Viimeöinen sekavuus

UnenNäkijä

Näin viimeyönä unta, kääntyi lopulta painajaiseksi, koska heräsin sydän hullusti pamppaillen ja vainoharhaisena.

Unessani minulla oli lapsi. Lapsesta oli tullut vammainen koska lapsen isä oli pahoinpidellyt lasta toistuvasti. Lapsen isä unessa oli minulle tuntematon henkilö ja hän oli juuri kuolemassa.
Lapseni oli arviolta 8v ja löysin hänet itkien pöydän alta vilttiin kääriytyneenä ja hän pyysi voisiko hän päästä päiväunille koska isä ei anna hänen ikinä nukkua. Katsoin samassa huoneessa ollutta kuolemaa tekevää isää, joka makasi lattialla ohuen patjan päällä. Vein hätääntyneen lapsen toiseen huoneeseen päiväunille ja valmistauduin henkisesti siihen että lapsen isä tulee perääni vihaisena.
Kun hän tuli nurkan takaa, hän oli juuri käymässä pahoinpitelemään/tappamaan minua kunnes heräsin.

Unessa lapsi ja isä näyttivät samoilta, ihan kuin molemmat olisivat olleet jollain tavalla kehitysvammaisia, toinen vain pahoinpitelystä ja toinen koska teki kuolemaa. Hämmentävää.

Jos joku tahtoo tätä avata minulle niin mikä ettei! Olen parikymppinen, parisuhteessa pitkään ollut (noin 10v), työelämässäni menee vähän huonosti mutta ei muuta elämässäni ole muuta mullistavaa.

1

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unesi voisi kertoa siitä, että pelkäät uusia haasteita, uusia askeleita, joita sinun nyt pitäisi ottaa, jotta pääset omalle polullesi .
      Sisäinen maailmasi on haavoittuvainen, olet tuen tarpeessa, olet huolissasi siitä että oma minuutesi ja sinulle tärkeät asiat ovat kadonneet elämästäsi.
      Uskalla ottaa askel siihen suuntaan, joka on se oma suuntasi, se alue jossa osaat toimia parhaiten, se ala joka on sinulle rakas, työ jossa saat toteuttaa itseäsi parhaiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe