OLEN JO MONESTA ERIKANTISTA YRITTÄNYT LÖYTÄÄ NÄÄ KOIRANPENTUJEN OMISTAJAT.OLEN KIINNOSTUNUT TODELLAKIN TÄSTÄ MONIVÄRISESTÄ TAI MUSTAVALKOISESTA,VALITETTAVASTI EN TORIN VIETIN KAUTTA PÄÄSE MIHINKÄÄN,JOSKO TÄÄLTÄKAUTTA LÖYTÄISIN HEIDÄT ELI JOKU TEIST SIELLÄ TIETÄIS KELLÄ ON NYT TÄLHETKEL JUST TOSIAAN LUOVUTUSIKÄISET???? YSTÄVÄNI TURUSTA ON TÄNÄÄN KOKEILLUT OMAL KONEEL LÄHETTÄÄ VIESTII JA ANTANUT HEIL MUN SÄHKÖPOSTIOSOITTEENI SEKÄ PUHELINNUMERONI,OLIS KIVA KUN SAISIN YHTEYDENOTON ENNENKUIN ON PENNUT MENNEET,SAANKO JOLTAIN TIETOO MSSÄ HE ASUSTAVAT,OSOITTEENA ON JOUTSA /kekusta.eilatam@hotmail odottaa kiihkeesti ystävällistä tietoviestii !!! Ystäväni lähettämään viestiin ei ole saatu vieläkään vastausta,onko he kadonneet maanalle??? Eila Tamminen Toivois että joku vois auttaa !!!!???? Kiitos
JOUTSA JA COCKAPOO KOIRANPENNUT....
Kursu
2
268
Vastaukset
- erikoishitsaus
eikö niitä rakinlöyhkiä löydy lähempääkin
- OKsettavaa
Aikuisella ihmisellä ELÄIN LELUNA ! Aika oksettava tilanne eläimelle . Kertonee ihmisen sairaasta suhtautumisesta " jalostaa" ristisiitoksia eläimeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790