Ihastuminen aikuiseen

17-vuotias

Moi!
Mä olen 17-vuotias tyttö ja olen ihastunut 36-vuotiaaseen mieheen. Tiedän että monilla ihmisillä on erinlaisia mielipiteitä kyseiseen asiaan, mutta en vain pääse yli siitä. Miehellä ei ole hajuakaan että olen ihastunut häneen! Minusta on ehkä tärkeintä ensimmäisenä kertoa vanhemmilleni tästä asiasta, eikö?
Minua vain pelottaa jos kerron miehelle, että minulla on tunteita häntä kohtaan niin hän varmaan pitää minua kahelina. Kaikista pahinta on se, että se kyseinen mies on vanhempieni ystävä! Mitä sinä tekisit kyseisessä tilanteessa?

9

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17-vuotias

Ja onko kellään koskaan ollut samaa kokemusta?

• keskustelkaa

Jos haluat toimia viisaasti niin puhutte asiasta kaikki neljä yhdessä. Pyydä vaiika vanhempiasi pyytämään miestä keskustelemaan.

• Kuvailemaasi kiusallista tilannetta nyt ei kestäisi kukaan aikuinenkaan. :D vaikka varmaan sanoitkin vitsillä.

• Se olisi kyllä todella kiusallinen hetki, mutta minusta tuntuu että se olisi parasta. Mietin kyllä että parhainta olisi ekana kertoa vanhemmilleni sitten vasta kyseiselle miehelle. En vielä vain tiedä miten selittäisin asian vanhemmille.

• Kylmis_

Oon nelikymppinen ja olisin todella otettu jos 17 v nuori nainen olisi ihastunut minuun.

• Uskon että hänkin olisi otettu kuullessaan, että olen ihastunut häneen. Minulla on vain vaikea selittää asiaa hänelle ja vanhemmilleni.

• Aika outo juttu, mutta ei kai sillä väliä jos molemmat tykkää. Kannattais varmaan kysyy siltä? Eikä sillä kai oo väliä vaikka pitäiskin outona :D

• ytfut

Jos itse olisin tuossa tilanteessa - en tekisi yhtään mitän. Antaisin ihastuksen mennä aikanaan ohi.

Luultavasti mies on ihan imarreltu tunteistasi, mutta pitää sinua auttamattomasti liian nuorena/ itseään liian vanhana.
      Sinäkään tuskin vakavissasi suunnittelet ryhtyväsi suhteeseen hänen kanssaan. Joten päätös käytännössä on 1) elät kuin mitään ihastusta ei olisikaan 2) kerrot hänelle, koska uskot että torjunta auttaa sinua pääsemään hänestä yli.
      Voit myös kertoa jollekulle muulle, jos se auttaa.

Parin vuoden päästä kun olet aikuisempi, 17 - 19 vuotta on pitkä aika, voit harkita suhdetta vanhemman miehen kanssa jos vielä silloin on vastaavia tunteita, mitä epäilen.

• Taidat olla oikeassa! Ehkä on parasta vain yrittää unohtaa koko asia tai jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      8112
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3430
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2403
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1630
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      29
      1477
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      184
      1465
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      146
      1355
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      56
      1224
    9. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      183
      1136
    10. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      43
      1090
    Aihe