Auttakaa!
Oon 13 v tyttö ja mulla on tullut jo pari vuotta semmosta vaaleeta limaa alapäästä melkein kokoajan... Alapäässäni on haavoja en tiedä miksi!! Vaalea lima kirvelee haavoihin! Kuukautiset eivät ole siis vielä alkaneet.
Limaa alapäästä
3
130
Vastaukset
- hoidakuntoon
Vaalea lima kuuluu asiaan. Se on valkovuotoa. Se alkaa yleensä pari vuotta ennen kuukautisia. Tulevaisuudessa valkovuodon määrä ja laatu vaihtelee kuukautisvuodon mukaan. Valkovuoto on nimensä mukaan vaaleaa tai kirkasta. Se haisee vain miedosti.
Jos valkovuoto haisee pahalle tai sen väri muuttuu selvästi kellertäväski tai se muuttuu kokkareiseksi, on syytä mennä lääkäriin.
Haavaumat eivät kuulu alapäähän. Niidenkin vuoksi sinun on mentävä lääkäriin. Jos tuntuu mukavammalta, voit mennä ensin koulun terveydenhoitajalle. - Terskanpää
Se on merkki,että kohta oot valmis ottamaan kullin sinne .
- valkovuotoonperseestä
Joo valkovuoto on normaalia murrosiässä, mutta kannattaa jutella haavoista äidin tai teeveydenhoitajan kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741