Haluan kysyä yhtä asiaa. Onko miehen mahdollista rekisteröidä parisuhde miespuolisen turvapaikan hakijan kanssa? Hänellä ei ole vielä oleskelulupaa, mutta haluaa tosi paljon tätä. Maistraatti tietty ja mitä papereita? Mitäköhän haastattelija ajattelee, jos hän uskaltaa kertoa siellä olevansa homo?
Vastaukset 7
- näin-helppoa-se-on
Tottakai. Työnnät vain löylykauhan perseeseesi niin se on siinä kuin oja ukossa
- trreqw
Tämän löylykauha miehen jutut saa minut aina hyvälle tuullelle ,kiitos siitä :)
- ihmettelyavartaa
Tuohon en osaa vastata,mutta luulisin,että suurin osa turvapaikkaa hakevista partalapsista saa ainakin parisuhdeluvan AASIN kanssa. Niiden kanssa kun ovat kotimaassaan "oppineet ja tottuneet pelehtimään" jo heti kävelemään oppimisen jälkeen. Ja koska "kaikenlainen vähemmistökulttuuri" on nyt Suomessa enempi kuin IN,niin aion minäkin hakea kuulutukset ,ja mennä naimisiin kääpiöpinserini kanssa. Suhteemme on kyllä täysin platoninen,mutta kun RAKASTAN sitä NIIN PALJON!
- allahuakbarälämölö
vähän huumoria https://www.google.fi/search?q=nigger memes&espv=2&biw=1366&bih=662&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjJ-dzc6LHSAhUFiywKHdGKBO8Q_AUIBigB
.. https://www.google.fi/search?q=muslim memes&espv=2&biw=1366&bih=662&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLkKTW6LHSAhWIVSwKHU2yAqkQ_AUIBigB - peräkammarinporukkaa
Lähtekää sieltä metsästä edes kerran vuodessa ihmisten pariin jonnekkin kaupunkiin.
- onkovieläkinn
Kyllä vetelissäkin on ollut monta esimerkkiä, pelkän metsän ja eläimien hoidon/katsomisen kanssa mielenterveysongelmia.
- perssaukinen
Onko homoilu vain sallittu palstalla kirjoittelu?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161672Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57769
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔41615Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö236613- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577