Miten saada miehen lapset

äitipuolikyselee

loepttamaan viinan kanssa läträilyn. Jonkun verran käyttää mutta eivät paljoa. Mutta alaikäiseten ei pitäisi tietääkään mitä viina on, siitä se lähtee alamäki. Kohta ovat katuojassa. Kauheeta katsella.
Mulla kun ei ole mitään kokemusta tuosta kun omat lapset eivät ole koskaan edes maistaneet viinaa eikä tupakkaakaan. Ovat reippaita nuoria. En teidä miten tuo viina ja lapset asia hoidetaan kun ei ole oma kohtaista kokemsuta.
Mun lapset opiskelee ja harrastaa ei he jouda juopottelemaan.
Olen huolissani miehen lapsista vaikka ei ole ihme että käyttävät jonkun verran mutta surullista on katsella. Äitiinsä varmaan tulleet koska miehenikään ei maistele olem meraitis perhe.
Äitipuolena haluisin ja olen montakertaa opettanut vaaroista, mutta eivät ota hyviä oppeja vastaan, sanon että ottakaa mun lapsista mallia, heillä on hyvät harrastukset eikä tarvi viinaa. Surettaa nuret lapset, ja kun mulla ei ole mitään kokemsuta moisesta niin tuntuu hullulta että jotkut pilaavat elämän. Onneksi mulla on ihanat lapset, en voisi kuvitella muuta.

6

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissuoletjuoppo

Älä puhu paskaa, sinusta ne oppia ottavat jopa tällä hetkellä taidat olla humalassa ja kakarasi myös ottaa joka viikonloppu "kooman".

• LissunExä

Näinhän tuo on. Ja viinaahan ne lissun miehen lapset löytävät lissun viinakätköstä.

• suojaaomatlapset

Ai kauhee!!!! Miksi sun omat lapset ovat noin huonossa seurassa? Kantsii kuule rajoittaa miehen kakaroiden tuloa isän luokse, ei ole hyvä että sun lapset näkee kakaroiden juopottelua jatkuvasti. Sano miehelle että joko hänen kakarat eivät tule isän luokse tai sitten sinun lapset menevät vaikk amummolaan siksi aikaa kun miehen kakarat tulee teille. Sun on ehdottomasti oltava paikalla kun he ovat siellä, joku kasvattaja pitää olla läsnä ja joka antaa rajat ja tarkkailee.

• BUHAHAAA

Lissun lapset voi mennä isälleen katsomaan sutturoita, kun miehen kakarat tulee kännäämään oman isänsä luokse.
        Lissu itse voi sitte katsoa miehen kakaroiden perään, etteivät vaan kännipäissään varasta Lässyn rihkamakoruja ja riko paikkoja.

• järkyttävääkakaroilta

Puhu miehelle, hän pitää pistää kakarat koville. Ei äitipuolta ja hänen lapsiaan voi ajaa kotoonta pois käytäksellään. Miehenlapset lähtevät, ei uusi perhe. Näin me tekeisimme, jos miehen lapset olisiva alkoholin pauloissa. En soisi omien lasten näkevän miten toiset rellestää ja käyttäytyy huonosti. Äitipuolen ei kuulu kasvattaa kenenkäänlapsia varsinkaan ilman palkkaa. Huh huh

• Lissuonjuoppo

Äläs nyt lissu selitä, kyl sun kakarasi voivat mennä isälleen ja sutturien kasvatettavaksi siellähän on montakin äitipuolta kasvattamassa miehen kakaroita, olet aina väittänyt, että nuo äitipuolet ne on parhaita kasvattajia ja varsinkin lapsettomat.
        Varo sitte ,että ne sun kakarat ei käy sun viinakaapillasi, koska sun exän luona on tiukkoja äitipuolia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe