Miten saada miehen lapset

äitipuolikyselee

loepttamaan viinan kanssa läträilyn. Jonkun verran käyttää mutta eivät paljoa. Mutta alaikäiseten ei pitäisi tietääkään mitä viina on, siitä se lähtee alamäki. Kohta ovat katuojassa. Kauheeta katsella.
Mulla kun ei ole mitään kokemusta tuosta kun omat lapset eivät ole koskaan edes maistaneet viinaa eikä tupakkaakaan. Ovat reippaita nuoria. En teidä miten tuo viina ja lapset asia hoidetaan kun ei ole oma kohtaista kokemsuta.
Mun lapset opiskelee ja harrastaa ei he jouda juopottelemaan.
Olen huolissani miehen lapsista vaikka ei ole ihme että käyttävät jonkun verran mutta surullista on katsella. Äitiinsä varmaan tulleet koska miehenikään ei maistele olem meraitis perhe.
Äitipuolena haluisin ja olen montakertaa opettanut vaaroista, mutta eivät ota hyviä oppeja vastaan, sanon että ottakaa mun lapsista mallia, heillä on hyvät harrastukset eikä tarvi viinaa. Surettaa nuret lapset, ja kun mulla ei ole mitään kokemsuta moisesta niin tuntuu hullulta että jotkut pilaavat elämän. Onneksi mulla on ihanat lapset, en voisi kuvitella muuta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissuoletjuoppo

      Älä puhu paskaa, sinusta ne oppia ottavat jopa tällä hetkellä taidat olla humalassa ja kakarasi myös ottaa joka viikonloppu "kooman".

      • LissunExä

        Näinhän tuo on. Ja viinaahan ne lissun miehen lapset löytävät lissun viinakätköstä.


    • suojaaomatlapset

      Ai kauhee!!!! Miksi sun omat lapset ovat noin huonossa seurassa? Kantsii kuule rajoittaa miehen kakaroiden tuloa isän luokse, ei ole hyvä että sun lapset näkee kakaroiden juopottelua jatkuvasti. Sano miehelle että joko hänen kakarat eivät tule isän luokse tai sitten sinun lapset menevät vaikk amummolaan siksi aikaa kun miehen kakarat tulee teille. Sun on ehdottomasti oltava paikalla kun he ovat siellä, joku kasvattaja pitää olla läsnä ja joka antaa rajat ja tarkkailee.

      • BUHAHAAA

        Lissun lapset voi mennä isälleen katsomaan sutturoita, kun miehen kakarat tulee kännäämään oman isänsä luokse.
        Lissu itse voi sitte katsoa miehen kakaroiden perään, etteivät vaan kännipäissään varasta Lässyn rihkamakoruja ja riko paikkoja.


    • järkyttävääkakaroilta

      Puhu miehelle, hän pitää pistää kakarat koville. Ei äitipuolta ja hänen lapsiaan voi ajaa kotoonta pois käytäksellään. Miehenlapset lähtevät, ei uusi perhe. Näin me tekeisimme, jos miehen lapset olisiva alkoholin pauloissa. En soisi omien lasten näkevän miten toiset rellestää ja käyttäytyy huonosti. Äitipuolen ei kuulu kasvattaa kenenkäänlapsia varsinkaan ilman palkkaa. Huh huh

      • Lissuonjuoppo

        Äläs nyt lissu selitä, kyl sun kakarasi voivat mennä isälleen ja sutturien kasvatettavaksi siellähän on montakin äitipuolta kasvattamassa miehen kakaroita, olet aina väittänyt, että nuo äitipuolet ne on parhaita kasvattajia ja varsinkin lapsettomat.
        Varo sitte ,että ne sun kakarat ei käy sun viinakaapillasi, koska sun exän luona on tiukkoja äitipuolia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe