Ihastuminen aikuiseen

17-vuotias

Moi!
Mä olen 17-vuotias tyttö ja olen ihastunut 36-vuotiaaseen mieheen. Tiedän että monilla ihmisillä on erinlaisia mielipiteitä kyseiseen asiaan, mutta en vain pääse yli siitä. Miehellä ei ole hajuakaan että olen ihastunut häneen! Minusta on ehkä tärkeintä ensimmäisenä kertoa vanhemmilleni tästä asiasta, eikö?
Minua vain pelottaa jos kerron miehelle, että minulla on tunteita häntä kohtaan niin hän varmaan pitää minua kahelina. Kaikista pahinta on se, että se kyseinen mies on vanhempieni ystävä! Mitä sinä tekisit kyseisessä tilanteessa?

9

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17-vuotias

      Ja onko kellään koskaan ollut samaa kokemusta?

    • keskustelkaa

      Jos haluat toimia viisaasti niin puhutte asiasta kaikki neljä yhdessä. Pyydä vaiika vanhempiasi pyytämään miestä keskustelemaan.

      • Kuvailemaasi kiusallista tilannetta nyt ei kestäisi kukaan aikuinenkaan. :D vaikka varmaan sanoitkin vitsillä.


      • Se olisi kyllä todella kiusallinen hetki, mutta minusta tuntuu että se olisi parasta. Mietin kyllä että parhainta olisi ekana kertoa vanhemmilleni sitten vasta kyseiselle miehelle. En vielä vain tiedä miten selittäisin asian vanhemmille.


    • Kylmis_

      Oon nelikymppinen ja olisin todella otettu jos 17 v nuori nainen olisi ihastunut minuun.

      • Uskon että hänkin olisi otettu kuullessaan, että olen ihastunut häneen. Minulla on vain vaikea selittää asiaa hänelle ja vanhemmilleni.


    • Aika outo juttu, mutta ei kai sillä väliä jos molemmat tykkää. Kannattais varmaan kysyy siltä? Eikä sillä kai oo väliä vaikka pitäiskin outona :D

    • ytfut

      Jos itse olisin tuossa tilanteessa - en tekisi yhtään mitän. Antaisin ihastuksen mennä aikanaan ohi.

      Luultavasti mies on ihan imarreltu tunteistasi, mutta pitää sinua auttamattomasti liian nuorena/ itseään liian vanhana.
      Sinäkään tuskin vakavissasi suunnittelet ryhtyväsi suhteeseen hänen kanssaan. Joten päätös käytännössä on 1) elät kuin mitään ihastusta ei olisikaan 2) kerrot hänelle, koska uskot että torjunta auttaa sinua pääsemään hänestä yli.
      Voit myös kertoa jollekulle muulle, jos se auttaa.

      Parin vuoden päästä kun olet aikuisempi, 17 - 19 vuotta on pitkä aika, voit harkita suhdetta vanhemman miehen kanssa jos vielä silloin on vastaavia tunteita, mitä epäilen.

      • Taidat olla oikeassa! Ehkä on parasta vain yrittää unohtaa koko asia tai jotain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe