Millainen sää on Äkäslompolossa nyt

PaluumuuttajaJoke

Ollaan palaamassa Suomeen 11 päivän kuluttua ja huolestuttaa tuo Suomen sää.

17

385

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄkäslompololaistenÄiti

Kun heräät huolestuneesta haaveunimatkailunestasi 11 päivän kuluttua Äkäslompolossa, kurkista ikkunasta ulos.

• haahaahaahaa

Äitee sie oot tosikko 555555555

• samatkellit
    • mustaamullekin

Sijaitseeko Äkäslompolo Suomessa.

• ÄkäkäkäLomlom

Ei.
        Se on Lompolossa siinä Äkäksen vieressä.

• pohdintätäkin

Sitäkin mietin onkohan mun kämppä samanlainen kuin ennen reissua, vai onko muuttunut viime kerrasta?

• plus32C

Minkälaista se nyt olikaan kun on pimeetä, lämpötila nollan kieppeillä, tuulee ja sataa. En oikein muista kun siitä on aikaa kun niin epäinhimillistä säätä koin.

• IsoinOngelmaJustNyt

Kertokaas vinkkejä miten sais noi uima-altaan kromatut askelmat viilennettyä? Oikein ne on kuumat kun käsillä niihin kiinni ottaa.

• AllasVarjossa

Minäpä kerron ratkaisun ongelmaasi !!
        Ensinnäkin varsinkin kromatut askelmat on tarkoitettu, että niihin astutaan jaloilla, mutta koska sinä otat niihin kiinni käsilläsi, se on iso ongelma.
        Kokeile astua askelmille jaloillasi, se voi helpottaa poltetta ainakin käsissä.
        Minä olen ratkaissut asian siten, että ostin talon thaimaasta, jossa uima-allas on katoksen alla.
        Mitä tulee keliin Äkäslompolossa, niin olen samaa mieltä kanssasi, googlematkailijat voi vetää käteen samalla kun oireilevat tällä palstalla.

• kohtataimaaseen
        AllasVarjossa kirjoitti:

Minäpä kerron ratkaisun ongelmaasi !!
        Ensinnäkin varsinkin kromatut askelmat on tarkoitettu, että niihin astutaan jaloilla, mutta koska sinä otat niihin kiinni käsilläsi, se on iso ongelma.
        Kokeile astua askelmille jaloillasi, se voi helpottaa poltetta ainakin käsissä.
        Minä olen ratkaissut asian siten, että ostin talon thaimaasta, jossa uima-allas on katoksen alla.
        Mitä tulee keliin Äkäslompolossa, niin olen samaa mieltä kanssasi, googlematkailijat voi vetää käteen samalla kun oireilevat tällä palstalla.

https://www.youtube.com/watch?v=y4rY55ye57g

hyvät on kelit, tuosta saat aina ajantasaiset tierot

• seventiini

Kannattaa tehdä kultasuihku askelmille, niin viilenee

• oikeaaelämää

- 30 yöllä, mutta päivällä lämpenee mukavasti, lunta on metrin ja hiihto - ja kelkkakelit paraimmillaan.

Kyllä tästä ilo irtoaa ja rospuuton alkaessa voi siirtyä Pattayalle.

• 15nytpakkasta

Kevään tulosta ei tietoakaan, paitsi että valon määrä on aivan valtava.

• matkakuumeinen

Mie taas mietin millainen sää on joulukuussa. Säätiedoitukset kun ei hyvää ennusta

• LompolonAsukki

Alkoi antamaan lunta, jesh, talvi tulee sittenkin ja pimeys väistyy

• hiere-wii-kääm

-20 PAKKASTA, hyvä on alaku, sano, siis lähteä kohti Pattayaa. Oulusta konneeseen, Hell sinskajan kautta rusakan yli BKK

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      132
      1863
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      151
      850
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      782
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      722
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      681
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      274
      672
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      667
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      602
    Aihe