kyselisin vain sellaista, että menittekö suoraan häistä sinne missä vietitte hääyön vai kävittekö esim. vaihtamassa vaatteet jossakin ennen sitä..? Ja jos kävitte, jätittekö hääkörsetit yms. muut hipleet päälle..?
mitenkäs sitten..?
4
914
Vastaukset
- hääyötä
viettämään naapuri kaupunkiin. Ajettiin puvut päällä (sulhanen ajoi) kylpylähotelliin.
Kannattaa muistaa että häiden jälkeen on todella väsynyt eli ei kannata rasittaa itseään vaihtamalla vaatteita ellei nyt suoraan lentokoneella lähde. - vaimo
hääyöpaikkaan!!! eikös juuri siellä sulhasen kuulu se korsetti riisua... ;)
- nimetön
Olen miettinyt juuri samaa asiaa. Tuttavani ovat käyneet vaihtamassa tavalliset kamppeet päälle ennekuin ovat lähteneet reissuun.. Sehän tietenkin riippuu siitä, että kuinka pitkä ajomatka on edessä...Mutta voiko sitten "tunnelma" mennä pilalle jos morsian yhtäkkiä onkin sitten hääpäivänä sulhasen edessä tavallisilla kamppeilla eikä kauniina "prinsessana" niinkuin hetki aikaisemmin...?
- tai oman maun mukaan
Kävin vuosi sitten Floridassa ja koko lentomatkan ajan (vaihtoineen jotain 12-13 h) samassa matkassa kulki tuore hääpari. Morsiammella oli oikein runsashelmainen hääpuku ja hunnut ja kaikki =) Oli tosi suloinen pariskunta ja lentoemännät oli ihan tohkeissaan shampanjaa kiikuttamassa!
Njaah, en kyllä sittenkään ole varma lähtisinkö 12 tunniksi reissaamaan niissä vaatteissa pitkän päivän jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237