Mulla on jääny tyttölapsi jumiin kerrostalon alatasanteelle ja on alueen ulkopuolella. Miten sen saa pois sieltä ?
Apua Sims 4
S1mpsuli
223356
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 22
Vanhimmat
Moi S1mpsuli. En oo yhtään varma, mut auttaisko resetointi (simin ja vaikka koko alueen, ellei sen simin resetointi auta)?
Esimerkiksi huijausruuruun kirjoittaa "resetSim Hilu Mellunen" ja sitten painaa Enter - tietenkin Hilu Mellusen tilalle sen simin oikea nimi.
Toinen on vaan tallentaa oma erillinen tallennus sen varalle, että tässä nykyisessä pelissä on joku pahempi vika (silloinhan vanha tallennus jää varalle, että siitä voi kuitenkin lähteä, ellei uudessa vika korjaannu), sulkea peli ja kokeilla uutta lähtöä.
Tuo resetointi ei toiminu
"Reset Object" pitäis toimia simeillekin - ja/tai "Teleport Sim".
Sori edellinen. Tuppaa unohtumaan koko Sims 4.
Nuo kaksi koodia eivät auttaneet, että se lapsi on yhä jumissa. Eli se muotikorttelin kattohuoneiston kerrostalon sen alueen ulkopuolella :)
Hm? Oleko kokeillut sitä, että laitat talouden muuttamaan toiseen asuntoon?
Ellei se auta, niin sitten tuo jumitus pitää kai järjestää sieltä "hallinnoi maailmoja/hallinnoi talouksia"-valikkojen kautta. Pitäis se sieltäkin järjestyä, mut simien suhteet perheen ulkopuolisiin kai katkeavat, jos joutuu hetkeksi ottamaan perheen pois pelistä.
Tää sattuu olemaan 100 vauvan haaste peli ja tän kattohuoneiston on tarkoitus olla tämän sukupolven koti :)
Aha, ok. Siinä tapauksessa en yllytä huijaamaan. Vanhastaan muistan, ettet käytä huijauksia tai modeja, joilla tuon simin todennäköisesti saisi pelastettua, mutta jotka mitätöisivät samalla haasteen.
En kuvitellut tämmöistä ikinä ehdottavani kellekään itseäni fiksummalle pelaajalle, mutta meneekö haaste pilalle, jos se jumittava simi ihan vahingossa kuolisi joko "oikeasti" tai sitten "leikisti" sillä tavoin, että sen nappaisi talteen maailmojen hallinnan kautta ja virvottaisi käyttöön myöhemmin? Ellei se sovi haasteen sääntöihin, niin voisi sen säilyttää ehkä muistissa jotain myöhempää peliä varten.
Onnistuisiko sitten alienit kaappaamaan sen tai jotain, en tiedä - ja kun sä olet hyvissä väleissä Kuoleman kanssa, niin voisi se sitäkin kautta kautta jotenkin järjestyä. Sattumalta jos olis simillä vaikka Kuoleman Kukka, vois ajatella sen pelastuneen ja palautuneen peliin sen avulla. (Muistaakseni kukka pitää olla toisella simillä nelkussa) Jännä tilanne ja rankkaa tragediaa kävi sitten kuinka kävi. Huh!
Noita kuoleman kukkia ei ole joka paikasta saatavilla.
Tosi on. Jos kuitenkin on suku asunut pitkään, niin olisi ehkä joku sukupolvi harrastanut puutarhanhoitoa. Huom! En yritä vihjailla mitään, mut tuli vain mieleen.
Toisaalta en halua ns. tapattaa sitä lasta, että kohdallani menisi haaste pieleen :)
Kokeile moveobjects on cheat:ä. Eli olikohan se bb.moveobjects on. En ole pelannut aikoihin, niin en muista.
Mä en käytä koodeja muuta, kuin Moveobjects vain sisustuksessa.
Onko alienit kielletty 100 vauvan haasteessa? Ellei ole, niin vois kokeilla palauttaisko ne simin eri paikkaan, kuin siihen mistä ne sen sieppaa - ja ties vaikka semmoiseen, mistä se osaa palata turvallisesti takaisin.
Sori, ei ole mulla enää oikein hanskassa tää peli, kun olen viime ajat pelannut muita.
Saa tehdä alienin kanssa lapsen. Muuten, mutta alienien sieppaukset tahpahtuu hyvin harvakseeltaan.
Hm? Alienisi sieppaavat hyvin harvoin - etkä tietenkään yllyttäisi niitä, vaikka siihen keino löytyisikin - eivätkä simisi ole puutarhureita. Et käytä modeja, et koodeja - paitsi rajatuissa tapauksissa - et tapa etkä teleporttaa, et konfiguroi peliä, etkä luultavasti hakkeroi tallennuksia.
Et myöskään editoi peliä maailmojen hallinnan kautta.
(Itse olisin kyllä huijannut peliä oikein kunnollla, jos olisin edes hiukankin epäillyt pelin huijaavan minua.)
No, sitten vaan annat varmaan pelin ratkaista asian. Sekin kyllä tapahtuu ennemmin tai myöhemmin kun vaan pelaa sitkeästi. Simiä vaan käy hiukan sääliksi. :(
Hakkerointi juttuja en edes osaa, että en ole niin etevä tietokoneen käyttäjä :)
Conrtol Sift C avautuu palkki vasempaan ylänurkkaan ja kirjoita resetsim (simin nimi ja sukunimi) sillä pitäisi saada sim pois jumista:)
SusuV kirjoitti: "Conrtol Sift C avautuu palkki vasempaan ylänurkkaan ja kirjoita resetsim (simin nimi ja sukunimi) sillä pitäisi saada sim pois jumista:) "
Sitäpä ehdotin 28.11.2016 kello 13:45 (tosin en antanut TUOTA kirjoitusohjetta) Ei toiminut silloin. (ks. S1mpsuli 29.11.2016 1:59)
Sain lapsen pois, kun matkustin toiselle tontille ja takaisin kotiin :)
No nyt helpotti! Kiitokset S1mpsuli ja kiitokset SusuV!
Itelläki jäi aikuinen mutta sitte ku lähin pelistä ja en pelannu sitä hetkeen niin sitte ku tulin takas niin se liikkua taas ihan tavallisesti.
Kun lähen pois pleikalta Sims:sistä niin se ei tallennu. Miten saan sen tallennettua??