinkertaisesti liian kallis.

8

231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinanrauta

Ei haittaa. Olen valmis kortistoon ennemmin kuin talkoilla tekemään :)

• hyväettälähti

Mielummin työtön kuin riistofirman orja vaikka loppuikänsä, kyllä näin on.

• Onhan ne halpoja mutta onko parempia ja luotettavampia vähän epäilen sen perusteella mitä olen kuullut.

Vuosia sitten kertoi samaan sukellusseuraan kuulunut henkilöstöjohtaja minulle näin! Intialaiset ovat halpoja mutta todella epäluotettavia...voivat poistua tehtaalta koko porukka millojn vain ja silloin urakat kusee parempi olisi tehdä Suomessa. Ja tämän ovat huomanneet muutamat Suomalaisyrityksetkin ja kotouttaneet toiminnan Suomeen.

• neieero

mihin perustuu sana liian kallis. palkat alas nimimerkki selvitä perustelut .kaikki tietää mitä kiinasta tulee halvalla on paskaa, sopii varmaan sinulle,joka ei tiedä laadusta yhtään mitään.

• apinatRÖHÖTTÄÄ

Sopii suomeen, kun ketään ei kiinnosta mikään, eikä välitä mistään kuin omasta pyllyreiästä

• paskaa_kiinasta

Valmet ainakin palautti osan töistä kiinasta takaisin Suomeen, kun laatu on paskaa ja toimitusajat sitten kun vinosilmälle sattuu sopimaan.

• järkihoi

Onhan Kiinasta ja Intiasta tultu jo häntäkoipienvälissä takas! Surullisia esimerkkejä löytyy! Tyhmä johto joka ei ymmärrä tuotannosta mitään käy näissä kehitysmaissa selkääntaputettava! Selkä kääntyy isketäänkin puukkoo!

Eurolla saa euron jannun. Kiinasta tulee Suomalaisiin (myös Turkista entisistä itäplokin maista) Tavaraa joka ruuvataan täällä (ehkä pikku korjauksin) Suomalaisiin koneisiin! MADE IN FINLAND kyltti kylkeen ja mailmalle!!!!
      Kele mitä asiakkaan kusetusta!!!!

• hitsaaja9

Kaikki itä-aasian ja keski-aasian maat tekevät vaan paskaa, eikä muuta niiltä persenaama-vinosilmiltä voi odottaakkaan. Huonona puolena on se, että laatu ei merkkaa enään mitään kuluttajille/asiakkaille, niille pää asia on halpa hinta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1226
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      231
      1210
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1088
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      980
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      973
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      959
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      829
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      822
    Aihe