Toiv. tuli oikelle osastolle mutta mulla on tupakeittiö ja eteise ja tämän tupakeittiön välissä on tuollainen aukko 98,5 leveä ja tietenkn huoneen korkuinen niin onko saatavilla jotain siihen väliin? Ovea en voi alkaa asentamaan koska täällä ei saa mitään sellaisia tehdä mistä tulee reikiä ym. ja vuokra asunto niin en viitsi mitään ovea siihen ostaa mutta onko jotain verhojuttuja jotain. bambujuttuja olemassa mitä sisätiloissa voi laittaa esim. huoneitten väliseen aukkoon missä ei ole ovea ?
Mielellään sellainen joka tulisi kiinni jotenkin kiristämällä eli ei tarvitsisi alkaa porailemaan.
Kysymysmelkeinoviaukosta
Ennyttajua
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869