Onkos teillä tapana laittaa ulos jouluvaloja ja tietysti sisällekkin? On se kiva, kun saa kohta taas ihailla ihmisten laittamia erivärisiä valoja. Näin pimeään aikaan ne piristää kovasti :)
VALOA KANSALLE :)
94
280
Vastaukset
- Kylmät__kädet____
Tottakai valot laitetaan, mutta vasta joulukuun ensimmäinen päivä.
Juu..minäkin odotan että alkaa joulukuu. :) On näkyny jo joidenki laittaneen, mutta jokainen laittakoon kun haluaa.:)
No työni puolesta toivon tietenkin pimeitä pihoja jotta voin hoitaa työni mahdollisimman huomaamattomasti...
Suositukseni teille ihmisille on siis sellainen että pihajouluvalojen suhteen pidättäytykää niiden käyttämisen suhteen mahdollisimman pitkälle jouluun asti. Sisällä olevaa valaistusta, myös jouluaiheista kannustan käyttämään mahdollisimman paljon ja vaikkapa läpi yön:)Mä jo meinasin, että ehdotan sulla lyhteen käyttöä tuolla pimeässä ;)Mä katos aattelin vaan sun turvallisuutta, ettet kompastu ja loukkaa itteäs. Muutes..taidanki laittaa liiketunnistimella noi valot :))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä jo meinasin, että ehdotan sulla lyhteen käyttöä tuolla pimeässä ;)Mä katos aattelin vaan sun turvallisuutta, ettet kompastu ja loukkaa itteäs. Muutes..taidanki laittaa liiketunnistimella noi valot :))
Nii..taidan sisällä siirtyä pelkkään taskulamppuun..:}
tinttu-liina kirjoitti:
Mä jo meinasin, että ehdotan sulla lyhteen käyttöä tuolla pimeässä ;)Mä katos aattelin vaan sun turvallisuutta, ettet kompastu ja loukkaa itteäs. Muutes..taidanki laittaa liiketunnistimella noi valot :))
taitaapi olla semmonen äkkinäisen sorttinen rätinä ku lyhteeseen tuikkaa valakian. jospa sitte kumminki vaikkapa päreeseen taikka lyhtyyn.. ;)
temmirauta kirjoitti:
taitaapi olla semmonen äkkinäisen sorttinen rätinä ku lyhteeseen tuikkaa valakian. jospa sitte kumminki vaikkapa päreeseen taikka lyhtyyn.. ;)
Tiiäkkö..:)))mulla kyllä kesti ennenku lanttu leikkas..:)))) Totta tosiaan, että saattais tontun hyppyset kärähtää ku pitäis palavaa lyhdettä käsissään ;))
temmirauta kirjoitti:
Hemmetin hasardii meininkii... Se on sit aattoillan kohokohta ku Tinttis tuikkaa tulen kuusen lyhteisiin :D
artagnan kirjoitti:
Hemmetin hasardii meininkii... Se on sit aattoillan kohokohta ku Tinttis tuikkaa tulen kuusen lyhteisiin :D
Vahingoniloinen apina oot..:} Mite muutes nii kuusen lyhteisiin???:× Onko jotai mitä mä en taas tajua..? :]
tinttu-liina kirjoitti:
Vahingoniloinen apina oot..:} Mite muutes nii kuusen lyhteisiin???:× Onko jotai mitä mä en taas tajua..? :]
No en mä ;) Mä ku sitä vaan et sä ripustat olkii kuusen oksiin ja sit raapaiset tikun... wuuuh! Katos ku ne paikkaa kynttilöin virkaa. Oljista lyhteet niinku tiedätsä? ;)
artagnan kirjoitti:
No en mä ;) Mä ku sitä vaan et sä ripustat olkii kuusen oksiin ja sit raapaiset tikun... wuuuh! Katos ku ne paikkaa kynttilöin virkaa. Oljista lyhteet niinku tiedätsä? ;)
Saletisti se yrittää sitä pitkäletkuista palomiestä nyt.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Saletisti se yrittää sitä pitkäletkuista palomiestä nyt.. ;-D
Tulipa niin hyvä oivallus kerrankin että on pakko peukuttaa.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Tulipa niin hyvä oivallus kerrankin että on pakko peukuttaa.. ;-D
Meinaakko sä et mä sitä palomiestä..? :}
tinttu-liina kirjoitti:
Meinaakko sä et mä sitä palomiestä..? :}
No sitä meitsi ei osaa kyllä sanoa lainkaan että minnekkä peukkusi laitat palomiehen seurassa Lumikolaseni.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No sitä meitsi ei osaa kyllä sanoa lainkaan että minnekkä peukkusi laitat palomiehen seurassa Lumikolaseni.. ;-D
Mä auttaisin pitelemään sitä letkua tietty ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä auttaisin pitelemään sitä letkua tietty ;))
Paree antaa vaan olla jollei letkut itekseen pysy tanas... ;)
no eipä semmosia hommia tuu pahemmin harrastettua. viime joulun allaki ne vaan ihtekseen ilmesty tänne jäbän vaatimattomaan tupaan yhen aamulypsyn aikana ;) onhan niitä sitte kyllä mukava kahtella ku tuovat vähä valoa tähän synkkyyteen.. :)
Voi ku tännekki ilmestyis ihan ihtekseen ;) Kyllä nuo valot todellakin luo oman tunnelmansa. Ilman niitä joulu olis kyllä aika ankea. Vielä kun laittaa ulos lyhtyihin kynttilöitä, niin se kruunaa kaiken. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Voi ku tännekki ilmestyis ihan ihtekseen ;) Kyllä nuo valot todellakin luo oman tunnelmansa. Ilman niitä joulu olis kyllä aika ankea. Vielä kun laittaa ulos lyhtyihin kynttilöitä, niin se kruunaa kaiken. :)
no kyllä se vaan jäbänki sydänalaa lämmitti ku tupa oli nätisti valaistu ja vastaan tuli semmonen vastaleivottujen sämpylöitten tuoksu. jospa sitte sama toistuis tänäki vuonna.. :)
temmirauta kirjoitti:
no kyllä se vaan jäbänki sydänalaa lämmitti ku tupa oli nätisti valaistu ja vastaan tuli semmonen vastaleivottujen sämpylöitten tuoksu. jospa sitte sama toistuis tänäki vuonna.. :)
Tuossa tuliki hyvä vinkki ;)
No kyl mä laitan ku mä vaan ne jostain löydän... Ku helposti tulee kommenttii jos ei oo mitään ;) Mä oon kyl minimalisti noiden jouluvaloin kaa et liikoi ei sit löydy :D
Väkisin tuli täs mieleen, että minkälainen olis tää maailma jos olis olemassa vaan miehiä :)) Onneks me naiset ollaan olemassa ja kirkastamassa miesten maailmaa :)
tinttu-liina kirjoitti:
Väkisin tuli täs mieleen, että minkälainen olis tää maailma jos olis olemassa vaan miehiä :)) Onneks me naiset ollaan olemassa ja kirkastamassa miesten maailmaa :)
Ei viitti ees funtsii tollasii... ;) No kyl ne imukuppikynttilät löyty mut yks lamppu ei sit syttyny eli pitää kai kattoo huomenis jos löytyy jostain sopivii :)
artagnan kirjoitti:
Ei viitti ees funtsii tollasii... ;) No kyl ne imukuppikynttilät löyty mut yks lamppu ei sit syttyny eli pitää kai kattoo huomenis jos löytyy jostain sopivii :)
Siinä olis siis yks kärähtäny..Se on noin parempi, ku joissaki valoissa mikään ei pala, ku yks on rikki..
tinttu-liina kirjoitti:
Maailma ilman miehiä olisi tylsä paikka. Maailma ilman naisia olisi kummallinen paikka.Me tarvitaan sekä miehiä että naisia jotta maailma toimii.
Ilmannimi2 kirjoitti:
Maailma ilman miehiä olisi tylsä paikka. Maailma ilman naisia olisi kummallinen paikka.Me tarvitaan sekä miehiä että naisia jotta maailma toimii.
No juu..eihän sitä lapsia synny ilman molempia. Se täytyy sanoa, että jos olis vaan naisia, nii kyllä olis paljon tappeluita..
tinttu-liina kirjoitti:
No juu..eihän sitä lapsia synny ilman molempia. Se täytyy sanoa, että jos olis vaan naisia, nii kyllä olis paljon tappeluita..
Moni asia olisi saletisti mukavampaa jos noista asioista ei tarvitsisi huolehtia lainkaan että olisi nappi vaan josta painaa jos jälkikasvua halajaa itselleen.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Moni asia olisi saletisti mukavampaa jos noista asioista ei tarvitsisi huolehtia lainkaan että olisi nappi vaan josta painaa jos jälkikasvua halajaa itselleen.. ;-D
Siis täh..ymmärsinkö mä oikeen..??? Sä haluaisit et ipanat tipahtais nappia painamalla..:} Miehet yleensä sanoo, että se tekeminen on just se mukavin osa ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Siis täh..ymmärsinkö mä oikeen..??? Sä haluaisit et ipanat tipahtais nappia painamalla..:} Miehet yleensä sanoo, että se tekeminen on just se mukavin osa ;))
No ei kun meitsi sitä vaan tarkoitti että saisi hommailla sydämmen kyllyydestä ilman paineita jälkikasvusta jos jommassa kummassa tai vaikka molemmissa olisi sellainen lapsentekonappi. Eli vasta sitä painamalla lähtisi vauvansiemen itämään.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No ei kun meitsi sitä vaan tarkoitti että saisi hommailla sydämmen kyllyydestä ilman paineita jälkikasvusta jos jommassa kummassa tai vaikka molemmissa olisi sellainen lapsentekonappi. Eli vasta sitä painamalla lähtisi vauvansiemen itämään.. ;-D
Voi rakas Butsi...ku nykyaikana on kyllä keksitty semmosia pikku juttuja, joitten ansiosta Butsiki voi ihan vapaasti ilotella ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Voi rakas Butsi...ku nykyaikana on kyllä keksitty semmosia pikku juttuja, joitten ansiosta Butsiki voi ihan vapaasti ilotella ;)))
No kun niissä kaikissa jutuissa on vaan jokin huono puoli.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No kun niissä kaikissa jutuissa on vaan jokin huono puoli.. ;-D
Elä höpsi Butsi :)) Aattele jos olis niinku ennen muinoin, että joka kerta tupsahti ipana ja sit niitä oliki huusholli täynnä. :)) Tuota ku aattelet, nii kyllä alkaa makkarankuoretki kelpaamaan ;))
butch-cassidy kirjoitti:
Ei me naiset olla robotteja
Näin tuulisena ja lumisena päivänä voidaankin tähän ottaa yhdet Kokkolapalstan Joulunodotus-sanomat. ;))
Saimme aiemmin lukea jotain odottamatonta, kun palstan iki-ihana tonttumme vähän raotti meille kuinka kilttejä olemme olleet. Artsi riensi heti kertomaan, että nukkeleikit on nyt leikitty ja olisi korvakorujen aika ;)) No.. tähänkös kiltti tonttu heti kyselemään, että kuinkas monta paria laitetaan..? Artsi halusi kolmet, sillä pitäähän sitä olla erikseen arkeen ja juhlaan ;)))
Samalla Artsi vienosti pyysi, että josko tonttu myöskin yhden leikkiautonkin hurauttaisi, kun oli tuo liikennemattokin ostettu jo etukäteen. Tähän pyyntöön tonttu suostui, mutta kylläkin pienellä varauksella... On näet epäselvää, että saako Artsi oikein uuden leikkiauton vai kirppiksen käytetyn. :)
Kittie oli huolestunut tontun unien vähyydestä, mutta tonttu rauhoitteli Kittietä, että joulun jälkeen kyllä nukkuisi sitten enemmän ja hereillä ollessaan ratkoisi lasten sudokua ja joisi limua...tai olutta. ;)) (toim.huomautus)
Kittie ilmoitti myös samalla tulevasta näyttelystään. Sana rantamuoti sai palstan lehmipojan kuolaamaan näppiksensä rikki ja häntä olikin rauhoitettava. Toisaalta ymmärrämme kyseistä käytöstä. Olisihan se miehelle, joka näkee joka päivä isoja tissejä, niin mukavaa nähdä välillä vähän sievempiäkin. ;)
Temmi siinä kuolauksen ohessa kyseli tontulta, että oisko mahdollista saada hänen ottamaansa selfietä korvatunturin seinälle ja ihan kunniapaikalle. Tonttu ilmoitti, että Temmin kuva osallistuu kisaan, jossa on paljon osallistujia. (Pikkulinnut kertoivat, että kilpailun voitto on jo etukäteen sovittu ja kuvansa seinälle saa nim.merkki Tinttu-liina.) toim.huom. ;)) Älä kuitenkaan murehdi Temmi...voit ripustaa kuvasi sinne lehmukoitten iloksi...tai sitten ei.. ;))
Palstan nuorin neito Ariel ilmoitti, että on perustanut joulukuusia myyvän firman kuukaudeksi. :)Temmi kertoi oitis, että hänen metsäpalstansa on nyt putipuhdas, mutta eipä se häntä häirinnyt. Nuoren neidon seura teki välillä hyvää...niin hyvää, että Temmi antoi kaataa myös pihan Tuijat myytäväksi ;)
Samalla Ariel ilmoitti shokkitiedon, että meinaa kidnapata tontun ja kahlita hänet roikkumaan kuuseen koko joulun ajaksi. Tämähän ei tietenkään sopinut allekirjoittaneelle, sillä jatkuva valppaus tontun kierroksista ikkunan alla sai väsymään, joten lahjat siitä on tultava keinolla millä hyvänsä.,,vaikka sitten kiristämällä :P (Ei se huijaaminen mitään helppoa ole! toim.huom. ;)
Ilmannimi oli erittäin huolestunut tontun työpaikan menetyksestä, sillä salaisia tietoja oli nyt tullut julkisuuteen. Ilmannimi pelkäsi, että tonttu joutuu siivoojaksi korvatunturille. Siksipä Ilmannimi teki rajun päätöksen ja heittäytyi täysin tuhmaksi, ja liittyi Tuhmien Tyttöjen kerhoon. Näin joulupukilla ei ollut varaa laittaa tonttua sivuun työstään... Hienoa uhrautumista Ilmannimeltä ;))
Ressukin kävi aloituksessa ilmoittamassa, että edelleen peilikuva näytti samaa eli hullua. No hän itse totesi, että hullu mikä hullu. No.. mitäs me siihen puuttumaan, sillä Jokainenhan tuntee itsensä kaikkein parhaiten. ;)
Myöhemmin Ressu tuli takaisin ja oli jo kuulemma niin v*******t k***ä. No, sitähän meille ei olisi tarvinnut ilmoittaa, sillä tuonhan me jo tiesimmekin. :))
Ei muuta kuin mukavaa tuiskuisaa sunnuntaita kaikille..;)) Nii muutes...Butsi loisti poissaolollaan...liekö Butsi säikähtänyt, että taas tulee lyijykyniä lahjaksi, niin päätti hetken olla näkymättömissä ettei tule kirjoitettua sammakoita tai muuta ;))Jäi sit paras puuttumaan eli Tinttiksel syödään jouluisin taikinaisii pipareit ku hellan sisus on kuulemma vaan paistinpannuin säilömisii varten ;) Tää oli sit se shokkipaljastus...
Tota noin... Mä sit roudaan noi kuuset ennen jouluu ton tonttupukuisen neidon kaa ku vaan toi kärry kestäis. Tää bisnes on ollu kyl menestys ;)
artagnan kirjoitti:
Jäi sit paras puuttumaan eli Tinttiksel syödään jouluisin taikinaisii pipareit ku hellan sisus on kuulemma vaan paistinpannuin säilömisii varten ;) Tää oli sit se shokkipaljastus...
No vau..olipa shokkipaljastus :))) Tiiäkkö..ei siel uunissa ole edes pannuja..;))Mitä niillä tekee...?? ;}
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Mä sit roudaan noi kuuset ennen jouluu ton tonttupukuisen neidon kaa ku vaan toi kärry kestäis. Tää bisnes on ollu kyl menestys ;)
No meneekös teillä sit tuottoki tasajaoin? :))
Mutta pakko sanoa että Ressu on jotenki hellyttävä tyyppi kun ressukka joutuu vihaamaan kaikkea ja kaikkia ku pelkää että jos on mukava ni kukaan ei häntä huomaa.. Voi Ressu kyllä joulupukki sinulle lahjan tuo koska työstähän tuo käy ku pitää kaikesta asiasta olla erimieltä. Minä pyydän että joulupukki tuo sinullekin lahjan jotta sinäkin saisit joulumieltä. Joulupukki voisi tuoda sinulle jouluksi kuusen ja kinkkua ja perunoita ja paljon puita jotta sinulla Ressu ei olisi kylmä ja paha mieli kun muilla on lämmin ja hyvä olo. Toivon että Ressu saisi jostain hyvää joulumieltä ja voisi hänkin olla onnellinen. On surullista lukea rivien välistä miten kurjaa sinun elämäsi on. Hyvää joulun odotusta toivotan Ressulle.. Ps. Et sinä ole täysin yksin sillä kyllä sinäkin vielä löydät ystävän ja olkoon tämä toivomus minulta sinulle joululahja.
tinttu-liina kirjoitti:
no siihen malliin vähä sovittiin et typykkä ottaa rahat ku hän niitä kumminki eniten tarvihtee. ku sillä lailla jäbän ei sitte kuulemma tartte maksaa euroakaan oman mehtän kuusesta.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No vau..olipa shokkipaljastus :))) Tiiäkkö..ei siel uunissa ole edes pannuja..;))Mitä niillä tekee...?? ;}
Ai mä ku luulin et sä huidot niillä sällei ympäri korvii... No mä olin sit vääräs ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Sanotaas sillai et mä oon omalta osaltain sopimukseen tyytyväinen... ;)
temmirauta kirjoitti:
no siihen malliin vähä sovittiin et typykkä ottaa rahat ku hän niitä kumminki eniten tarvihtee. ku sillä lailla jäbän ei sitte kuulemma tartte maksaa euroakaan oman mehtän kuusesta.. ;)
Oho..saat oikeen ilmaisen kuusen..;)
artagnan kirjoitti:
Ai mä ku luulin et sä huidot niillä sällei ympäri korvii... No mä olin sit vääräs ;)
Kaulin on sitä varten..Puisella kaulimella ku pamputtaa,niin siinä tyhjä nuppi kumisee vielä viikon sen perään :}
KittieChi-81 kirjoitti:
Hauska päivitys.😊
No..pitää selvittää, että jutut on vähä liioiteltuna eli en ole nii höpsö ettei ole jutut menny kaaliin :))
No meitsi toivoi viime jouluna yhtä asiaa vaan muttei se läpäissyt Korvatunturin tiukkaa seulaa.. :-(
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi toivoi viime jouluna yhtä asiaa vaan muttei se läpäissyt Korvatunturin tiukkaa seulaa.. :-(
Et kai sä ollu silloin tuhma? :)) Tiiäkkö..mun kerhoon pääsee kyllä yks mieski ;) Nimen joutuis kyl muuttamaan..ööö..vaikkapa BAD-Butsi&tuhmat tytöt..;))
tinttu-liina kirjoitti:
Et kai sä ollu silloin tuhma? :)) Tiiäkkö..mun kerhoon pääsee kyllä yks mieski ;) Nimen joutuis kyl muuttamaan..ööö..vaikkapa BAD-Butsi&tuhmat tytöt..;))
