tv:n näkyvyys

Jokiniemenalue

Näkyykö teillä tv? Kaapeliverkon herjaa heikkoa sigmaalia.

15

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkkjhgvbn

On tehty kaapeli asennuksia.Asenna kanavat vaan uusiksi.Tästähän tuli joku aika sitten tiedoite kaikille.

• antenman

antenni pitää suunnata luoteeseen,siellä parhaat signaalit...

• dfvbnm

Ja hölö hölö.....Kantsii vilkasta mitä postilaatikkoon tulee ettei tule tällaset "singaaliongelmat" yllärinä.Opuksessa oli kanssa ohjeet kanavat ei näy.

• ghjkdfghjk

Vi**u että osaat olla sitten tyhmä.Isäs ois saanu laskee lakanoille niin ei ois tuollasta yhteiskunnan pas*a kasaa syntynyt.Mut toisaalta minkäs geeneille voit.Vanhempas on kyl ihan viriviri tööt tööt porukkaa.

• antenman

antenni luoteeseen ja voi laittaa myös löylykauhan siihen,jo vain näkyy...

• antenman

aivan juurikin noin,se sopii laukaalaisille hönöille,eli antenni,löylykauha ja suuntaus luoteeseen....ja voi sen kauhan sinne aunukseen laukaalaiset työntää...

• antenman

jos ei näillä toimenpiteillä näy niin kyllä on viriviri tööttööt,töttörööt....hahhhhaaaa

• sdrtgvbnml

Vi**u kun oot viisas.

• antenman

voit myös laittaa antennin luoteeseen kera kauhan pyllyssäsi ja signaalia tulee eli säätöö säätöö,horot...

• Jokiniemenalue

Kiitos ystävällisistä vastauksista. Olen juuri muuttanut ja harmiksi ehdin tyhjentää postilaatikon mainoksista suoraan roskiin. Onneksi ystävällinen naapuri lainasi ohjeet miten toimia.

Ja teille kiivaat vihtahousut sanoisin, ihan kaikella rakkaudella, tukehtukaa siihen löylykauhaanne.

• Häiriötiloja

Ameebat leviävät jo kaapeliverkossakin.

• antenman

tuleeko sigmaalia vai signaalia vai peräti anaalia....luoteeseen kera löyliksen antenni...hahhahhaaahaaahha

• signaal

annatko mulle...tuun laittaa sun säädöt kohilleen,hei beibe..

• signaal

mut ei löylykauhaa,beibe...

• anthenmannen

antenni ja löylis lounaaseen,suattaapi näkyvä jopa eroottisia elokuvia,näin ainaskin meillä...mut löylis pitää olla kädessä koska ottaa yhteyttä ku o kuparia.faktatietoa,kokeilkaa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe