Vikinglinestä

ottakaakantaa

21

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skånepåg

      Sama se missä rakentavat , ei niitä hommia ennenvanhaankaan Suomess ollu :) Eikä mun verorahoill rakenneta :)

    • onväliä

      No ei ole, jos yhtään ajattelee valtakunnallisesti! Nyt olisi ollut hommia monelle. Pitäis yrittää voida katsoa isommasta näkökulmasta eikä vain olla ite katkera.

      • Skånepåg

        Hullu ostaa kallista jos saman saa muualta halvemmalla !


      • polkagrisar
        Skånepåg kirjoitti:

        Hullu ostaa kallista jos saman saa muualta halvemmalla !

        Joo, ja tiedätkös miksi ne ovat halvempia? Koska maksetaan niin huonoja palkkoja. Kun tarpeeksi tingitään, ovat ne kehnot palkat täälläkin, kun vain halvin myy. Saavat kilpailuedun. Ja siinä sivussa tulevat sitten ay-liikkeen kieltämiset, lapsityövoima ja monet muut, joilla sitä halpuutta saadaan.


    • onväliä

      Se on sellaisen ihmisen mielipide joka ajattelee kaikkea vain materialistisesti, eikä oman maan muita kansalaisia. Sinä olet jo niin ruotsalaistunut, että sinua ei enää lasketa suomalaiseksi.

      Niin pitkään kun ollaan suomalaisia katsotaan suomalaisten omat työt ensisijalle ja Suomen työllisyys. Miksi syytää Suomen ihmisten hankkimia rahoja muualle? Suomalaiset ja ruotsinsuomalaiset pitävät laivaliikennettä yllä, suomalaiset antavat tukea Vikingille.

      Vikingillä ei ole pienintäkään syytä ruveta syytämään suomalaisten kustantamaa laivan rakennus rahoja Kiinaan!

      Sitäpaitsi kaikki tietää että kiinalaiset tekee kaiken työn huonosti.

      Ole sinä hiljaa vain siellä Skoonessa ja ajele siellä lautallasi Tanskan väliä vaan.

      • Skånepåg

        On se vaa ihanaa ku pikkasen eläkettä tulee sieltä fennomaastakin ! Nastarovje :D


      • Skånepåg

        Mulla on sekä Suomen että Ruotsin passi, vituttaako? Kuuntelen :D


      • Äly_jätti
        Skånepåg kirjoitti:

        Mulla on sekä Suomen että Ruotsin passi, vituttaako? Kuuntelen :D

        Ja kun sinulla ei ole sen reikäleivän päälle Virosta hakemaasi Vesta-silliä,
        niin otat siivuja falukorvista - skåne-juntti Juutinmaalta!
        Kirjoituksesi ovat sen mukaisia kerran toisensa jälkeen pitkin ja poikin
        Suomi24:jää, että ei naurattanut kuin kerran. Nyt hävettää - älykääpiö.


      • Skånepåg
        Äly_jätti kirjoitti:

        Ja kun sinulla ei ole sen reikäleivän päälle Virosta hakemaasi Vesta-silliä,
        niin otat siivuja falukorvista - skåne-juntti Juutinmaalta!
        Kirjoituksesi ovat sen mukaisia kerran toisensa jälkeen pitkin ja poikin
        Suomi24:jää, että ei naurattanut kuin kerran. Nyt hävettää - älykääpiö.

        https://youtu.be/7rBsWtOYuko jää vaa sinne Fennolaan mie lähren tästä etelän aurinkoon :D


      • Äly_jätti
        Skånepåg kirjoitti:

        https://youtu.be/7rBsWtOYuko jää vaa sinne Fennolaan mie lähren tästä etelän aurinkoon :D

        Hyvää matkaa ja aurinkoisia päiviä! Minä nautin Pohjolan hämystä!
        Älä juo liian montaa drinkkiä, ettet unohda kääntää kylkeäsi rannalla.
        Voit näyttää illalla kuin liian kauan grillattu frukostkorv ;-D


      • Skånepåg
        Äly_jätti kirjoitti:

        Hyvää matkaa ja aurinkoisia päiviä! Minä nautin Pohjolan hämystä!
        Älä juo liian montaa drinkkiä, ettet unohda kääntää kylkeäsi rannalla.
        Voit näyttää illalla kuin liian kauan grillattu frukostkorv ;-D

        https://youtu.be/vnLN3li7b0I :-*


      • Äly_jätti
        Skånepåg kirjoitti:

        https://youtu.be/vnLN3li7b0I :-*

        Enpä uskalla katsoa linkkiäsi!
        Tiedä minkä viruksen lähetät minulle piinaksi!

        Muista nyt ottaa uimahousut mukaasi.
        Sinulla on varmaan sellaiset punaiset "Borat-malliset",
        jotka peittävät "kruunun-juvelet" ja varmistavat niiden
        mukana pysymisen henkselien avulla.

        Äläkä unohda Reissumies-ruisleipääsi ja Vesta-silliäsi.
        Hyvä ottaa suolainen pala juominkien lomassa hikoillessasi auringossa...


      • Skånepåg

      • Skånepåg
        Äly_jätti kirjoitti:

        Enpä uskalla katsoa linkkiäsi!
        Tiedä minkä viruksen lähetät minulle piinaksi!

        Muista nyt ottaa uimahousut mukaasi.
        Sinulla on varmaan sellaiset punaiset "Borat-malliset",
        jotka peittävät "kruunun-juvelet" ja varmistavat niiden
        mukana pysymisen henkselien avulla.

