Mitä eroa ps4 ja slim mallilla apua?? Joululahjaostokseen
Ps4 slim ja tavallisen erot
9
5395
Vastaukset
- PS4_PRO
Ohuempi, kevyempi, vie vähemmän virtaa...
Tuolta löytyy tietoa: https://www.playstation.com/fi-fi/explore/ps4/
Suosittelen PS4 PRO:n hankintaa :)- Proooooo
Eli paksumpi, painavampi ja enemmän virtaa luluttavako olisi parempi, eikö sellainen ole se Pro?
- Proooooo
Juuri se - teknisesti parempi, mutta osta sinä vaan se Slim.
- taasPS
Itse ainakin päädyin tänään ostamaan tuon slimin, eihän proossa ja slimissä oo muuta eroo kun tuo koko virrankulutus ja olemattoman pieni tehoero 4k tuen kera. itse en ainakaan kehannu 100€ maksaa ekstraa.
- Ps..s
Ps4 slim pienempi, kevyempi, hiljaisempi, ja huonompi tehoinen
- Jolottaja
Ei minkäänlaista eroa
- tämä-on-hyvä
Ps4 slim 1TB tallennuksella, itselläni toi ja hyvin pärjännyt. Yle-areena yms. palvelut toimii loistavasti, Blu-ray videot muistitikulta. Mainio viihdekeskus.
- Ali
Mitä eroa on tavallisella ps4 kuin ps4slimmillä?
- Anonyymi
Palko myyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984