Ostin tuollaisen Powerin oman halpismerkkisen jenkkikaapin, joka ei ole vielä tullut. Onko kellään vielä kokemuksia? Erityisesti äänitaso kiinnostaisi.
Senz-jääkaappi kokemuksia?
11
17727
Vastaukset
- MadeinPRC
Nuo halpisjenkit tulee kaikki Kiinasta. On ne ihan ok ja toimivia laitteita. Miten on huolto järjestetty jos sattuu vaikkapa termostaatti menemään rikki? Saako varaosia, lähinnä kahvaa, ovihyllyä tai leveätä hyllyä mistään varosana?
- uuubb
Keskushuolto Tampereella Piketa Oy mistä saa varaosia.
- Anonyymi
Sopiiko mökille, jossa ei ole lämmitystä talvella.
- Anonyymi
Pikkukaapeista suurin osa tehdään Kiinassa, merkki ko merkki. Laitteet on suunniteltu 10-32 asteen lämpötiloissa toimiviksi. Voi säilyttää kylmässäkin, kunhan ei paa töpseliä seinään laitteen ollessa vielä jäinen.
- Anonyymi
Meillä on mökillä joku nimetön kinuski jenkkikaappi ollut jo useita vuosia. Ihan hyvin toimii, eikä talvikylmät ole haitanneet. Turha se on jonkun merkkivehkeen perään haikailla. Laatu samaa .
- Anonyymi
En suosittele. Mulla yksiössä - kova meteli, matala taajuus on päätähuimaava, naksahdus kun se alottaa sen möyhennöksen, rätinää. Oon käyttänyt korvatulppia öisin.
- Anonyymi
En suosittele!!
4v sitten ostin powerista ja lakannut toimimasta noin pari viikkoa sitten. Kaikki peuranlihat ja marjat ja sienet pilalla.- Anonyymi
Kotivakuutukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotivakuutukseen.
oon irtisanonu kaikki vakuutukset. perustin oman vakuutus -nimisen säästötilin.
kaikki jää itelle. kun vahinko sattuu niin otan säästöstä.
- Anonyymi
Hiljainen ja toimii hyvin ,hyvä ostos
- Anonyymi
Löytyy varmaan samanlaista italialaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619354Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492910Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja382695- 572571
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971975- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501371Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101234- 281221