        Äläkä unohda Reissumies-ruisleipääsi ja Vesta-silliäsi.
        Hyvä ottaa suolainen pala juominkien lomassa hikoillessasi auringossa...

        Kait siellä piirongissa, muttei punaiset :)


      • Skånepåg
        Äly_jätti kirjoitti:

        Enpä uskalla katsoa linkkiäsi!
        Tiedä minkä viruksen lähetät minulle piinaksi!

        Muista nyt ottaa uimahousut mukaasi.
        Sinulla on varmaan sellaiset punaiset "Borat-malliset",
        jotka peittävät "kruunun-juvelet" ja varmistavat niiden
        mukana pysymisen henkselien avulla.

        Äläkä unohda Reissumies-ruisleipääsi ja Vesta-silliäsi.
        Hyvä ottaa suolainen pala juominkien lomassa hikoillessasi auringossa...

        https://youtu.be/Oxbtnzql2IA Mukavaa menoa


      • Skånepåg
        Skånepåg kirjoitti:

        https://youtu.be/Oxbtnzql2IA Mukavaa menoa

        On se vaa kummaa ettei suomalaiset keskenään pääse vauhtiin ;)


      • Äly_jätti
        Skånepåg kirjoitti:

        On se vaa kummaa ettei suomalaiset keskenään pääse vauhtiin ;)

        Otin torkut, että jaksan katsoa yhtä hyvää sarjaa TV:stä.
        Mitä! Oletko sinä eläkkeellä? Yhdestä sepustuksestasi päätellen.
        Luulin sinua kakaraksi! Niin pentumainen kun olet.
        Sitä paitsi - minunkin suosikkejani ovat ruisleipä ja silli!
        Taisin olla kateellinen siitä - niinkuin ne loppuisi Itämerestä!
        Katson nuo linkkisi huomenna - toisella koneella.
        Ei koskaan tiedä, mitä matoja sieltä voi tulla,
        kun tuli ilkeiltyä...


      • Skånepåg
        Äly_jätti kirjoitti:

        Otin torkut, että jaksan katsoa yhtä hyvää sarjaa TV:stä.
        Mitä! Oletko sinä eläkkeellä? Yhdestä sepustuksestasi päätellen.
        Luulin sinua kakaraksi! Niin pentumainen kun olet.
        Sitä paitsi - minunkin suosikkejani ovat ruisleipä ja silli!
        Taisin olla kateellinen siitä - niinkuin ne loppuisi Itämerestä!
        Katson nuo linkkisi huomenna - toisella koneella.
        Ei koskaan tiedä, mitä matoja sieltä voi tulla,
        kun tuli ilkeiltyä...

        Eipä kait sen kummempia :) Jo, jag har barnasinnet kvar !


      • Äly_jätti
        Skånepåg kirjoitti:

        Eipä kait sen kummempia :) Jo, jag har barnasinnet kvar !

        Karuilla, Suomenlahden aaltojen huuhtelemilla kallioilla kasvaneena
        Skåne ja Blekinge ovat hedelmällistä maata - viljavainio puutarhan vieressä.
        Kuka sieltä raaskii lähteä kuivaan, auringon karrelle polttamaan etelään?
        Nytkin Etelä-Ruotsissa on melko lämmintä ja rauhaisan hamyistä.
        Helmikuussa alkaa jo kevätaurinko heloittaa ja maaliskuussa täysi kevät.
        Nyt on paras aika ladata patterit kynttilän valossa, juoda olut, pari
        kunnon Vesta-sillillä höystetyn Reissumies-reikäleivän paineeksi.
        Mites se suomalainen Koskenlaskija-juusto olisi vaihteeksi höysteenä?


      • Skånepåg
        Äly_jätti kirjoitti:

        Karuilla, Suomenlahden aaltojen huuhtelemilla kallioilla kasvaneena
        Skåne ja Blekinge ovat hedelmällistä maata - viljavainio puutarhan vieressä.
        Kuka sieltä raaskii lähteä kuivaan, auringon karrelle polttamaan etelään?
        Nytkin Etelä-Ruotsissa on melko lämmintä ja rauhaisan hamyistä.
        Helmikuussa alkaa jo kevätaurinko heloittaa ja maaliskuussa täysi kevät.
        Nyt on paras aika ladata patterit kynttilän valossa, juoda olut, pari
        kunnon Vesta-sillillä höystetyn Reissumies-reikäleivän paineeksi.
        Mites se suomalainen Koskenlaskija-juusto olisi vaihteeksi höysteenä?

        Mulla on Vestat loppu, mutt vanhaa Koskenlaskijaa vielä kylmässä, liekö syötävää ???
        En mie lähre itteni polttamaan, anopin ja appivaarin hautoja kahtomaan, muu ohjelma on sitten auki.-


    • Eijaliina

      Minua ei kiinnosta se lauttaelämä enää lainkaan.
      Joskus siinä oli viehätyksensä, kun sai nauttia saaristosta, merestä.
      Nykyisin on vain humalaista rällääjää, mässäilijää seisovassa pöydässä,
      väkivallantekijöitä, jotka ottavat, mitä sattuvat näkemään.
      Suomilautat tuntuvat olevan ruotsalaisille ja maahanmuuttajille paikka,
      missä purkaa turhautuneisuuttaan, halveksuntaansa ilman seurauksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe