Itsellä karsastaa

Karsastuksestakärsivä

Moikka!
Mulla toinen silmä on karsastanu jo kauan...Mua masentaa ja itsetunto on iha surkee. En voi ees enää kattoo ees aina kavereita silmiin koska pelkään, et nekin alkaa haukkuu... Oon alkanu pitää myös hiuksia toisen silmän päällä kokonaan ja oon yrittäny olla näyttelemättä mun silmää... mut kuitenki se o huomattu nii jokkut kattoo mun kohal kieroo..Mul on onneks leikkaus tulos mut siihe on viä aikaa...

Ja mä en oikeesti ymmärrä mitä hienoo on siinä et osaa kattoo kieroo ku jokkut ei pysty olla kattomatta....

Jos on joitai jokka kärsii samasta ongelmast nii kommatkaa jotai...

3

588

Vastaukset

• Ehkä sinun kannattaisi googlata esim "näkö"/"silmä" tai muulla palstalla?
    Et varmasti ole yksin ongelmasi kanssa! Takuulla löytyy neuvoja ja vihjeitä!

Ei sinun kannata masentua yhtään. Ihan luonnollista.

Juttele avoimesti silmälääkärisi kanssa!

Ihan varmasti asia hoituu!

Isohali minulta!
    Ja Hyvää Joulua ja >Onnellisata Uutta Vuotta!

• Miten nyt on tilanteesi?

Onko kaikki jees?
    Milloin sinun leikkaus on?

• Moi, mä puhkoin sit sen silmän en vaan jotenkin kestäny kaikki tuijotti ja haukku vittu varmaan puhkon ton toisenki koht, ei täs muut. peukku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    131
    5564
  2. Sanni Ovaska In Memoriam

Silla lailla.. https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2687488814630636&id=100001086306601 Lähi-idästä sotaa, sekasortoa, kuolemaa, nälkää, ka
    Maailman menoa
    75
    1133
  3. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    139
    987
  4. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    26
    609
  5. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    21
    403