Tietäisikö kukaan mistä saisi ostettua käytettyjä lautapelejä, muualtakin kuin jostain Huuto.net:stä. Etenkin Helsingin seudun liikkeet kiinnostaisivat. Muutaman pelin olen kirppareilta löytänyt, mutta ajattelin että kai niitä nyt jostain erikoisliikkeistäkin saattaisi saada, divareista tai jostain.
PS. Erityisesti olen nyt etsinyt Talisman -nimistä fantasialautapeliä, joten jos se jollain kaapissa kerää pölyä niin voisin ostaa parempaan käyttöön..:)
Käytettyjä lautapelejä?
hattara
2
977
Vastaukset
- nixter
Väillä löytyy Majatalo.org:in forumista kaikenlaista. Kannattaa jättää myös oma ilmo. Muuten ei taida käytettyjen pelien bisnes olla niin suurta että kaupat vaivautuisi. Mikä on harmi.
- Harrastaja88
JanJan Oy (www.janjan.fi) tarjoaa käytettyjä lautapelejä. Talisman ei tainnut olla, mutta olisko Marnon ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801798
- 921628
- 691623
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91241- 80978
- 94965
- 71965
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 66882