No se oli sellainen toive vaan joka suoralta kädeltä tyrmättiin. Meitsi ei kehtaa sitä toistaa enää jos tässä jatkuvan tarkkailun alaisena ollaan.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No se oli sellainen toive vaan joka suoralta kädeltä tyrmättiin. Meitsi ei kehtaa sitä toistaa enää jos tässä jatkuvan tarkkailun alaisena ollaan.. ;-)
Ai, säkin pelkäät tonttua :} Mä en pelkää yhtään! ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Ai, säkin pelkäät tonttua :} Mä en pelkää yhtään! ;))
Ei meitsi sitä pelkää vaan erästä toista enemmänki.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Ei meitsi sitä pelkää vaan erästä toista enemmänki.. ;-D
Ai jaa..;) Sut on kyllä hyvin koulutettu. :))Nyt mä muistinki sen sun viimevuotisen pyynnön :}
tinttu-liina kirjoitti:
Ai jaa..;) Sut on kyllä hyvin koulutettu. :))Nyt mä muistinki sen sun viimevuotisen pyynnön :}
No tänä jouluna meitsi toivookin vaihteeksi runsaasti jarrua Speedon riisipuuroon kun tätä sälliä ei sitten huolittukaan mukaan liki jokailtaisille tähtientarkkailureissuille kun on heidän kahden keskinen harrastus kuulemma vaan.. :-/
butch-cassidy kirjoitti:
No tänä jouluna meitsi toivookin vaihteeksi runsaasti jarrua Speedon riisipuuroon kun tätä sälliä ei sitten huolittukaan mukaan liki jokailtaisille tähtientarkkailureissuille kun on heidän kahden keskinen harrastus kuulemma vaan.. :-/
No olipa harmillinen juttu :( mut..täs sulle tähtiä ☆★☆★☆★☆ ei noi aitoja korvaa, mut eipä ole pilviä edessä;))
sitäpä jäbäki on ihtekseen pohdiskellu et täytyypi olla melkoiset laaserit silmissä et semmosen tukevan sorttisen pilviverhon läpi noita tähtiä sattuu näkemään.. ;)
Olen alkanut laittamaan jouluvaloja esiin, piristykseksi.. Huomenna menen pystyttämään näyttelyni, josta olen iloinen. Suru uutisia on koiran polviongelmat, jotka vaivaa pahasti.. Jos ei jotenkuten parane, voi olla niin että koirastamme tulee enkeli....🌹
:((((( Voi hirveetä..Me kaikki ollaan hengessä mukana ja toivotaan että nappisilmäsi polvet vielä jaksaa. <3 Voimia siihen näyttelyn pystyttämiseen. <3
tinttu-liina kirjoitti:
:((((( Voi hirveetä..Me kaikki ollaan hengessä mukana ja toivotaan että nappisilmäsi polvet vielä jaksaa. <3 Voimia siihen näyttelyn pystyttämiseen. <3
Kiitos!💓 Aika surullinen olen, harmi kun koiraa ei auta polvileikkaukset.. Sattui polvilumpio taas muljahtamaan lenkillä.. Kaveri tulee auttamaan näyttelyn pystyttämistä.
KittieChi-81 kirjoitti:
Kiitos!💓 Aika surullinen olen, harmi kun koiraa ei auta polvileikkaukset.. Sattui polvilumpio taas muljahtamaan lenkillä.. Kaveri tulee auttamaan näyttelyn pystyttämistä.
Kyllä se vaan on aina suuri huoli ja murhe, ku lemmikille tulee jotain :( Ne on niin äärettömä rakkaita..<3 Kiva ku saat kaverin auttamaan sua sinne näyttelyn laittoon.
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä se vaan on aina suuri huoli ja murhe, ku lemmikille tulee jotain :( Ne on niin äärettömä rakkaita..<3 Kiva ku saat kaverin auttamaan sua sinne näyttelyn laittoon.
On kyllä suuri huoli, koira on kuin perheenjäsen.. Jep, kaveri tulee avuksi, auttoi myös näyttelypaikan saamisessa.
KittieChi-81 kirjoitti:
On kyllä suuri huoli, koira on kuin perheenjäsen.. Jep, kaveri tulee avuksi, auttoi myös näyttelypaikan saamisessa.
Voi kun ikävää kuulla tommosta, koitahan jaksaa...
HerraToljanter kirjoitti:
Voi kun ikävää kuulla tommosta, koitahan jaksaa...
Kiitos!🌹 Tällä koira makoilee olkapäähän nojaten..💓
- RessuNro5
Toivotaan, että paranee:)
KittieChi-81 kirjoitti:
Siis.. Toivottavasti koirasi paranee.. Toivon että sinun koirasi paranee ja olkoon tämä toivomukseni sinulle pikku joululahja..
artagnan kirjoitti:
Tsemppii ja rapsutuksii vuffel :) Kyl asiat jotenki järjestyy...
Kiitti!💓 Olen täällä itkeskellyt silmät kipeäksi.. Koiru ei paljoa jaksa kävellä.. Lepäilee paljon.. Näyttelyn kävin pystyttämässä tänään kaverin kanssa, muuhun en jaksa oikein keskttyä..
KittieChi-81 kirjoitti:
Kiitti!💓 Olen täällä itkeskellyt silmät kipeäksi.. Koiru ei paljoa jaksa kävellä.. Lepäilee paljon.. Näyttelyn kävin pystyttämässä tänään kaverin kanssa, muuhun en jaksa oikein keskttyä..
Älä kuule itke vaan keskity tähän hetkeen kun vielä saat sitä pikikuonoa luonasi pitää. Ennakkoon ei pidä luovuttaa..
KittieChi-81 kirjoitti:
haleja jäbältäki. tulee ihtellekki kova harmitus ku tommosta lukee mut koita pysyä kummiski reippaalla mielellä. jäbälläki on ollu noitten elukoitten kans vaikka mitä mut kyllä ne on melkeimpä aina jalkeille saatu.. :)
butch-cassidy kirjoitti:
Älä kuule itke vaan keskity tähän hetkeen kun vielä saat sitä pikikuonoa luonasi pitää. Ennakkoon ei pidä luovuttaa..
Kyllä nautin koiran seurasta ja arvostan joka päivää.💓
Kiitos!💓 Koiraa ei enää saa parempaan kuntoon.. Katsotaan kauan saamme hänet vielä pitää.
Tsemppiä kittielle ja ota paljon kuvia koirasta ja nauti sen seurasta ni kauan ku voit... Paljon haleja lähetän.. Voi hyvin. Jos olen ollut hiljaa täällä ni ei johdu sinusta mutta en ole kaikkea viestiä lukenu ku en ole paljon käynyt. En ole sinua unohtanut..
- RessuNro5
Kyllä on. Ensimmäisenä adventtina nostan keittiön pöydälle sähkökynttelikön, joulukuun puolella keskityn parvekkeen 'valaisuun'. Artsin linjaa en ymmärrä;)
Oho..:) Löytyhän mies joka ymmärtää nättien valojen päälle :)) Tuo Artsihan ei tajuu tämmösiä, ku se on semmonen valopää ;))
- RessuNro5
tinttu-liina kirjoitti:
Oho..:) Löytyhän mies joka ymmärtää nättien valojen päälle :)) Tuo Artsihan ei tajuu tämmösiä, ku se on semmonen valopää ;))
Tajuan toki olevani vähemmistössä;)
RessuNro5 kirjoitti:
Tajuan toki olevani vähemmistössä;)
Vähän kuulosti jos rivien välistä luki, et muutoinki ku vaa jouluvalojen osalta...;)
- RessuNro5
tinttu-liina kirjoitti:
Vähän kuulosti jos rivien välistä luki, et muutoinki ku vaa jouluvalojen osalta...;)
Meinaatko luumupuun juurelle sammumista?;) Kestonaljailun aihe täällä(kin) viimeisen vuoden ajan. Jos kuitenkin älykkyyteeni viittasit, olen otettu;)
RessuNro5 kirjoitti:
Meinaatko luumupuun juurelle sammumista?;) Kestonaljailun aihe täällä(kin) viimeisen vuoden ajan. Jos kuitenkin älykkyyteeni viittasit, olen otettu;)
Ai, se olit sinä joka sinne oli sammunu :))) Mites sää ny sillai..;))) Ööh..tuota..simahtaakos älyköt luumupuiden alle...no miksei..;)))
tinttu-liina kirjoitti:
taitaapi toi mensan jäsenki naruttaa minkä kerkiää.. ;)
temmirauta kirjoitti:
taitaapi toi mensan jäsenki naruttaa minkä kerkiää.. ;)
No nii mäki sanon et kimmakamun heinii... :D
tinttu-liina kirjoitti:
Mua sit huijattiin :]
No meitsi ei vannomaan mene mutta sellainen vaara on olemassa kyllä että joku daami on ollut asialla ;-) Arieli ei kylläkään kun ei se joka paikkaan kuitenkaan ehdi..
