Pakkasella käynnistin R1200RT:een. Akku oli huonossa hapessa, joten startti pyöritti huonosti. Lähti kuitenkin käyntiin, mutta abs valo ei sammu liikkeelle lähtiessä ja myös se punainen kolmio huomiomerkki palaa. Virrat laittaessa päälle normaalisti jarrujen tehostin hiljenee nopeasti ja pitää ääntä vasta , kun painaa jarrua. Nyt se ei hiljene laisinkaan ja tuntuukin, että takajarru laahaisi koko ajan. Latasin akun täyteen ja irrotin sen hetkeksi, mutta ei antanut apuja, valot palavat edelleen. Täytyy varmaan yrittää uudelleen. Pyörä on ennen toiminut hyvin pakkasella, eikä ongelmia ole ollut. Etupään stefat vaihdoin juuri ja silloin huomasin, että jarrupalat ovat aika loppu. Tosin en usko, että se vaikuttaa asiaa.
Olen pettynyt tähän mopoon, ei voi kehua laatupeliksi laisinkaan. Viime syksynä hajosi vaihdelaatikko ja perälaakeria olen seurannut kuinka kestää, mutta nyt alkoikin jarrut kenkkuileen!
ABS ja punainen kolmio
PaskaaKokoRahalla
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398