tv:n näkyvyys

Jokiniemenalue

Näkyykö teillä tv? Kaapeliverkon herjaa heikkoa sigmaalia.

15

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkkjhgvbn

On tehty kaapeli asennuksia.Asenna kanavat vaan uusiksi.Tästähän tuli joku aika sitten tiedoite kaikille.

• antenman

antenni pitää suunnata luoteeseen,siellä parhaat signaalit...

• dfvbnm

Ja hölö hölö.....Kantsii vilkasta mitä postilaatikkoon tulee ettei tule tällaset "singaaliongelmat" yllärinä.Opuksessa oli kanssa ohjeet kanavat ei näy.

• ghjkdfghjk

Vi**u että osaat olla sitten tyhmä.Isäs ois saanu laskee lakanoille niin ei ois tuollasta yhteiskunnan pas*a kasaa syntynyt.Mut toisaalta minkäs geeneille voit.Vanhempas on kyl ihan viriviri tööt tööt porukkaa.

• antenman

antenni luoteeseen ja voi laittaa myös löylykauhan siihen,jo vain näkyy...

• antenman

aivan juurikin noin,se sopii laukaalaisille hönöille,eli antenni,löylykauha ja suuntaus luoteeseen....ja voi sen kauhan sinne aunukseen laukaalaiset työntää...

• antenman

jos ei näillä toimenpiteillä näy niin kyllä on viriviri tööttööt,töttörööt....hahhhhaaaa

• sdrtgvbnml

Vi**u kun oot viisas.

• antenman

voit myös laittaa antennin luoteeseen kera kauhan pyllyssäsi ja signaalia tulee eli säätöö säätöö,horot...

• Jokiniemenalue

Kiitos ystävällisistä vastauksista. Olen juuri muuttanut ja harmiksi ehdin tyhjentää postilaatikon mainoksista suoraan roskiin. Onneksi ystävällinen naapuri lainasi ohjeet miten toimia.

Ja teille kiivaat vihtahousut sanoisin, ihan kaikella rakkaudella, tukehtukaa siihen löylykauhaanne.

• Häiriötiloja

Ameebat leviävät jo kaapeliverkossakin.

• antenman

tuleeko sigmaalia vai signaalia vai peräti anaalia....luoteeseen kera löyliksen antenni...hahhahhaaahaaahha

• signaal

annatko mulle...tuun laittaa sun säädöt kohilleen,hei beibe..

• signaal

mut ei löylykauhaa,beibe...

• anthenmannen

antenni ja löylis lounaaseen,suattaapi näkyvä jopa eroottisia elokuvia,näin ainaskin meillä...mut löylis pitää olla kädessä koska ottaa yhteyttä ku o kuparia.faktatietoa,kokeilkaa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2633
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1687
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1546
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe