Momo jätkät

nulikka

Tulee kiva yllätys näille urpoille jotka on saanut äidiltä luvan kaahata urheilukentällä
mopon paskoilla,sieltä voi vaikka löytyä lautoja jossa on nauloja hakattu pystyyn
tekee hyvää renkaille.Sitten saa itkeä äidille korvantaustat märkinä että voi voi miten
on käynyt näin kun ei saa enää rauhassa rällätä kentällä ,mutta näin tulee käymään
nulikat .

10

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parrua.perseeseen

      Vaikutat homoseksuaalilta.

    • onanisti

      vedä äitiäs

    • onanisti

      oot tainnut saada jormaa kun tiedät niin hyvin

    • anustappi

      sinähän sen tiedät kaikki kylän homot, kielestä sen jo näkee kun aukaiset sen haavis.

      • lökäpöksyt

        Yksi on saletti asia kun ja jos minua tulee kävelytiellä vastaan näitä tuholaisa
        mopon kanssa niin matka tyssää siihen kun menee silmäluomet umpeen se on
        varma asia,sitten katsotaan kuka on se homo sinä vai minä.Tämä sälli joka ajelee
        ilman valoja eikä ole kilpeä koko paskassa ei muuta ole kuin ääntä,nimen kyllä
        tiedän mutta odotan tilaisuutta kun kohdalle sattuu niin loppuu äänet ja rällääminen .Jonkun saatanan hiekka kasan yli ajelee edestakaisin kun nulikka
        tietäis miten tyhmältä näyttää touhu ,menis ajelemaan hiekkamontulle mutta ei
        riitä kantti ja taito,ja siinä on se juju että ei pikkulapset nää tätä hllun hommaa.


      • älä.inise.homo
        lökäpöksyt kirjoitti:

        Yksi on saletti asia kun ja jos minua tulee kävelytiellä vastaan näitä tuholaisa
        mopon kanssa niin matka tyssää siihen kun menee silmäluomet umpeen se on
        varma asia,sitten katsotaan kuka on se homo sinä vai minä.Tämä sälli joka ajelee
        ilman valoja eikä ole kilpeä koko paskassa ei muuta ole kuin ääntä,nimen kyllä
        tiedän mutta odotan tilaisuutta kun kohdalle sattuu niin loppuu äänet ja rällääminen .Jonkun saatanan hiekka kasan yli ajelee edestakaisin kun nulikka
        tietäis miten tyhmältä näyttää touhu ,menis ajelemaan hiekkamontulle mutta ei
        riitä kantti ja taito,ja siinä on se juju että ei pikkulapset nää tätä hllun hommaa.

        Silti olet kiinnostunut pojista. Olet siis homoseksuaali.


      • lunssi

        Enpä ole sanonnut pojista mitään vois vaikka lukee mistä kirjoitin jos osaat, oli
        puhe jätkistä etpä taida tietää mikä on jätkä.Yksi asia on selvä olet varmaan
        eteläsuomen kuuluisin pakoputki nulikka kun puhut pojista ja homoista,taitaa
        olla jortikka mielessä.


      • moi.kullinaama
        lunssi kirjoitti:

        Enpä ole sanonnut pojista mitään vois vaikka lukee mistä kirjoitin jos osaat, oli
        puhe jätkistä etpä taida tietää mikä on jätkä.Yksi asia on selvä olet varmaan
        eteläsuomen kuuluisin pakoputki nulikka kun puhut pojista ja homoista,taitaa
        olla jortikka mielessä.

        Mitäs se homoseksuaali nyt avautuu siellä?


      • 623

        Mistäs kuule urpo tiedät olenko nainen vai mies vai oletko joku kyylä että tiedät olenko homo vai lättäpillu.Sepustit että olen kiinnostunut
        pojista no totta helvetissä yleensä naiset tekee näin on jotain poikkeuksia kylläkin sinä kuulut niihin.Epäilen että kun synnyit niin kätilö pudotti sut lattialle,sen takia susta on tullut se mikä nyt olet,
        mutta älä huoli kyllä sulla aika menee hyvin kun kuvittelet että sä
        tiedät kaikki,vaikka et tiedä muuta kun mikä nenästä suuhun valuu.


      • urpo.moro
        623 kirjoitti:

        Mistäs kuule urpo tiedät olenko nainen vai mies vai oletko joku kyylä että tiedät olenko homo vai lättäpillu.Sepustit että olen kiinnostunut
        pojista no totta helvetissä yleensä naiset tekee näin on jotain poikkeuksia kylläkin sinä kuulut niihin.Epäilen että kun synnyit niin kätilö pudotti sut lattialle,sen takia susta on tullut se mikä nyt olet,
        mutta älä huoli kyllä sulla aika menee hyvin kun kuvittelet että sä
        tiedät kaikki,vaikka et tiedä muuta kun mikä nenästä suuhun valuu.

        Lättäpillulla vaikeuksia kotona? Mene hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe