Moikka!
Mulla toinen silmä on karsastanu jo kauan...Mua masentaa ja itsetunto on iha surkee. En voi ees enää kattoo ees aina kavereita silmiin koska pelkään, et nekin alkaa haukkuu... Oon alkanu pitää myös hiuksia toisen silmän päällä kokonaan ja oon yrittäny olla näyttelemättä mun silmää... mut kuitenki se o huomattu nii jokkut kattoo mun kohal kieroo..Mul on onneks leikkaus tulos mut siihe on viä aikaa...
Ja mä en oikeesti ymmärrä mitä hienoo on siinä et osaa kattoo kieroo ku jokkut ei pysty olla kattomatta....
Jos on joitai jokka kärsii samasta ongelmast nii kommatkaa jotai...
Itsellä karsastaa
Karsastuksestakärsivä
3
746
Vastaukset
- googlaile
Ehkä sinun kannattaisi googlata esim "näkö"/"silmä" tai muulla palstalla?
Et varmasti ole yksin ongelmasi kanssa! Takuulla löytyy neuvoja ja vihjeitä!
Ei sinun kannata masentua yhtään. Ihan luonnollista.
Juttele avoimesti silmälääkärisi kanssa!
Ihan varmasti asia hoituu!
Isohali minulta!
Ja Hyvää Joulua ja >Onnellisata Uutta Vuotta! - silmävaivoja
Miten nyt on tilanteesi?
Onko kaikki jees?
Milloin sinun leikkaus on? - karsastuksestakärsivä
Moi, mä puhkoin sit sen silmän en vaan jotenkin kestäny kaikki tuijotti ja haukku vittu varmaan puhkon ton toisenki koht, ei täs muut. peukku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu2057406Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1313329Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161964"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?611942Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p631889- 191839
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am851834Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61695Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171571- 791524