Olen ajatellut telttailla Roomassa joulukuussa. Olen katsonut kartasta, että Rooman keskustan alueilla on puistoja, missä voisi teltassa yöpyä. Olen hankkinut pienen teltan, mikä mahtuu hyvin reppuuni. Reppu toimii hyvin tyynynä.
Innolla odotan, että näen Rooman jouluvalaistuksessa.
Telttaretki
2
188
Vastaukset
- 8765
Terminin ulkopuolella on puisto, suosittelen.
- Retkigondoli
Tutkin karttaa ja tällainen kuin Villa Borghese näyttää varsin hyvältä. Myös Colosseuminin vieressä olisi puisto nimeltä Parco Del Colle Oppio. Ei varmaa sekään olisi hullumpi paikka majoittua yöksi. Peseytyminen on vielä kysymysmerkki, missä se onnistuu. Ajattelin kuitenkin telttailla muutaman viikon näin alkuun ja keväällä suunnitelmana on kehittää jotain bisnestä, jolla kustannan asumisen siellä, ehkä jossain halvassa vuokra asunnossa. Nyt tavoite olisi selvittää mahdollisia tapoja, millä saisi hieman ansioita elämiseen siellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1615620Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas904636Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2044601Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1784528Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64499Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa634386Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153969Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast403888Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1003818Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik1123728