Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Itsetunto 0 itseinho 100+1000

LiianRumaTänne

Oon oksettavan ruma... purskahdin itkuun kun yks kerta kaveri otti salaa kuvan musta sivustapäin, mun leuka on olematon pyöreä patti ja todella takana ja mulla on kauhea kaksoisleuka mikä saa leuan vielä enemmän näyttämään mitättömältä... mun nenä on myös todella ruma se on iso ja tasainen ja taipuu alaspäin kun vähänkään hymyilen sekä nenänpielet on todella korkeat mikä saa sen näyttämään miehen nenält. mun suu on pieni mul ei oo ollenkaa ylähuulta, silmät on pienet ja luomia ei ole kun ne on niin raskaat.... mul ei myöskään oo takapuolta kaikki läski mitä mulle on kertyny monta kiloo menee vyötärön ympärille ja reisien sivuille... tissit on pienet roikkuvat ja kaukana toisistaan. kaula on niin lyhyt et sitä ei ees nää, naama on pyöreä, pää ja otsa on matalat... plus mun ryhti on huono :) ennen kuin edes havahduin siihen kuin ruma oikeesti oonkaa oon jo sairastunut masennukseen ja ahdistukseen, mutta tää rumuus lisää pahaa oloa vielä enemmän... oikeesti miten voi olla näin rumaa tyttöä olemassa, oon hirviö, miks vitus mut on pitäny tehä tänne maailmaan mä en jaksa elää enään täälä, joka puolella näkyy kauniita ihmisiä, monet on jopa lihavana kauniita... mä en oo mitään... mä en saa ees painoa putoomaan se vaan nousee, eikä mul oo motivaatioo enään liikkua,... mul ei oo melkee yhtää kavereita et voisin mennä ees salille kenekää kaa, yksin minnekkään on vaikea mennä kun kärsin paniikkihäiriöstä, ja syön kaiken lisäks resepti lääkkeitä ilman lääkärin määräystä. Jos pitää mennä kauppaan joudun juomaa muutaman kaljan enne sitä et mulle ei tuu paniikkii kassajonos... Voiko mua paskempaa ihmistä olla? :( tää teksti saattaa olla todella sekavaa ja joku varmaa luulee et haen vaa sääliä, ja varmaa sanooki et tapa ittes, mut halusin vaan kirjottaa jonnekkin, alan oleen siinä pisteessä et mun pitää luovuttaa, mä vihaan itteäni liikaa enkä nää onnellista tulevaisuutta, mä oon hukas itteni kanssa enkä oikeen osaa hakee apuu ennenku on liian myöhästä... ketään kuka vois samaistuu tekstiini? Enkä tosiaan toivo että ois, mutta luulen että silti on "kohtalotovereita" :/ tai sit oon yksin tänki asian suhteen...

5

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaiettäsemmosta

      Itellä joskus oli jonku verran itseinhoo mut sit ajan myötä sitä alko tajuu miten turhaa semmosten asioiden miettiminen on. Ihmisten pitää tajuta et ei kannata välittää muiden ihmisten mielipiteistä sun ulkonäköön liittyen, koska ei se oo niiden asia ja tuskin siitä syöpää yms saavat.
      Ennen ku alat esim treenaa lihaksia nii hommaa pää kuntoo tai mistään ei tuu mitään. Ja mielialalääkkeet ei oo ratkaisu ongelmiin.

    • lifegoalz

      Jep... korealainen plastiikkakirurgi ois pelastava enkeli mut harvalla on rahaa. Mut on halvempiakin konsteja, kuten meikkaaminen. Sä voisit koittaa meikata niin kauan että oot edes siedettävä omasta mielestäsi. Itelläni on ainakin motivaatiota elämiseen siinä, että on pakko tulla kauniiksi joku päivä, sillä jos mä kuolen rumana tai elän niin pitkään et oon vanha ja ruma, niin oon epäonnistunut täydellisesti. Toisin sanoen pitää tulla kauniiksi tai hyväksyä itteni, ja jälkimmäinen on tällä hetkellä erittäin epätodennäköistä.

      Kyllä netistä löytyy kohtalotovereita, ja sä voisit ettiä jonkun ruman ja läskin poikaystävän, jonka kanssa te voitte laihduttaa ja tulla kauniiksi yhdessä, niin ei tarvitse kuntosalille mennä yksin.

    • talvimaassa

      Kuulepas,me jokainen ollaan tyytymättömiä itsessä johonkin ja kaikki ns.virheet ei näy päällepäin,se täydellinen jota katsot ihaillen ei välttis ookkaan niin.Mielestäni sisäinen kauneus on paljon tärkeämpää kuin ulkoinen.Parempi on hyväksyä ittensä sellasena kuin on,ystäville merkitsee paljon enemmän oma persoona kuin ulkoisesti kaunis ja sisältä musta ihminen.Lopeta itsesäälis kieriminen aloita kunnonkohennus ihan vaan päivittäisellä kävelyllä ja tee siitä rutiini.Muista että pohjalta on vain suunta ylöspäin kaikki riippuu sinusta itsestäs.Tsemiä!

    • mietitätä

      Kirjoituksesi on jo sellainen, että se ei taida olla ihan tottakaan. Jos kuitenkin tosissasi tunnet noin, niin kerron Sulle pikku vinkin. Kirjoituksessasi koet olevasi ylipainoinen. Olet tai Et, niin yksi vinkki. Jos todella juot kaljaa niin jätä se pois. Alkoholi nimittäin sisältää niin paljon turhaa energiaa, että pelkän kaljan jättämisellä pois saisit muutaman kuukauden aikana monta kiloa pois. Lisäksi mielesi piristyy ihan toiselle tasolle.

      Ja se turha poistuu juuri sieltä vyötärön seudulta. Kun aikanaan itse jätin alkoholin pois niin 2kk kuluttua oli 5kg hävinnyt ja vuodessa hävisi 10kg. Nyt kun lataa reppuun painoja sen 10kg ja kävelee niin huomaa miten paljon parempi olo kulkiessa on ilman tuota kymppikilon taakkaa.

      Ilmaiseksi mikään muutos ei tule, mutta edellinen tulee todella helposti kun sitten jonkin ajan kuluttua ajattelet taaksepäin. Sinun se pitää vaan päättää haluatko voida paremmin vai et...

      Ja kyllä. Olen itse kokenut samansuuntaisia ajatuksia ja tehnyt edellisen muutoksen. Jokainen päivä on helpompi kun pääset sinniteltyä alkuun vaikeasti ehkä n. pari-kolme viikkoa...

    • EsupsTill21.12

      Koitin lukea, mutta ei tätä säälittävän angstiteinin itsesääliä jaksa kuunnella. Tapa ittes, jos kerta vihaat ittees.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe