Vain debiili luulee olevansa narsisti yrittäen hämätä maailmaa, pappeja ja lääkäreitä. Nerous ei ole narsismia. Vain elämäänsä pettyneet ja älyvajaat kohdistavat katkeruutensa menestyneisiin. Narsismia ei ole olemassa, hah.
Narsismin valheellisuus
28
201
Vastaukset
- KannuksenKonkarinainen
Taas filosofi-ressulta loistava avaus. Näin se on.
- TosirealistiKokkolan
Nöyrä kiitos!
- TosirealistiKokkolan
Narsismi on keksitty paska. Sitä ei ole olemassakaan. Kateelliset ja lahjattomat paskiaiset pitävät parempiaan narsisteina, koska ovat pettyneet itseensä ja elämäänsä, hah hah haaa!!!...
- Pudota_Se_Alas
Toisen olkapäillä mielellään istuvat pelin pelurit.
http://www.narsistienuhrientuki.fi/ - TosirealistiKokkolan
Pudota_Se_Alas kirjoitti:
Toisen olkapäillä mielellään istuvat pelin pelurit.
http://www.narsistienuhrientuki.fi/Hah hah mitä paskaa. Eihän narsisti voi olla se miksi häntä haukutaan, vaan se luonnehäiriöinen, mieleltään sairas ja elämäänsä pettynyt paskiainen, joka on kateellinen elämässään hyvin menestyneille. Se jos mikä voisi olla narsismia, hah hah haaa!!!...
Etkö tajua että narsisti ajattelee vain itseään, vähättelee ja kiusaa läheisiään ja muita vakavasti! Se on sairaus, narsisti itse ei vaan sitä näe.
Sairautta on avauksesi palstalla, vaikka muita ei kiinnosta.. Kiusaat heitä, haukut, vähättelet ym.. Et osaa keskustella muiden kanssa..
Viisautta olisi jättää palsta!- narsisti-sika
Samaa mieltä kittien kans.Tässä tuolle pöllölle vähän faktaa!psykopatia on oireyhtymä johon liittyy tunnekylmyys katumuksenpuute itsekeskeisyys ei tiedä mitä tarkoittaa empatia lipevä!siis narsisti on tämä kaikista PARAS kaikissa asioissa.
narsisti-sika kirjoitti:
Samaa mieltä kittien kans.Tässä tuolle pöllölle vähän faktaa!psykopatia on oireyhtymä johon liittyy tunnekylmyys katumuksenpuute itsekeskeisyys ei tiedä mitä tarkoittaa empatia lipevä!siis narsisti on tämä kaikista PARAS kaikissa asioissa.
Hyvin sanottu! On se kummaa että perhe antaa äijän vapaasti riehua ja pilata palstaa...
Narsisti ei saa päähänsä että kukaan ei täällä hänestä pidä, eikä kaipaa..Tuota minäkin olen ihmetellyt, josko hekin (perhe sukulaiset) ovat henkisesti vajavaisia?
RessunKaveri kirjoitti:
Tuota minäkin olen ihmetellyt, josko hekin (perhe sukulaiset) ovat henkisesti vajavaisia?
On todella outoa ettei perhe mitään tee ja reagoi ukon palstalla oloon..
- TosirealistiKokkolan
Sitähän minä olen sanonut. Kateus on narsismia, hah!...
TosirealistiKokkolan kirjoitti:
Sitähän minä olen sanonut. Kateus on narsismia, hah!...
Eikö jo mene kaaliin?? Kukaan ei ole sinulle kateellinen!!!
- TosirealistiKokkolan
Narsismia ei ole olemassakaan. Vain kateellisten olemattomissa aivoissa olevaa paskaa, synkkyyttä, sairautta... Maailman viisaimmat ovat kautta aikain olleet muita parempia, mutta eivät narsisteja. Jos ja kun olen parempi lajissa kuin lajissa kuin toinen, niin ei se tarkoita sitä että olisin narsisti. En minäkään pidä itseäni jossain lajissa tai asiassa minua parempaa narsistina. Hän on kerta kaikkiaan siinä parempi, esimerkiksi tupakanpoltossa ja räkimisessä, hah hah haaa!!!...
Mene jonnekn muualle, kun kukaan ei pidä itserakkaista ja omistakehuistasi! Empatia, muiden huomioon ottaminen ja keskustelu muiden kanssa on sitä älyä.
- TosirealistiKokkolan
Juokse pääsi seinään, hah!...
- mielenpöhösairaus
No mutta missä asiassa se realisti on muita viisaampi tai parempi? Ei ainuttakaan musiikillista taikka kirjallista julkaisua, eikä mistään muustakaan kehumastaan mitään näyttöä. Useasti hokemastaan SM-tason nykkeilymestaruudestakaan ei kukaan ole löytänyt tilastomerkintää hakemallakaan..
- TosirealistiKokkolan
Näyttöä on, ja todisteissa löytyy, hah!...
- RytimäenRouva
Eipä näy missään kuin että pian 15 vuotta vihanneksena...
Älykkään ihmisen ei tarvitse toitottaa itsekehuaan palstalla ja ärsyttää ihmisiä. Ihme että noin iäkäs ukko ei tajua mitään ja on kuin pikku lapsi.
- TosirealistiKokkolan
Tosirealisti on realisti ja tosi rehellinen, vaikka voissa paistaisi, hah!...
- LohtajanPäivi
Niin on.
- TosirealistiKokkolan
Kiitti Päkä...
- Kfkfkl
Et voi muuttaa narsismin määritelmää, hellerajoja, sade ei ole poutaa jne.. kielioppisääntöjäkin on tarkistettu moneen otteeseen sitten 60-luvun. Olisit käynyt kouluja..
- TosirealistiKokkolan
Sotatieteiden Maisteri, hah!...
- TosirealistiKokkolan
Narsitismi on vain kateellisen ihmisen aivolohkossa oleva saastekertymä, pahan patoutuma.
Kaikki alemmuuskompleksin kokeneet ja siinä edelleen olevat haukkuvat parempiaan narsisteiksi, kun eivät muuta voi, hah hah haaa!!!...- NäyttöäVainTyperyydestä
Et yksinkertaisesti voi olla muita parempi pelkällä itsesi ylistämisellä. Narsismiin yleensä liitetään myös korkea älykkyystaso sekä kyky taitavasti manipuloda kanssaihmisiä.
Ripulistin todellakin voi 100%:n varmuudella määrittää narsistiksi, mutta poikkeuksellisen tyhmäksi sellaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763392
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312001Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025