Olen aloitellut tekemään 1/12 kokoisia huonekaluja, mutta mistä hankkisin itse talon ? En halua sitä tehdä itse. Olen katsellut minimaailman nettikaupan mallistoa mutta vielä kiinnostaisi millaisia piirongissa on ollut ? Entä mistä saan printattua tapetteja. Olen viettänyt monta iltaa Englannin talosivuilla mutta en ole nähnyt printattavia tapetteja.
Vielä nukkekodeista
11
983
Vastaukset
- marjukka
Piirongilla on kerran vuodessa myynnissä talo ja tänä vuona tulee kolme taloa myyntiin. Kannattaa liittyä nuket-listalle niin siellä varmaan valistetaan, koska talot tulevat myyntiin :) Ehdottomasti kannattaa myös tutustua listan links-osioon ja johan löytyy paljon tapettiprinttisivuja ;)
- ei jo tiedossa
En tiedä onko tällaisista sivuista ollut teillä juttua kuin
www.ihanitse.com/
törmäsin muissa jutuissa niihin, siellä on nuket ja nukkekodit myös. - tutikainen
ei jo tiedossa kirjoitti:
En tiedä onko tällaisista sivuista ollut teillä juttua kuin
www.ihanitse.com/
törmäsin muissa jutuissa niihin, siellä on nuket ja nukkekodit myös.Kiitos ! Käyn katsomassa.
- tutikainen
Yritin eilen nuket-listalle, mutta jotain meni pieleen. Täytyy tänään yrittää uudestaan...
- marjukka
tutikainen kirjoitti:
Yritin eilen nuket-listalle, mutta jotain meni pieleen. Täytyy tänään yrittää uudestaan...
Nuket-listalle modet hyväksyvät hakemuksen. Kunhan modet vaan ehtivät käsitellä hakemuksesi, niin saat tiedon sähköpostiisi. Toivottavasti onnistuu, sillä minusta Nuket-listan ehdoton hyöty on sen monipuolisuus mitä pelkissä keskustelufoorumeissa ei ole.
ps. jos yahooseen rekisteröitymistä pelkää, niin eihän niihin tarvitse antaa oikeita tietoja. Mäkin olen milloin mies, milloin viisi vuotias ;) - tutikainen
marjukka kirjoitti:
Nuket-listalle modet hyväksyvät hakemuksen. Kunhan modet vaan ehtivät käsitellä hakemuksesi, niin saat tiedon sähköpostiisi. Toivottavasti onnistuu, sillä minusta Nuket-listan ehdoton hyöty on sen monipuolisuus mitä pelkissä keskustelufoorumeissa ei ole.
ps. jos yahooseen rekisteröitymistä pelkää, niin eihän niihin tarvitse antaa oikeita tietoja. Mäkin olen milloin mies, milloin viisi vuotias ;)Se sähköpostiosoitteen antaminen vähän arveluttaa.
- killi
tutikainen kirjoitti:
Se sähköpostiosoitteen antaminen vähän arveluttaa.
Jos sähköpostiosoitteen antaminen arveluttaa, niin kannattaa hankkia ko. tarkoitusta varten ihan oma osoite, esim. Luukusta. Jos alkaa tulvia spämmiä, niin osoitteen voi sulkea.
- Nukkeäiti
...tuo viestissä mainittu piironki (tiedän mikä se
on pienellä alkukirjaimella kirjoitettuna, mutta oletan että tässä sen pitäisi olla isolla p:llä)?- tutikainen
Piironki on kauppa mikä myy sisustus, lahjatavaraa ja vaatteita. Niitä tuotteita mitä Anna ym lehdet tarjoaa sivuillaan tilattavaksi. Katso www.piikonki.fi siellä on myös nettimyynti.
- killi
Ja tärkein unohtui. Katsopa taloa täältä:
www.gepetto.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854