Ei tästä kauaa ole, että kun sattui olemaan hyvissä väleissä kunnanjohtajan tai kunnanhallituksen puheenjohtajan kanssa, sai kaksinkertaista palkkaa, mitä muut sijaisvanhemmat.
Eikös tämäkin ole eräänlaista lasten kaltoin kohtelua ja lasten asettamista eriarvoiseen asemaan. Huonolatuiseen sijaishuoltopaikkaan laitetaan kriisi.- tuki. leiritoiminta, sijoitettu yms. lapsia talo täyteen. Lisäksi siellä pyörii lukuisia "omien lasten ystäviä ja poikakavereita".
Kaksinkertainen palkka
eriarvoinenlapsuus
2
122
Vastaukset
- minämäärään
Pitäisi olla laki, että sijaisvanhemman tulee maksaa rahat takaisin, jos kaltoin kohtelee lapsia. Jokohan käytös alkaisi kaikkein moukkamaisimmaltakin muuttua.
- Kuluttajansuojaa.ei.ole
Sidonnaisuudet pois ja moraaliton yritysstarttiraha veke yhteisestä budjetista >:(
Hoiva-alaa ei ikinä kuulu saattaa voitontavoittelun piiriin. Pikakurssitkin maksavat! Ei riitä mikään "Kyllin Hyvä" hemmo kun sen vastuulla on viattomat lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070