Tytöt selittäkää!

Astepalikka

Kuvitellaan tilanne, jossa olen istumassa bussissa yksin. Edessä on 4 vapaata paikkaa. Bussiin tulee tyttö, joka istuu viereeni, vaikka muita vaihtoehtoja olisi ollut. Ei myöskään istunut reunalle, sillä tunsin hänen kätensä ja alakropansa olevan lähellä omaani.

En nyt halua selitystä sille, miksi hän päätti viereeni istua, koska olisi muuten melko tyhmähkö kysymys.

Mutta minkälaisia "kriteereitä" teillä tytöillä on sille, että istuu jonkun pojan viereen :D ? Ja mitä ylipäätänsä haluatte viestiä sillä, vai istutteko toisen viereen ihan muuten vaan? Ikää löytyy 16, 182cm pitkä, 74kg ja sanoisin olevani normaalia paremmannäköinen.

Ja mitä mieltä olette, jos samanikäinen (sinuun verrattuna) pitää katsekontaktia esim. Bussissa?

23

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää213

      Hän taitaa tykätä sinusta😏

      • Astepalikka

        Harmi, kun en uskaltanut jutella :-( Kiitti vastauksesta, vaikka pyysinkin hieman erilaista :)


    • minä uskoisin myöskin että hä pitää sinusta saanko minä taas vuorostani kysyä sulta jotain

      • Astepalikka

        Kysy vaan


    • äiti aina sanoo et jos poika kiusaa niin se pitää susta onko se totta

      • astepalikka

        Jossain tapauksissa varmaan onkin totta. Vähän riippuu millaista kiusaamista se on. Jos vähän läpällä vittuilee tai vastaavaa, niin saattaa hyvinkin tykätä susta. Mutta jos oikeasti kiusaa, esim. varastaa tavaroita tai fyysistä väkivaltaa, niin silloin ei.

        No, todennäköisesti sinun tapauksessasi poika tykkää sinusta.


      • astepalikka kirjoitti:

        Jossain tapauksissa varmaan onkin totta. Vähän riippuu millaista kiusaamista se on. Jos vähän läpällä vittuilee tai vastaavaa, niin saattaa hyvinkin tykätä susta. Mutta jos oikeasti kiusaa, esim. varastaa tavaroita tai fyysistä väkivaltaa, niin silloin ei.

        No, todennäköisesti sinun tapauksessasi poika tykkää sinusta.

        okei kiitos mut siis mitä tarkoitat mun tapauksessani kun mehän ei tunneta


      • astepalikka kirjoitti:

        Jossain tapauksissa varmaan onkin totta. Vähän riippuu millaista kiusaamista se on. Jos vähän läpällä vittuilee tai vastaavaa, niin saattaa hyvinkin tykätä susta. Mutta jos oikeasti kiusaa, esim. varastaa tavaroita tai fyysistä väkivaltaa, niin silloin ei.

        No, todennäköisesti sinun tapauksessasi poika tykkää sinusta.

        tai siis en tiedä miten tätä voi kysyä mitä tarkoitat mun tapauksessani eli mistä päättelet että hän pitää minusta


      • Ehkä hän oikeasti tunteekin sinut. On ehkä jopa se poika, josta puhuit. Stalkkinut sinua, ja tekikin nyt virheen....


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ehkä hän oikeasti tunteekin sinut. On ehkä jopa se poika, josta puhuit. Stalkkinut sinua, ja tekikin nyt virheen....

        olisikin sit tässä elämässä tapahtuis jotain


      • Astepalikka
        astepalikka kirjoitti:

        Jossain tapauksissa varmaan onkin totta. Vähän riippuu millaista kiusaamista se on. Jos vähän läpällä vittuilee tai vastaavaa, niin saattaa hyvinkin tykätä susta. Mutta jos oikeasti kiusaa, esim. varastaa tavaroita tai fyysistä väkivaltaa, niin silloin ei.

        No, todennäköisesti sinun tapauksessasi poika tykkää sinusta.

        Veli, löysin sinut!

        t: OP


      • Astepalikka kirjoitti:

        Veli, löysin sinut!

        t: OP

        En ole sun veljesi


      • Astepalikka
        tyttö2001 kirjoitti:

        En ole sun veljesi

        Katsohan, että kenelle viestin pistin.
        Elikkä et ole puhunut OP:lle, vaan samannimiselle henkilölle.


      • Astepalikka kirjoitti:

        Katsohan, että kenelle viestin pistin.
        Elikkä et ole puhunut OP:lle, vaan samannimiselle henkilölle.

        Okei kai


      • Jos poikaa pikkuisen kuisoittelee ni on se totta mut jos se on sillai pirun läski apina mee pois sillo se ei oo huomion hakemista


      • Milla2003
        tyttö2001 kirjoitti:

        En ole sun veljesi

        Et niin!Olet mun serkku!


      • Milla2003 kirjoitti:

        Et niin!Olet mun serkku!

        hehheh onpa hauskaa


    • 14vpoika

      Eilen koulun ruokalassa kävi taas itsellä silleen että minun ympärillä ei ollut melkein ketään koska koulun ruokala oli ihan tyhjillä ja sit yks tyttö istu suoraan mun viereen joka oli kyllä outoa eikä edes sanonu mitään. Mutta emmä siltikään usko että tyttö pitää silloin kun ei edes sanonu mitään. Vai mitä mieltä te tytöt olette tästä ? Enkä edes tunne millään tasolla kyseistä tyttöä !

      • Astepalikka

        Joo, sori jos OP kirjottaa, mutta minkä takii et puhunu mitään? Voin kuvitella, että oli varmaan melko kiusallinen ruokailu teidän kahden välillä, jos kumpikaan ei puhunut mitään.


      • 14vpoika
        Astepalikka kirjoitti:

        Joo, sori jos OP kirjottaa, mutta minkä takii et puhunu mitään? Voin kuvitella, että oli varmaan melko kiusallinen ruokailu teidän kahden välillä, jos kumpikaan ei puhunut mitään.

        No kun se tyttö ei oo ees suomalainen, nii en tiiä osaako se edes puhua juurikaan suomea ja minähän en ole hyvä puhumaan englantia nii olis ollu aika kiusallista jos se ei olis osannu puhua suomea, ja olsin joutunu selittää enkuks mitä yritin sanoa. Ja kun se tyttö ei sanonu edes moi tai mitään tommosta nii en mäkää kehdannu. Täytyy myöntää kyllä että oli kiusallista. Onneksi olin syöny jo melkee kaiken nii ei kestäny kauheen kauaa tämä "kiusallinen" hetki


    • Ehkä hän oli astunut ankan kaken päälle ja ihan testiksi kokeili haistaisitko sen :)??

    • EsupsTill21.12

      No mitä vitun selittämistä tässä on? Tyttö tuli bussiin ja istui tietylle paikalle. Ei se oo sen monimutkasempaa.

      • TähMitä

        Ihan vitun ihmeellistä....joku istu dösään?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe