ONKO KELLEKÄÄN OIKEASTI

fxfgfd

lääkärissä tehty "epävirallisia tutkimuksia". Esim. lääkäri katsonut housuihin tai kopeloinut ilman mitään syytä, selkeästi oman seksuaalisen himonsa vuoksi.

11

23091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näppy

      Ei valitettavasti.

    • m27

      On. Ja empä ole viitsinyt valittaa käsittelystä. Ennenkin miettinyt miten pääsisi tuon lääkärin hoitoon uudelleen.

    • kokemusta on

      Mulla on kokemusta ja inhottaa vieläkin. Lääkäri pyysi minua riisumaan paidan, joka oli ihan ok, koska tulin ihottuman takia, tosin olisin voinut näyttää sen ihan paitaa nostamalla, mutta sitten se pyysi riisumaan rintaliivit, mikä oli aivan "turhaa". Nyt en edes muista suosutuinko riisumaan. Sitten lekuri pyysi minua kääntymään selkä häneen päin ja hän tuli ihan lähelle minua takaapäin. Jolloin käännyin ja kiskon vaatteet päälle. Inhotti koko homma :((((
      Voin kyllä fantasioida vaikka mistä pakkonainnista, mutta tosi paikan tullen se on kyllä aivan kauheaa.

    • On kokemus

      Menin lääkäriin kunnon flunssan takia. Lääkäri pyysi normaalisti riisumaan paidan pois, kun kuunteli keuhkot. Sitten pyysi tutkimuspöydälle makaamaan ja paineli vatsaa yhä vain alempaa ja alempaa, kunnes lopulta oli toinen käsi syvällä housuissa osittain häpykarvoituksen päällä ja käsi siirsi hieman penistäni.

      • Mia

        Mulle kävi kans näin. Meniin kurkkukivun takia lääkäriin, kurkun tutkimisen jälkeen piti kuulemma ottaa paita pois (otin hupparin pois) Lääkäri sanoi, että t-paita myös, en suostunut ja siihen lääkäri sanoi ettei se nyt niin pakollista olisi ollutkaan. Sitten piti mennä tutkimuspäydälle makaamaan, lääkäri tunnusteli vatsaa aina vaan alempaa ja alempaa, aina häpykarvoitukseen asti. Tilanne oli todella ahdistava, enkä koskaan enää mennyt kyseiselle lääkärille... Se oli vielä sellanen yli 50v. inhottava ukko...


    • Teesis

      Mulle sattui vajaa vuosi sitten ollessani sairaalahoidossa parin kuukauden ajan sellainen hassu juttu, että ikäänkuin kiinnostuin minua todella paljon hoitaneesta lääkäristä. Välillemme syntyi hassu suhde, olin itse tuolloin saanut kuolemantuomion ja odotin vain että kuolema tulisi ja korjaisi. Olin juuri täyttämässä 18 vuotta. Tämä mieslääkäri oli tuolloin 32-vuotias, todella komea ja raamikas mies joka oli juuri eronnut.

      Sairauteni ja tilanteeni takia olisin kaivannut enemmän henkistä tukea kuin sairaala pystyi minulle tarjoamaan. Yrittivät lähettää minun kanssani juttelemaan punaisen ristin ystäväpalvelun porukkaa mutta en halunnut heitä. Tämä lääkäri sitten(nimitetään häntä vaikka Ariksi) alkoi antamaan minulle "sielunhoitoa", ja hän oli ainoa jolle pystyin purkamaan vaikeita tunteitani ja pohjatonta tuskaani. Työpäivistään mahdollisimman suuren osan hän vietti luonani, juttelimme ja välillä istuimme vain hiljaa. Minulla oli yhden hnegen huone joten saimme olla ruhassa. Toki Ari hoisi työnsäkin mutta kaikki mahdolliset tauot hän istui luonani. Oli päiviä jotka vietin lähes tajuttomana ja usein nukkuen, olin todella huonossa kunnossa. Muistan kun hän huolestuneen(?) tutki minua, mittaili vähän väliä verenpainetta ja pulssia, tutki ja rasvasi ihoani, kuunteli hengitysääniäni jne jne... Olin aivan liian väsynyt vatsaamaan hänelle mitään ja osa päivistä on minulle aivan pimennossa.

