Toni Niemisen ura kiinteistönvälittäjänä loppui

loppu_lyhyeen

Toni Niemisen työt kiinteistövälitysfirmassa päättyivät aikas nopeasti. Vielä ei ole mitään uutta haastetta ilmaantunut Tonille.

- Joo, tilanne on nyt se, että en enää työskentele kiinteistönvälitystyössä, Nieminen vahvistaa lehdelle, mutta ei avaa sen syvällisemmin töiden loppumisen taustoja.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201611292200033468_vi.shtml

9

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinteistövälitäjät

Luotettavan näköinen mies.

Asui vuokralla tuttunsa luona yhteenaikaan......mikä lie tullut sitten kun jotui muuttamaan?????

• Pitkäjänteisyyttä

Missä olisi ollut edes ura ? Lähtökuoppiin kompastunut jokaisen aloituksen . Kertoo tyypistä paljon . Saattaa olla mäkihyppeliöiden ominaisuus kun seuraa miten toisetkin ovat kompuroimassa

• eirehellisille

taitaa olla liian rehellinen tohon vastuuttomien paskan puhujien joukkoon.hmk-hei me kupataan

• Haatajapena222

No enpä tiedä miksei vuokraansakaan saa maksettua...ei kai luottohäiriöinen voi kiinteistöalalla menestyä ensin pitäisi opetella talouden alkeet.
      Itse oon saanut aina vuokrat maksettua vaikka työttömyyskorvauksista nämä on priorisointikysymyksiä jotka ihmisen tulee ensin sisäistää,toki nykyään jo oma asunto.

• en.ostaisi
      • Kyllä se vaikuttaa. Kysymys on suurista taloudellisista asioista, niin ei tee mieli antaa asioita hoidettavaksi henkilölle, joka on sotkenut omat raha-asiansa.
        .
        Juuri taloudellissa vaikeuksissa olevat ovat yleensä niitä, jotka syyllistyvät mitä tyhmempiin tekoihin. Sellaisiin tekoihin, joista kiinni jääminen on varmaa, kuten sekin yksi vanhempaintoimikunnan luokkaretkirahoja hallussaan pitänyt perheenäiti.

• edrfghjklkjhgfd

Mikään ei ole säälittävämpää, kuin aikuinen ihminen, joka ei osaa hoitaa raha-asioitaan, alkaa olemaan tuokin hyypiö jojoon valmis...

• Ei ole mikään valttikortti parisuhdepelissä.

• pöljämaksaaheille

eiks jetro ja läski kaisa oo sitä kilvan kyselemässä virmoisiinsa. "kuhan puhut paskaa niin tyhmä ostaa eikä meillä oo mitään vastuuta" kuhan muistat 12000e kuittiin nimen pyytää kun pöljät on kaupat tehny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6036
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3381
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      162
      2781
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2680
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82