Tulee kiva yllätys näille urpoille jotka on saanut äidiltä luvan kaahata urheilukentällä
mopon paskoilla,sieltä voi vaikka löytyä lautoja jossa on nauloja hakattu pystyyn
tekee hyvää renkaille.Sitten saa itkeä äidille korvantaustat märkinä että voi voi miten
on käynyt näin kun ei saa enää rauhassa rällätä kentällä ,mutta näin tulee käymään
nulikat .
Momo jätkät
10
167
Vastaukset
- parrua.perseeseen
Vaikutat homoseksuaalilta.
- onanisti
vedä äitiäs
- onanisti
oot tainnut saada jormaa kun tiedät niin hyvin
- anustappi
sinähän sen tiedät kaikki kylän homot, kielestä sen jo näkee kun aukaiset sen haavis.
- lökäpöksyt
Yksi on saletti asia kun ja jos minua tulee kävelytiellä vastaan näitä tuholaisa
mopon kanssa niin matka tyssää siihen kun menee silmäluomet umpeen se on
varma asia,sitten katsotaan kuka on se homo sinä vai minä.Tämä sälli joka ajelee
ilman valoja eikä ole kilpeä koko paskassa ei muuta ole kuin ääntä,nimen kyllä
tiedän mutta odotan tilaisuutta kun kohdalle sattuu niin loppuu äänet ja rällääminen .Jonkun saatanan hiekka kasan yli ajelee edestakaisin kun nulikka
tietäis miten tyhmältä näyttää touhu ,menis ajelemaan hiekkamontulle mutta ei
riitä kantti ja taito,ja siinä on se juju että ei pikkulapset nää tätä hllun hommaa. - älä.inise.homo
lökäpöksyt kirjoitti:
Yksi on saletti asia kun ja jos minua tulee kävelytiellä vastaan näitä tuholaisa
mopon kanssa niin matka tyssää siihen kun menee silmäluomet umpeen se on
varma asia,sitten katsotaan kuka on se homo sinä vai minä.Tämä sälli joka ajelee
ilman valoja eikä ole kilpeä koko paskassa ei muuta ole kuin ääntä,nimen kyllä
tiedän mutta odotan tilaisuutta kun kohdalle sattuu niin loppuu äänet ja rällääminen .Jonkun saatanan hiekka kasan yli ajelee edestakaisin kun nulikka
tietäis miten tyhmältä näyttää touhu ,menis ajelemaan hiekkamontulle mutta ei
riitä kantti ja taito,ja siinä on se juju että ei pikkulapset nää tätä hllun hommaa.Silti olet kiinnostunut pojista. Olet siis homoseksuaali.
- lunssi
Enpä ole sanonnut pojista mitään vois vaikka lukee mistä kirjoitin jos osaat, oli
puhe jätkistä etpä taida tietää mikä on jätkä.Yksi asia on selvä olet varmaan
eteläsuomen kuuluisin pakoputki nulikka kun puhut pojista ja homoista,taitaa
olla jortikka mielessä. - moi.kullinaama
lunssi kirjoitti:
Enpä ole sanonnut pojista mitään vois vaikka lukee mistä kirjoitin jos osaat, oli
puhe jätkistä etpä taida tietää mikä on jätkä.Yksi asia on selvä olet varmaan
eteläsuomen kuuluisin pakoputki nulikka kun puhut pojista ja homoista,taitaa
olla jortikka mielessä.Mitäs se homoseksuaali nyt avautuu siellä?
- 623
Mistäs kuule urpo tiedät olenko nainen vai mies vai oletko joku kyylä että tiedät olenko homo vai lättäpillu.Sepustit että olen kiinnostunut
pojista no totta helvetissä yleensä naiset tekee näin on jotain poikkeuksia kylläkin sinä kuulut niihin.Epäilen että kun synnyit niin kätilö pudotti sut lattialle,sen takia susta on tullut se mikä nyt olet,
mutta älä huoli kyllä sulla aika menee hyvin kun kuvittelet että sä
tiedät kaikki,vaikka et tiedä muuta kun mikä nenästä suuhun valuu. - urpo.moro
623 kirjoitti:
Mistäs kuule urpo tiedät olenko nainen vai mies vai oletko joku kyylä että tiedät olenko homo vai lättäpillu.Sepustit että olen kiinnostunut
pojista no totta helvetissä yleensä naiset tekee näin on jotain poikkeuksia kylläkin sinä kuulut niihin.Epäilen että kun synnyit niin kätilö pudotti sut lattialle,sen takia susta on tullut se mikä nyt olet,
mutta älä huoli kyllä sulla aika menee hyvin kun kuvittelet että sä
tiedät kaikki,vaikka et tiedä muuta kun mikä nenästä suuhun valuu.Lättäpillulla vaikeuksia kotona? Mene hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426