Eikö HC hallitsekaan myyntihommia, vaikka niin aina uhoavat?
Myyntiin jätettyjä lomaosakkeita eivät saa kaupaksi.
Ei herätä kovin suurta luottamusta ko. firman myyntitaitoihin.
Onko tavarassa jotakin vikaa?
Eikö Holiday Club osaakkaan myydä?
8
225
Vastaukset
- rtyuu
Vaikea on myydä, kun huutokaupoista saa lähes ilmaisia viikko-osakkeita.
- Halvallamänöö
Tuolla on huutokauppahintoja https://huutokaupat.com/fi/nettihuutokaupat/23/lomaosakkeet#/?_k=vawf7e
- voeonhalapoo
Pitäs olla käänteinen huutokauppa. Myyjä aloittaa vaikka esim sadasta eurosta kuka ottaa omistuksen ja vastuut vastattavakseen ja sitten myyjä huutais summaa ylöspäin ja jossain summassa vaikkapa 550 euroa ostaja sanois että otan ja kauppa olisi tehty. Myyjä maksaisi että joku (hullu) suostuu ottaan riippakiven itselleen. Tällaista taisi olla joskus 1900-luvun alussa kun huutolaispoikia ja vanhuksia huudettiin kunnan puolesta elätiksi taloihin.
- Maksakoon_ne_joil_varaa
Ilman omaa osakettakin saa aika helposti viikon kylpyläloman 220 - 370€ netistä, jos ei aivan ruuhkaisinta ajankohtaa valitse. Miksi pitäisi ostaa oma osake ja maksaa paljon enemmän vastikkeet ja hoitomaksut 350-400€ ja hankinta hinta lisäksi.
- HCR_on_ok
Asiaa voi suhteuttaa laskemalla:
HCR lomaosakekanta = HCR kohteiden määrä x lomaosakkeiden määrä HCR kohteessa x 52 viikkoa vuodessa.
Myytävänä olevia lomaosakkeita on koko HCR lomaosakekantaan nähden tarjolla lopulta melko vähän. Jokainen voi valita tapansa viettää lomansa, minun valintani on HCR. - Delhirules
HCR:llä on auringonlaskun aika. Ovet paukkuu kun johto vaihtuu. Intialainen isäntä on huomannut tulleensa vedätetyksi. Hänelle syötetään kitkerää carria ja joku saa maksaa siitä kovan hinnan.
- isäntäintiasta
Onko intialaisesta isännästä kuulunut jotakin?
Kerro, jos tiedät enemmänkin.
Kuinka monenneksi suurin maailmassa vai Euroopassako HCR nykyään onkaan?
Kovin kehuivat suuruuttaan jokin aika sitten.
- muinaisviikko
HCR jälleenmyyntivarasto on mapissa Ö. Mapissa A olevat viikot on aktiivimyynnissä. Huhunmukaan joku on joskus myynyt mapista M osakkeen, mutta se on vaan huhu.Jotkut tulevaisuuden argeologit kaivaa mapin Ö esiin ja laittaa vitriiniin osastolle muinaisten ihmisten lomailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828