- Ei_miellytä_silmää
Eriväriset valot on kauhistus. Tyytykää ihmiset yhteen väriin ja värisävyyn, ei niin että piha on ahdettu täyteen erivärisiä valoletkuja.
- samaa_mieltä
Vähemmän on enemmän valojen kanssa läträtessä.
No juu..ei semmonen sekametelisoppa kyllä olekkaa nättiä. Noi valoletkut on kyllä karmeeta katsottavaa, jos on huolimattomasti laitettu.
KittieChi-81 kirjoitti:
Minä laitan ketjua missä on eri värejä, ne ovat piristäviä kun ovat värikkäitä..
Meikä on sitä mieltä kylläkin että jos itse tykkää jostakin niin muilla ei siihen ole nokan kopauttamista kun valot vaan omalla pihalla tai parvekkeella ovat.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä on sitä mieltä kylläkin että jos itse tykkää jostakin niin muilla ei siihen ole nokan kopauttamista kun valot vaan omalla pihalla tai parvekkeella ovat.. :-)
No minun mielestä värikkäät valot ovat lämpimät ja piristävät näin pimeään vuodenaikaan.😊
No meitsipä kävi viime Kokkolan reissullaan Halppiksessa jouluvalo-ostoksilla. Siellä kun oli varsin kätevästi laitettu jokainen valosarja palamaan elikkä pystyi näkemään heti että mitä on ostamassa. Jotenka meitsin ikkunassa on lumenvalkoiset pompulat palamassa tälläkin hetkellä ja on muuten kuin oikeat konsanaan. Arieliki kehui näkymän likipitäen maasta taivaaseen elikkä meitsi on kiistatta tään palstan ainoa aito jouluvalosälli.. :-)
tinttu-liina kirjoitti:
Hienoa Butsi :) Ja sulla on näemmä hyvä makuki vielä :)
Jepulista vaan :-) Sitä meitsi ei mene kiistämään. On hiukkasen kuin kuun säteet loistaisivat maahan laskeutuvien lumipallukoiden läpi..
butch-cassidy kirjoitti:
Jepulista vaan :-) Sitä meitsi ei mene kiistämään. On hiukkasen kuin kuun säteet loistaisivat maahan laskeutuvien lumipallukoiden läpi..
Kuulostaa kyl hienolta:) Noi kaikki tollaset valot on kyllä nii nättejä. :)
Tää on sit off-topic matskuu mut täytyy kertoo ku muistaa. Mä olin eteises vetämäs kenkii jalkaan ku sä olit yllättäin vieres ruutulehtiön kaa. Sit sä aloit selittään et keksimäs matemaattisen kaavan mukaan mä haaskaan aikaa noin 40 minsaa yhen viestin kirjoittamiseen ku Speedolt kuluu vaan kolme. Mä olin et mitä hemmettii et äkkiihän mä. Sä vaan väitit vastaan et kyl sä nää jutskat tiedät. Uni loppui sit ku sä sanoit et usko poika huvikses ku sä oot taidoiltas niinku 2000-luvun Ada Lovelace... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146