Kumpikohan kannattaisi ostaa? Onko 65" jo liian ison näköinen? Mielipiteitä!
Vastaukset 4
- rahaa.jää.yli
55" kannattaa ostaa koska se on halvempi.
- Pauliina.Niska
Mitä isompi sen parempi :D Musta 65" ei vielä ole riittävän iso.
- sonys
Riippuu paljolti huoneen koosta, tavalliseen kerrostalon olkkariin riittää hyvin 55 ja siinä vielä se etu, että on jotensakin käsiteltävissä, sillä suuremmat ovat herkkiä laitteita liikuttelulle, joten kannattaa varoa ja noudattaa ehdottomasti valmistajan ohjeita sekä tilata kotiinkuljetus, vaikka voi se jo siinäkin vaurioitua.
- sinkkutyttö-95
Voisi luulla että isompi on parempi, minulla oli 65" mutta myin sen pois yhdelle 4 lapsen äidille jolla paikat jo löystyneet. Minulle 65" oli liian iso ja sattui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566