Trafic lämmönsäädin paneelin valo

Miten vaihdetaan siihen lämmönsäädin/puhallusnopeus/puhallussuunta polttimo kun se on pimeänä? Onko kukaan sellaista koskaan omaan kulkineeseen vaihtanut?

2

1717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastataan omaan kysymykseen vastauksella :) Kerta kukaan ei ole kertonut miten kyseinen homma suoritetaan niin rupesin itse tutkimaan asiaa. Irroita vaihdekepin suojamuovi joka on sivuilta 4kpl torx ruuvilla T20. Se on yläreunastaan kiinni peltiklipseillä josta se lähtee taaksepäin vetämällä. Muttei se kokonaan lähde irti vaan ottaa kiinni vaihdekeppiin. Sitten kolme ruuvia samaisia t20 torx kantaisia irti puhallussuunta/nopeus/lämpöhanasta alareunasta pois. Ja sitäkin nitkuttelemalla taakse päin saat paneelin irti. Jonka takana onkin 2kpl mini kokoisia lasikanta polttimoita joissa on musta muovikanta jota pyöräyttämällä saa ne irti ja vaihdettua uusiin. Kasaus sitten päin vastaisessa järjestyksessä.

• kädetönnä

Jaaha et silleen valoa saadaan valoa rellukkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8738
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4888
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4348
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      68
      3923
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3266
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      51
      3094
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      55
      2942
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2736
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2521
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2465
    Aihe