Jos ei ano lomaoikeutta vaikka olisi siihen oikeutta niin hyötyykö siitä mitenkään? Meinaan sama se on et tekeekö työt itte vai odotteleeko tuvas jos lomittaja soittaa et on jotai ongelmia... nimim. viimeksi lomalla toukokuus 99 ku puolustusvoimat tarjosi mahdollisuuden lapinretkeen..
Lomituspalveluista
6
69
Vastaukset
- jopanhenkipullossa
Hommaa ensin se tila, eiköhän ne sitten kerro.
- AikaOmituinenAjatus
Tarkoitus on ainakin itsellä suurin osa loma-ajasta päästä pois kotoa, ihan ainahan se ei onnistu. Jos jää kotinurkkiin ähräämään omiaan, eikä kyse ole esim. juhlavalmisteluista tai sesonkitöitä varten otetusta lomituksesta, voi olla että tuommoisia ajatuksiakin tulee. On niitä ongelmia setvitty puhelimella ulkomailtakin, ja lähellä olevat naapurit tai perheenjäsenet voi mennä apuun ongelmanratkaisuun tarvitteassa. Mitään korvaavaa et tilalle saa, jos et lomaoikeutta hae, vain sen ettet sinä vuonna saa lomittajaa, vaikka kuinka muuttaisit lomallehaluamisesta mielesi kesken vuoden. Tai voithan sitten etsiä sen sijaisen jostain, lomittajilla on kuitenkin perustaidot karjanhoidosta hallussa, mitä työkkäristä poimitulla väliinputoojalla ei varmaankaan ole.
Jos on lomaa niin sitte mahdollisuuksien mukaan tehdään muita töitä. Lisäksi kesällä pitää olla lomittajan kanssa olla ottaans lehmiä navettaan ja sensemmosta. Ja jos on mahdollisuus olla hetkenaikaa jouten niin kuka perkeleen idiootti haluaa silloin lähteä jonnekki tyhjänpäivääseen hömpötykseen ja luuhaamaan pitkinjapoikn ja törsäämään rahaa... Ja kaupanpäälle saa soitella ihmisille ja passuuttaa kylälääsiä omilla ongelmmillansa että kerkiääskö joku tekemään mun töitä kun mä oon tää jossain lumputtamas..
ravenlored kirjoitti:
Jos on lomaa niin sitte mahdollisuuksien mukaan tehdään muita töitä. Lisäksi kesällä pitää olla lomittajan kanssa olla ottaans lehmiä navettaan ja sensemmosta. Ja jos on mahdollisuus olla hetkenaikaa jouten niin kuka perkeleen idiootti haluaa silloin lähteä jonnekki tyhjänpäivääseen hömpötykseen ja luuhaamaan pitkinjapoikn ja törsäämään rahaa... Ja kaupanpäälle saa soitella ihmisille ja passuuttaa kylälääsiä omilla ongelmmillansa että kerkiääskö joku tekemään mun töitä kun mä oon tää jossain lumputtamas..
ja ny viimesimpänä ko piti mennä hirvipeijaisiin, aikoja sitte tilattu loma, no päivää ennen ilmotus että lomittaja sairastu, ei korvaavaa lomittajaa. Ollaan sitte kotona, olis va ollu vuosikausiin ainut meno. Turha tuo lomitus systeemi.
- MENIKÖHÄNKANNUKSEEN
ravenlored kirjoitti:
ja ny viimesimpänä ko piti mennä hirvipeijaisiin, aikoja sitte tilattu loma, no päivää ennen ilmotus että lomittaja sairastu, ei korvaavaa lomittajaa. Ollaan sitte kotona, olis va ollu vuosikausiin ainut meno. Turha tuo lomitus systeemi.
Hanki sitten YRITYSLOMITTAJA ELI VAIKKA MINUT.... ei jää lomat käyttämättä
mutta ettehän te osaa edes korottaa tuotteenne hintoja....terveisin teidän JOPANNE - MonenlaistaKirvestä
ravenlored kirjoitti:
Ja itsekään et varmaan ole valmis käymään kenenkään muun apuna, jos niillä sattuu lomittaja apua tarvitsemaan, eli kukaan muukaan ei saa pitää mielestäsi lomaa, vaan tehtävä hommansa itse? Oisko sulla senverta helpot hommat navetassa, ettet tunne tarvetta niistä päästä eroon ja levätä, saati saada uusia ajatuksia ja vaihtelua elämääsi? Monella on toisin.
Itseasiassa tuli mieleen vanha tarina, jonka olen joskus kuullut. Kaksi miestä ryhtyi kilpaa hakkaamaan halkoja. Toinen hakkasi niitä koko ajan, kahdeksan tuntia yhtäsoittoa. Toinen lepäsi kerran tunnissa viisi minuuttia. Kun päivä oli täynnä, se joka tunnilla levännyt oli hakannut enemmän halkoja. Kun toinen ihmetteli, miten on mahdollista, että välillä levännyt hakkasi häntä enemmän halkoja, toinen vastasi: "levätessä terotin myös kirveeni". Ymmärsitkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566