Viesti kaupungille sakonmaksun mukana?

Pysäköinkuinidari

Voiko tulla seuraamuksia ja millaisia, jos kerron kaupungin pysäköinninvalvonnalle että vihaan heitä verkkopankin vuestikentässä?

9

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odin.ja.vulture

Ole varovainen, syyttävät sinut kiihottamisesta, kun siksi voidaan tulkita mitä vain.

• Maksanytvaan

Jätät siis viitenumerosi laittamatta, ja maksusi "mystisesti" häviää kaupungin tilien syövereihin. Sanktion muodostaa sen seurauksena postiluukustasi tipahtava karhukirje ja sinulle siitä koituva paperisota.

Toki se sinun maksusi aikanaan saatetaan paikantaa, mutta siinä kohtaa olet jo haaskannut asiaan kallista aikaasi, kiroillut, useamman kerran polttanut päreesi ja päästellyt asiattomuuksia keskustelufoorumeilla.

Viranhaltijat sillä välin vain naureskelevat - vittuakos yritti ukko näpäyttää.

• Viidentähdenjp

Viestikenttä ei ole sama kuin viitekenttä.

• gtrfedc

Ainakaan missään niissä kolmessa pankissa, joissa itse olen henkilökohtaisesti tai muuten asiakkaana, ei voi laittaa sekä viestiä, että viitettä.

• bankman
        gtrfedc kirjoitti:

Ainakaan missään niissä kolmessa pankissa, joissa itse olen henkilökohtaisesti tai muuten asiakkaana, ei voi laittaa sekä viestiä, että viitettä.

No tiedä sitten noista kolmesta pankista mitä lienevät, mutta ainakin S-Pankissa ja Nordeassa voi laittaa molemmat.

• entiedämuistapank

Jossain pankissa jos laittaa viitteen niin ei voi laittaa mitään viestikenttään ja toisinpäin.

• Voit aina maksaa laskusi asianmukaisesti, ottaa kuitista jäljennöksen ja lähettää sen ulostepaketin mukana kaupungin kansliaan.

Tosin ulostepaketin lähettäminen saatetaan katsoa ilkivallaksi, jolloin luultavin seuraamus olisi sakkoa.

• jythng

Minkäs takia sitä kaupungin kanslian toimistotyöläistä pitäisi rangaista siitä, että asiakas on tyytymätön pysäköinninvalvojan toimintaan? Et kai kuvittele, että se paskapaketti sinne pysäköinninvalvojalle asti sellaisenaan kulkeutuu? Miksi sen kanslistin siitä pitäisi kärsiä?

Ihan samaa typeryyttä, kun uhataan ampua jonkun koira vaikka nyt jätösten takia. Ei sitä koiraa ole mitään syytä ampua. Ei se pahuuttaan paskanna minne sattuu. Syypää on omistaja, jota pitää kouluttaa.

Oikea toimenpide pysäköinninvalvonnan kanssa, nyt kun hallinto-oikeuteen valittaminenkin käytännössä poissuljettiin järjettömillä maksuilla, on kohdistaa "negatiivinen palautteensa" nimeomaan pysäköinninvalvojiin: aina rengas tyhjäksi, kun näkee parkkipirkon auton pysäköitynä, ruuvailla aiheettomat pysäköintikieltomerkit paikaltaan jotta maksuperuste poistuu, hukuttaa pysäköinninvalvonta oikaisuvaatimuksiin (vaatii vähän kollektiivista vaivannäköä) ja niin edelleen.

Kohdista negatiivinen palautteesi sille, kenelle se kuuluu, äläkä rankaise viestinviejää.

• Tarkoittamani palautekeino kohdistuu kaupungin noudattamaan politiikkaan. Osoittamalle sen kaupungin kansliaan, tulee se yleisempään tietoon kuin pysäköinninvalvontaan osoitettu palaute.

Ratkaisuna näkemäsi pysäköinninvalvonnan vaikeuttaminen lisää valvontakustannuksia, mitä kautta valvontaa vain tehostetaan entisestään.

Toisaalta en tietenkään kehota ketään rikoksen tekemiseen. Palautetta voi jättää muutenkin kuin ulostepaketin muodossa. Sitä ei kuitenkaan kannata jättää pysäköinninvalvojille. Heillä ei ole mitään intressiä saattaa sitä eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1653
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      173
      1261
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      38
      1244
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1107
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      974
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      189
      928
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      892
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25
      838
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      48
      837
    Aihe