Mulla on jääny tyttölapsi jumiin kerrostalon alatasanteelle ja on alueen ulkopuolella. Miten sen saa pois sieltä ?
Apua Sims 4
S1mpsuli
223356
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 22
Vanhimmat
Moi S1mpsuli. En oo yhtään varma, mut auttaisko resetointi (simin ja vaikka koko alueen, ellei sen simin resetointi auta)?
Esimerkiksi huijausruuruun kirjoittaa "resetSim Hilu Mellunen" ja sitten painaa Enter - tietenkin Hilu Mellusen tilalle sen simin oikea nimi.
Toinen on vaan tallentaa oma erillinen tallennus sen varalle, että tässä nykyisessä pelissä on joku pahempi vika (silloinhan vanha tallennus jää varalle, että siitä voi kuitenkin lähteä, ellei uudessa vika korjaannu), sulkea peli ja kokeilla uutta lähtöä.
Tuo resetointi ei toiminu
"Reset Object" pitäis toimia simeillekin - ja/tai "Teleport Sim".
Sori edellinen. Tuppaa unohtumaan koko Sims 4.
Nuo kaksi koodia eivät auttaneet, että se lapsi on yhä jumissa. Eli se muotikorttelin kattohuoneiston kerrostalon sen alueen ulkopuolella :)
Hm? Oleko kokeillut sitä, että laitat talouden muuttamaan toiseen asuntoon?
Ellei se auta, niin sitten tuo jumitus pitää kai järjestää sieltä "hallinnoi maailmoja/hallinnoi talouksia"-valikkojen kautta. Pitäis se sieltäkin järjestyä, mut simien suhteet perheen ulkopuolisiin kai katkeavat, jos joutuu hetkeksi ottamaan perheen pois pelistä.
Tää sattuu olemaan 100 vauvan haaste peli ja tän kattohuoneiston on tarkoitus olla tämän sukupolven koti :)
Aha, ok. Siinä tapauksessa en yllytä huijaamaan. Vanhastaan muistan, ettet käytä huijauksia tai modeja, joilla tuon simin todennäköisesti saisi pelastettua, mutta jotka mitätöisivät samalla haasteen.
En kuvitellut tämmöistä ikinä ehdottavani kellekään itseäni fiksummalle pelaajalle, mutta meneekö haaste pilalle, jos se jumittava simi ihan vahingossa kuolisi joko "oikeasti" tai sitten "leikisti" sillä tavoin, että sen nappaisi talteen maailmojen hallinnan kautta ja virvottaisi käyttöön myöhemmin? Ellei se sovi haasteen sääntöihin, niin voisi sen säilyttää ehkä muistissa jotain myöhempää peliä varten.
Onnistuisiko sitten alienit kaappaamaan sen tai jotain, en tiedä - ja kun sä olet hyvissä väleissä Kuoleman kanssa, niin voisi se sitäkin kautta kautta jotenkin järjestyä. Sattumalta jos olis simillä vaikka Kuoleman Kukka, vois ajatella sen pelastuneen ja palautuneen peliin sen avulla. (Muistaakseni kukka pitää olla toisella simillä nelkussa) Jännä tilanne ja rankkaa tragediaa kävi sitten kuinka kävi. Huh!
Noita kuoleman kukkia ei ole joka paikasta saatavilla.
Tosi on. Jos kuitenkin on suku asunut pitkään, niin olisi ehkä joku sukupolvi harrastanut puutarhanhoitoa. Huom! En yritä vihjailla mitään, mut tuli vain mieleen.
Toisaalta en halua ns. tapattaa sitä lasta, että kohdallani menisi haaste pieleen :)
Kokeile moveobjects on cheat:ä. Eli olikohan se bb.moveobjects on. En ole pelannut aikoihin, niin en muista.
Mä en käytä koodeja muuta, kuin Moveobjects vain sisustuksessa.
Onko alienit kielletty 100 vauvan haasteessa? Ellei ole, niin vois kokeilla palauttaisko ne simin eri paikkaan, kuin siihen mistä ne sen sieppaa - ja ties vaikka semmoiseen, mistä se osaa palata turvallisesti takaisin.
Sori, ei ole mulla enää oikein hanskassa tää peli, kun olen viime ajat pelannut muita.
Saa tehdä alienin kanssa lapsen. Muuten, mutta alienien sieppaukset tahpahtuu hyvin harvakseeltaan.
Hm? Alienisi sieppaavat hyvin harvoin - etkä tietenkään yllyttäisi niitä, vaikka siihen keino löytyisikin - eivätkä simisi ole puutarhureita. Et käytä modeja, et koodeja - paitsi rajatuissa tapauksissa - et tapa etkä teleporttaa, et konfiguroi peliä, etkä luultavasti hakkeroi tallennuksia.
Et myöskään editoi peliä maailmojen hallinnan kautta.
(Itse olisin kyllä huijannut peliä oikein kunnollla, jos olisin edes hiukankin epäillyt pelin huijaavan minua.)
No, sitten vaan annat varmaan pelin ratkaista asian. Sekin kyllä tapahtuu ennemmin tai myöhemmin kun vaan pelaa sitkeästi. Simiä vaan käy hiukan sääliksi. :(
Hakkerointi juttuja en edes osaa, että en ole niin etevä tietokoneen käyttäjä :)
Conrtol Sift C avautuu palkki vasempaan ylänurkkaan ja kirjoita resetsim (simin nimi ja sukunimi) sillä pitäisi saada sim pois jumista:)
SusuV kirjoitti: "Conrtol Sift C avautuu palkki vasempaan ylänurkkaan ja kirjoita resetsim (simin nimi ja sukunimi) sillä pitäisi saada sim pois jumista:) "
Sitäpä ehdotin 28.11.2016 kello 13:45 (tosin en antanut TUOTA kirjoitusohjetta) Ei toiminut silloin. (ks. S1mpsuli 29.11.2016 1:59)
Sain lapsen pois, kun matkustin toiselle tontille ja takaisin kotiin :)
No nyt helpotti! Kiitokset S1mpsuli ja kiitokset SusuV!
Itelläki jäi aikuinen mutta sitte ku lähin pelistä ja en pelannu sitä hetkeen niin sitte ku tulin takas niin se liikkua taas ihan tavallisesti.
Kun lähen pois pleikalta Sims:sistä niin se ei tallennu. Miten saan sen tallennettua??