Kuvitellaan tilanne, jossa olen istumassa bussissa yksin. Edessä on 4 vapaata paikkaa. Bussiin tulee tyttö, joka istuu viereeni, vaikka muita vaihtoehtoja olisi ollut. Ei myöskään istunut reunalle, sillä tunsin hänen kätensä ja alakropansa olevan lähellä omaani.
En nyt halua selitystä sille, miksi hän päätti viereeni istua, koska olisi muuten melko tyhmähkö kysymys.
Mutta minkälaisia "kriteereitä" teillä tytöillä on sille, että istuu jonkun pojan viereen :D ? Ja mitä ylipäätänsä haluatte viestiä sillä, vai istutteko toisen viereen ihan muuten vaan? Ikää löytyy 16, 182cm pitkä, 74kg ja sanoisin olevani normaalia paremmannäköinen.
Ja mitä mieltä olette, jos samanikäinen (sinuun verrattuna) pitää katsekontaktia esim. Bussissa?
Tytöt selittäkää!
23
319
Vastaukset
- mää213
Hän taitaa tykätä sinusta😏
- Astepalikka
Harmi, kun en uskaltanut jutella :-( Kiitti vastauksesta, vaikka pyysinkin hieman erilaista :)
minä uskoisin myöskin että hä pitää sinusta saanko minä taas vuorostani kysyä sulta jotain
- Astepalikka
Kysy vaan
äiti aina sanoo et jos poika kiusaa niin se pitää susta onko se totta
- astepalikka
Jossain tapauksissa varmaan onkin totta. Vähän riippuu millaista kiusaamista se on. Jos vähän läpällä vittuilee tai vastaavaa, niin saattaa hyvinkin tykätä susta. Mutta jos oikeasti kiusaa, esim. varastaa tavaroita tai fyysistä väkivaltaa, niin silloin ei.
No, todennäköisesti sinun tapauksessasi poika tykkää sinusta. astepalikka kirjoitti:
Jossain tapauksissa varmaan onkin totta. Vähän riippuu millaista kiusaamista se on. Jos vähän läpällä vittuilee tai vastaavaa, niin saattaa hyvinkin tykätä susta. Mutta jos oikeasti kiusaa, esim. varastaa tavaroita tai fyysistä väkivaltaa, niin silloin ei.
No, todennäköisesti sinun tapauksessasi poika tykkää sinusta.okei kiitos mut siis mitä tarkoitat mun tapauksessani kun mehän ei tunneta
astepalikka kirjoitti:
Jossain tapauksissa varmaan onkin totta. Vähän riippuu millaista kiusaamista se on. Jos vähän läpällä vittuilee tai vastaavaa, niin saattaa hyvinkin tykätä susta. Mutta jos oikeasti kiusaa, esim. varastaa tavaroita tai fyysistä väkivaltaa, niin silloin ei.
No, todennäköisesti sinun tapauksessasi poika tykkää sinusta.tai siis en tiedä miten tätä voi kysyä mitä tarkoitat mun tapauksessani eli mistä päättelet että hän pitää minusta
Ehkä hän oikeasti tunteekin sinut. On ehkä jopa se poika, josta puhuit. Stalkkinut sinua, ja tekikin nyt virheen....
jokutyyppi19 kirjoitti:
Ehkä hän oikeasti tunteekin sinut. On ehkä jopa se poika, josta puhuit. Stalkkinut sinua, ja tekikin nyt virheen....
olisikin sit tässä elämässä tapahtuis jotain
- Astepalikka
astepalikka kirjoitti:
Jossain tapauksissa varmaan onkin totta. Vähän riippuu millaista kiusaamista se on. Jos vähän läpällä vittuilee tai vastaavaa, niin saattaa hyvinkin tykätä susta. Mutta jos oikeasti kiusaa, esim. varastaa tavaroita tai fyysistä väkivaltaa, niin silloin ei.
No, todennäköisesti sinun tapauksessasi poika tykkää sinusta.Veli, löysin sinut!
t: OP - Astepalikka
tyttö2001 kirjoitti:
En ole sun veljesi
Katsohan, että kenelle viestin pistin.
Elikkä et ole puhunut OP:lle, vaan samannimiselle henkilölle. Astepalikka kirjoitti:
Katsohan, että kenelle viestin pistin.
Elikkä et ole puhunut OP:lle, vaan samannimiselle henkilölle.Okei kai
Jos poikaa pikkuisen kuisoittelee ni on se totta mut jos se on sillai pirun läski apina mee pois sillo se ei oo huomion hakemista
- Milla2003
tyttö2001 kirjoitti:
En ole sun veljesi
Et niin!Olet mun serkku!
- 14vpoika
Eilen koulun ruokalassa kävi taas itsellä silleen että minun ympärillä ei ollut melkein ketään koska koulun ruokala oli ihan tyhjillä ja sit yks tyttö istu suoraan mun viereen joka oli kyllä outoa eikä edes sanonu mitään. Mutta emmä siltikään usko että tyttö pitää silloin kun ei edes sanonu mitään. Vai mitä mieltä te tytöt olette tästä ? Enkä edes tunne millään tasolla kyseistä tyttöä !
- Astepalikka
Joo, sori jos OP kirjottaa, mutta minkä takii et puhunu mitään? Voin kuvitella, että oli varmaan melko kiusallinen ruokailu teidän kahden välillä, jos kumpikaan ei puhunut mitään.
- 14vpoika
Astepalikka kirjoitti:
Joo, sori jos OP kirjottaa, mutta minkä takii et puhunu mitään? Voin kuvitella, että oli varmaan melko kiusallinen ruokailu teidän kahden välillä, jos kumpikaan ei puhunut mitään.
No kun se tyttö ei oo ees suomalainen, nii en tiiä osaako se edes puhua juurikaan suomea ja minähän en ole hyvä puhumaan englantia nii olis ollu aika kiusallista jos se ei olis osannu puhua suomea, ja olsin joutunu selittää enkuks mitä yritin sanoa. Ja kun se tyttö ei sanonu edes moi tai mitään tommosta nii en mäkää kehdannu. Täytyy myöntää kyllä että oli kiusallista. Onneksi olin syöny jo melkee kaiken nii ei kestäny kauheen kauaa tämä "kiusallinen" hetki
Ehkä hän oli astunut ankan kaken päälle ja ihan testiksi kokeili haistaisitko sen :)??
- EsupsTill21.12
No mitä vitun selittämistä tässä on? Tyttö tuli bussiin ja istui tietylle paikalle. Ei se oo sen monimutkasempaa.
- TähMitä
Ihan vitun ihmeellistä....joku istu dösään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673