OLEN JO MONESTA ERIKANTISTA YRITTÄNYT LÖYTÄÄ NÄÄ KOIRANPENTUJEN OMISTAJAT.OLEN KIINNOSTUNUT TODELLAKIN TÄSTÄ MONIVÄRISESTÄ TAI MUSTAVALKOISESTA,VALITETTAVASTI EN TORIN VIETIN KAUTTA PÄÄSE MIHINKÄÄN,JOSKO TÄÄLTÄKAUTTA LÖYTÄISIN HEIDÄT ELI JOKU TEIST SIELLÄ TIETÄIS KELLÄ ON NYT TÄLHETKEL JUST TOSIAAN LUOVUTUSIKÄISET???? YSTÄVÄNI TURUSTA ON TÄNÄÄN KOKEILLUT OMAL KONEEL LÄHETTÄÄ VIESTII JA ANTANUT HEIL MUN SÄHKÖPOSTIOSOITTEENI SEKÄ PUHELINNUMERONI,OLIS KIVA KUN SAISIN YHTEYDENOTON ENNENKUIN ON PENNUT MENNEET,SAANKO JOLTAIN TIETOO MSSÄ HE ASUSTAVAT,OSOITTEENA ON JOUTSA /kekusta.eilatam@hotmail odottaa kiihkeesti ystävällistä tietoviestii !!! Ystäväni lähettämään viestiin ei ole saatu vieläkään vastausta,onko he kadonneet maanalle??? Eila Tamminen Toivois että joku vois auttaa !!!!???? Kiitos
Vastaukset 2
- erikoishitsaus
eikö niitä rakinlöyhkiä löydy lähempääkin
- OKsettavaa
Aikuisella ihmisellä ELÄIN LELUNA ! Aika oksettava tilanne eläimelle . Kertonee ihmisen sairaasta suhtautumisesta " jalostaa" ristisiitoksia eläimeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901081
- 71607
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110587Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34544Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett93535- 74512
- 39491
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.214476Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47458- 81445