      Myöhemmin, oltuani hoidossa pari viikkoa hän alkoi hoitamaan omat työnä "paremmin" kun niitä tuli jatkuvasti lisää. Aina vuoron loputtua hän tuli luokseni ja taas juttelimme. Hän silitti hiuksiani ja lohdutti minua kun minulla oli paha olla.

      Jossain vaiheessa, en muista kovinkaan tarkasti milloin, hän alkoi antamaan minulle helän pusun otsalleni aina lähtiessään. Viikonloppuvapaiden aikana hän kävi luonani ja toi minulle kukkia ja suklaata(luonani ei oikeastaan käynyt muita.)

      Yhä ajan kuluessa eteenpäin pusut siirtyivät suulleni, tutkimuksista tuli yhä omituisempia jne. Osastolle mennessäni olin vielä ihan hyvässä kunnossa ja silloin hän varmasti huomasi kuinka katsoin häntä ja hymyilin ja "flirttailin" hänelle. Päivinä joina olisin jaksanut sanoa hänelle vastaan tai kieltää häntä en halunnut, luulin kuolevani pian joten läheisyys ja hellyys tuntuivat hyvältä.

      Viimeisinä viikkoina ollessani sairaalssa aloin yhtäkkiä tulla parempaan kuntoon, joka oli kaikille ihme. Yksi viikonloppu Arin ollessa vapaalla jaksoin jo istua sängyssä ja syödä itse(hän oli siihen asti myös syöttänyt minua). Syötyäni väsyin ja hän auttoi minut makuulle. Hän piti kiinni kädestäni ja suuteli minua. Juttu sitten eteni siitä siihen asti että rakastelimme sängyssäni.

      Kolme viikkoa tätä jatkui kunnes pääsin sairaalsta kotiin. Lähes heti sen jälkeen muutin Arin luokse asumaan ja viime kuussa meille syntyi pieni tyttövauva.

      Niin se elämä joskus heittelee.

      • - - -

        Satumainen.
        Aurinkoista kevättä.


    • minä..

      odotin ensimmäistä lastani,joka päätti tulla jalat edellä ja jouduin sitten kuvauksiin lantioni takia,mahtuisiko vauva tulemaan alatiesynnytyksellä..no siinä ohessa piti tehdä näitä normaaleja kohdun tutkimuksia sormilla,vaan herra(?) lääkäri innostui hieromaan vähän muutakin,pyysin lopettamaan ja onneksi hän ymmärsi ..meinasi kyllä että vielä tavataan..toivottavasti ei!

      • tietämätön typykkä 92

        onko normaalia ottaa nivusista pulssi ?
        läkäri sanoi: mene pöydälle makaamaan ja avaa housusi, otetaan nivusten pulssi.

        osittain lääkärin käsi kosketteli karvoitustani.


      • Sh.
        tietämätön typykkä 92 kirjoitti:

        onko normaalia ottaa nivusista pulssi ?
        läkäri sanoi: mene pöydälle makaamaan ja avaa housusi, otetaan nivusten pulssi.

        osittain lääkärin käsi kosketteli karvoitustani.

        Kyllä nivusesta kokeillaan pulssia.

        Erityisesti pienillä lapsilla ja aikuisilla siinä tapauksessa, että ranteesta tai kaulaölta sitä ei tunne.

        Sinun tapauksessa voi kyllä kyse olla jostain muusta.


    • Ällöttää...

      On todellaki...menin valittamaan lääkärille ku oli maha kipeänä ja se sano vaan et käy tuohon pitkälles ja ota housut pois...sit se tunki sormensa mun peräreikää ja hinkkas..olin aika pieni vielä enkä tajunnu et ei se sais niin tehä...sit vuos myöhemmin se teki saman mun kaverille jolla oli selkäkipuja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe