Skaba! Kysykää pakkoruotsinmaikalta, että mitä hyötyä meille on opiskella ruotsia? Nauhoittakaa vastaus kännykällä ja laittakaa someen.
Hölmöimmän vastauksen antaneen maikan luokka nimetään vuoden pakkoruotsi luokaksi ja palkitaan älypuhelimilla.
Vastauksesta muokataan myös mainoslause ja slogan.
Turha pakkoruotsi!
4
204
Vastaukset 4
- jagskiteritelefon
Mitä tarkoittaa maika??
Pakkoruotsi on paras
Ruotsi on helppo ja paras kielo - siad
Voisitte olla taistelematta pakkoruotsia vastaan ja vain lopettaa sen yläasteen jälkeen? Oikeasti Ruotsi on aika helppoa, suurin osa pakkoruotsin vastustajista ei osaa Ruotsia ja tämän takia haluavat sen pois.
Yläasteella osoitetaan mieltä eikä edes yritetä opetella sitä.
Itse en opetellut sanaakaan Ruotsia, mutta pääsin yläkoulun läpi. Nyt en sitä edes opiskele. - vårdare
pelkkä kieliopin pänttääminen vie halut oppia kieltä, keskitytään siihen että ymmärtää ja uskaltaa puhua.
Ei minulla ole mitään opettajan vastausta antaa mutta itse näen englannin 300% hyödyllisemmäksi kuin ruotsin. Jos kokemuksista puhutaan niin en ole kertaakaa apua kysyvälle vastaantulijalle joutunut puhumaan muuta kuin suomea tai englantia. Vaikka suomi onkin kaksikielinen maa, englanti on silti ylivoimainen ruotsin rinnalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va691903Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 140999
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu19937- 84674
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa104651- 41648
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 53605
- 58570