Uusi historian tutkimus puhuu "Sotkamon naijaisista".
http://www.hs.fi/m/kulttuuri/a1480042746465
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000004882426.html
Sota-ajan naijaiset
16
2031
Vastaukset 16
- untoko
Niinpä kannataa siellä Sotkamossa miettiä kuka se isä oikeasti on?
- alberti
Sitä ei tiijä kukaan vaekka unton poeka käyny pökkäämäsä kirkko penkala.
- kukamahtaaolla
sota-aikana seksiä jopa kirkon portailla SOTKAMOS
Kello lienee ollut sitten jo lähempänä 22:ta, kun tulimme kirkon eteen ja nousimme sen rappusille istumaan. Ja siinä se sitten tapahtui samoilla kirkon rappusilla. - - Eikä se varmasti ollut syntiä, sillä se oli erittäin kivaa, ja halusimme sitä varmasti molemmat yhtä paljon. Mahtoiko se sitten olla jo sitä syntiä, kun en lupauksistani huolimatta kirjoittanut hänelle koskaan - senjasenjasenpoeka
TÄTÄPÄ ei opetettu koulun historiantunnilla: jatkosodan aikaisista sankarihautajaisista kehkeytyi Sotkamossa sotaorgiat, ”naijaiset”.
Uskomatonta, mutta totta.
Hautajaisiin kainuulaiselle kylälle oli kokoontunut suuri väkimäärä. Miehiä rintamalta ja naisia syrjäkyliä myöten. Sota-aikaan nämä kaksi ihmisryhmää kohtasivat harvoin, ja nyt kun hetki oli otollinen, purkautuivat paineet porukalla.
Ihmiset ryöstäytyivät parittelemaan maastossa paljaan taivaan alla.
Eräs rintamamies muistelee suunnistaneensa tuhkakyläläisen tytön kanssa harrastamaan seksiä ”mäenrinteeseen”, mutta vapaata paikkaa oli vaikea löytää, koska ”ihmistoivon tekijöitä” makasi polunvarressa niin tiheään.
”Niitä oli aivan kymmenittäin, eivätkä ne juuri välittäneet siitä, vaikka heidän työmaataan jäi katselemaan.”
Siinä ei kerkiä kahtelee tekosijaa.. kuka on kuka paavosta tulee äkkiä paula. - SotkamonSiittäjäiset
Voisiko nuo naijaiset järjestää Sotkamoon pari kertaa vuodessa. Vaikkapa hiihtokauden alussa ja lopussa. Voisi kiinnostaa porukkaa ympäri Suomea.
- LiukasLiisa
Kannatan, onhan nyt välirauha.
- Riesanperijät
Vastustamme,sotkamo,valtimo ja kuhmon lasiosa kuuluu meille,tuumaakaan emme anna periksi.
- En_oo_yksiavioinen
Nyt oon parin vuoden ajan nussinut satunnaisesti yhtä rouvaa sotkamosta.
Oltu siellä ja täällä vuoronperään, kohta voisin ottaa toisen naisen sieltä antamaan kyytiä.- yhtäköyttäpitkin
Pappikin pani parastaan ja suntio oli satuttamassa eli tuikkoomassa.
- ihahaah
Alkaako männä väljäksi lurpahtanut vittu roikkuu polovisa.
- SSUnderstatement
Kainuuhan on pullollaan euroopan remonttimiesten jäläkeläisiä! Sotkamossakin varmaan kymmeniä vielä, ovat muka korhosia, heikkisiä, tolosia tai muita sellaisia vaikka esi-isät on pistetty alulle kuuskanttisella kullilla.
- IsomunastenSukua
Meillä tipaslaisillahan oli kanssa kuusikanttiset kullit ennenvanahaan vaan ne kantit on jo aikaa sitten hankautuneet poies.
- mustaamagiaa
Tallinan siivoojat hankaa katinkullassa kantit veks jää jäljelle savuava makkara.
- Anonyymi00014
Up!
- Anonyymi00015
Kuinkahan moni sota ajan naisten lapsista kantaa saksalaisten geenejä.?
- Anonyymi00016
Suhteellisen pieni lukuhan se on. Vasemmiston kehittämää propakantaa.
Aivan liian vähälle huomiolle ovat jääneet lukumääräisesti huomattavasti suurempi ryhmä, eli venäläisten sotavankien siittämät. Vankejahan oli työpalvelussa taloissa ja teollisuudessa ym., kun työvoimapula oli huutava. Tätä kysymystä ei ole haluttu/voitu käsitellä, koska NL olisi voinut vaatia lapsoset rajan taakse. Poliittisesti arka ja vaikea asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1521313Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33832Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215808En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 46674
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss61581