Onko jollakin muulla tällaista tai osaisiko kertoa mistä voisi johtua, kun minulla on nyt viikon yhteen putkeen ollut melko kovaääninen jumputus oikeassa korvassa kuin rekka kaasuttelisi tai joku soittaisi musiikkia viereisessä asunnossa. Tätä musiikin soittoa ensin itse epäilinkin, mutta mieheni ei kuule mitään ja korvatulppia testatessani huomasin, että kaikki muut ympäristön äänet häviää, mutta jumputus pysyy ja tuntuu vielä kovemmalta. Lisäksi tuntuu, että se kuuluisi oikeasta korvasta. Mielenkiintoisinta on se, että se alkaa päivällä-iltapäivällä, yleensä 14-18.00 välillä ja voimistuu vähitellen ja on kovimmillaan nukkumaanmenon aikana. Olen valvonutkin nyt sitten joka yö tosi pitkään sitä kuunnellen, saan nukutuksi vasta joskus 2-3 aikoihin. Ja kun olen herännyt 6 aikoihin, se on täysin loppunut, mutta alkaa tosiaan uudelleen taas päivällä.
Mietin, että jos olisi korvasta tulevaa tinnitusta, niin eikö se olisi aamulla herätessäkin?? Mikä elin tai sairaus voisi aiheuttaa tällaista tinnitusta?
Tinnitus alkaa ja loppuu säännöllisesti
3
179
Vastaukset
- psykoosia_pukkaa
Psykoosin oireita.
- Läos
Kokeile mennä kurkku nenä nielu lääkärille.
- khjgfddsasda
Minulla oli joskus aikanaan virusinfektioon liittyviä tinnituksia. Välttämättä ei ollut kunnon flunssakaan, mutta sen jälkeen tinnitti pari viikkoa. Yleensä oire paheni aamulla vuoteesta noustua. Voisiko liittyä flunssaan sinullakin?
Korviin kannattaa kurkata. Vaikku pahentaa tilannetta, ainakin oman kokemukseni mukaan. Vaikun voi poistaa itsekin, käy apteekissa tai googleta ohjeita.
Jos olet muuten terve, niin tuota kestää seurata muutaman viikon. Todennäköisesti on enemmänkin kiusallista kuin vakavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922452Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412228Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132048- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 51667