Harkinnassa genelec 8351 halvin hinta 3000€ kpl
Nykyiset Genelec g5 olen tyytyväinen nihin , olisiko ero niin iso että olisi mieltä vaihtaa , vai vielä ylemmäksi Genelec 8260 4000€ kpl
Toisikohan mikään hifi liike koti kuunteluun Hollolaan
Genelec 8351
6
1588
Vastaukset
- sanansälpä
onko mitään muuta ostoperustetta kuin hinta.
Genelec ei ole kuitenkaan Applen tuote, joita ostellaan pelkästään kalliin hinnan takia. - Oiskonoin
Ei suomesta saa noin halvalla
Kierrätetään saksan kautta www.thomann.de , sieltä löytyy Päädyin Genelec 8341 hintaan 2799€ kpl
Myöhemmin glm3 paketti- laatuapeliin
Genelec on halpisvalmistaja, hyvät kajarit alkaa 10000 eurosta. Ja huiput on alk. 25000€. Mutta jos äänenlaatu ei ole se tärkein asia, niin sitten Genelec vermeet.
- TinaKorva
Muistaakseni Genelecin kalleimmat kaiuttimet maksavat hyvän matkaa toistasataatuhatta. Sitten on Geneleckin vissiin ihan huippua, jos kerran laatu katsotaan hintalapusta eikä vaikkapa taajusvasteesta ja dispersiokäyristä.
Genelec on selvästi maailman suurin ammattimonitorivalmistaja, joka kyllä kertoo jotain laitteitten laadusta, ainakin enemmän kuin jonkun satunnaisen "laatuapeliin" asioita ymmärtämättömät sivurajahuutelut. Varsin todennäköistä on, että "laatuapeliin" kuntelemat musiikit on monitoroitu ja masteroitu Genelecin monitoreilla, jota ääntä sitten "laatuapeliin" parhaansa mukaa värittää ja vääristelee "Hyvillä Kajareillaan".
avplus.fi genelec 8341
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2212138
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2151348Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181158- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859