Moikka!
Mulla toinen silmä on karsastanu jo kauan...Mua masentaa ja itsetunto on iha surkee. En voi ees enää kattoo ees aina kavereita silmiin koska pelkään, et nekin alkaa haukkuu... Oon alkanu pitää myös hiuksia toisen silmän päällä kokonaan ja oon yrittäny olla näyttelemättä mun silmää... mut kuitenki se o huomattu nii jokkut kattoo mun kohal kieroo..Mul on onneks leikkaus tulos mut siihe on viä aikaa...
Ja mä en oikeesti ymmärrä mitä hienoo on siinä et osaa kattoo kieroo ku jokkut ei pysty olla kattomatta....
Jos on joitai jokka kärsii samasta ongelmast nii kommatkaa jotai...
Itsellä karsastaa
Karsastuksestakärsivä
3
846
Vastaukset
- googlaile
Ehkä sinun kannattaisi googlata esim "näkö"/"silmä" tai muulla palstalla?
Et varmasti ole yksin ongelmasi kanssa! Takuulla löytyy neuvoja ja vihjeitä!
Ei sinun kannata masentua yhtään. Ihan luonnollista.
Juttele avoimesti silmälääkärisi kanssa!
Ihan varmasti asia hoituu!
Isohali minulta!
Ja Hyvää Joulua ja >Onnellisata Uutta Vuotta! - silmävaivoja
Miten nyt on tilanteesi?
Onko kaikki jees?
Milloin sinun leikkaus on? - karsastuksestakärsivä
Moi, mä puhkoin sit sen silmän en vaan jotenkin kestäny kaikki tuijotti ja haukku vittu varmaan puhkon ton toisenki koht, ei täs muut. peukku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416