Moi, olen suunnittelemassa saippuan teko pakettia jossa olisi kaikki tarvittava saippuan tekemiseen, olisiko teillä ideoita mikä voisi helpottaa saippuan tekemistä tai jotain mikä erottuisi ja tekisi tuotteesta vähän uniikimman. Kaikki ideat käy. Kiitos! (:
Saippuan tekijät HUOM!
3
162
Vastaukset
- kyhdfgdsfsdfas
Saattaa mennä vähän sivuun, mutta ohjeet mukaan nestesaippuan tekoon. Moni tekee saippuapaloista (usein kaupasta ostetuista) itse nestesaippuaa, koska nk. nestesaippua ei ole saippuaa laisinkaan, vaan varsinainen kemikaalikoktail ja turmiollista iholle. Jotenkin tuntuu tyhmältä tehdä valmissaippuasta nestesaippuaa. Kun haluaisi sen nestesaippuankin tehdä itse alusta saakka - saippuan teko vaan tuntuu liian monimutkaiselta!
- pussusaippua
Rasva ja natriumhydroksidi on pää aineet ja lisäksi vaikka hajusteita ja väriaineita. Nyt kun tulee joulu, niin tulee paljon kinkkurasvaa, tee siitä possusaippuaa.
- Karjalan_Gandalf
Nestesaippuaa saadaan kun käytetään natriumhydroksidin sijaan kaliumhydroksidia. Ei siis sinänsä ole sen kummempi "kemikaalikoktail" kuin kiinteäkään saippua. Eri asia sitten mitä muuta litkuun lisätään.
Mitä tarvikkeisiin tulee, tärkeimmät lienevät vaaka, lämpömittari, suojalasit ja käsineet. Erilaisia astioita ja mittakuppeja voi sitten valita ja käyttää tilanteen mukaan. Ohje possusaippualle on hyvä idea. Sitten jos lisäksi löytyisi vaikka possun mallinen muotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177