opiskelijoiden koe potilas

koepotilas

Olin saanut Postia jossa kysyttiin halukkaita nuoria 19-29 ikäisiä miehiä hoitaja opiskelijoiden koe potilaaksi, työtön kun olin päätin mennä leikkimään potilasta.

Sairaalaan päästyäni mulle selvisi et olisin urologian hoitajien käytettävänä joten olin mielissäni, sit eräs vanhempi sairaanhoitaja vei mut koe huoneeseen jossa hän riisui mut ja ajeli alapään karvoituksen.

Sit hän pyyti mua gyneologiseen tuoliin istumaan et hän käy sanomassa et olen valmiina hoitajien käsittelyyn, ja pian ovesta astui sisään 6 hoitaja oppilasta ja noin 40 kaunis isorintainen/peppuinen urologian lääkäri Merja.

Merja asteli luokseni kertoen et nää kuus hoitajaa antaa sun penikselle tänään kyytiä ja hän kysyi hoitajilta mitä tällä vehkeelle pitäis nyt tehdä eka, ja perään totes et potilas pitäis saada enste kytkettyä kii tuoliin jolloin kuusi hoitajaa alkoi vedellä mua pehmustetuilla remmeillä kiinnittää tuoliin.

Kiinnityksen jälkeen oli vuorossa mittaukset jolloin hoitajat ottivat pitkän penis pumpun ja pummpasivat peniksen täyteen valmiuteen, jolloin he kirjasivat kansioihinsa tulokset.

Kun nämä oli tehty kääntyi Merja minuun päin kysyen et eihän sulla ole mitään sitä vastaan et sun penis laitetaan sellaiseen sperman lypsylaitteeseen, nyökkäsin et ei mitään haittaa.

Silloin Merja käski hoitajia lähteä hakemaan koeputkia ja sperman lypsylaitetta ja hoitajat lähtivät kikattaen, silloin Merja istahti toulille haarojen väliini katsoen sekä mua että penistä sanoen et en ole vielä kertaakaan nähnyt yli 29,5 cm penistä.

Joten odotellessa vois kokeilla kuinka tuo uppoaa kurkkuun ja Merja otti kaksin käsin peniksen juuresta kii ja aloitti suihin oton, Merja pyöritteli penistä suusaan kielellä ja Veteli penistä syvälle kurkkuunsa ja imutti raivokkaasti kunnes vähän perästä sain orgasmin ja Merja imi hurmiossa spermaani Sit hän pyyhki peniksen paperilla ja istahti tuolille kansiotaan selaamaan.

Vähän ajan päästä tulivat hoitajat kärry täynnä koeputkia ja hyysäten erikoisen näköistä konetta mukanaan joka tuotiin eteeni, Merja kertoi et tällä me tyhjennämme sun kivekset kuiviksi, koneen lypsy sylinteri oli identtinen lehmän lypsykoneen kaa mut sperma ohjattiin maito tonkan sijaan koeputkiin.

Sit hoitajat voitelivat peniksen liukuvoiteella ja käynnistivät lypsy laitteen ja kone imaisi peniksen vauhikkaasti sisäänsä, sit hoitajat kävivät vuoronperään ruokatauvolla odotellen koska pallot olisivat tyhjät, kone oli sikäli moderni ku siin oli automatiikka joka ilmaisi palloissa olleen sperman määrän.

Hoitajat katselivat pumpun armoilla sätkivää penistäni joka sai orgasmeja lähes 4 minsan välei, sit noin tunnin pituisen lypsyn jälkeen Merja sammutti lypsäjän kertoen hoitajille et he saavat mitata peniksen tämän hetkinen pituuden/ympärysmittan ja hoitajat tottelivat.

Tuntui kivalta ku useat hennot kädet kopeloivat turtunutta penistä, ku mittaukset oli otettu Merja käski hoitajia starttaamaan koneen uudelleen käytiin, samalla sanoen et seuraavat kymmenesntä näyteputkesta otetaan maistiais koe.

Ja kun kone oli lypsänyt peniksestäni 10 sperma näytettä lypsylaite sammui ja lypsysylinteri vedettiin peniksen päältä ja Merja irroitteli 7 koe putkea ja antoi kullekkin hoitajalle yhen.

Sit hoitajat yksi toisensa perään joivat sperman ja kirjoittivat oman mielipiteen ylös kansiohinsa, sit Merja sano et mulle järjestetään osastolta yö paikka ja huomenna jatketaan opiskelua.

Hoitajien lähdettyä Merja laittoi oven lukkoon sanoen et tää oli nyt tässä huomenna jatketaan mut mää vähä leikin sun peniksellä ku se on tos valmiina, silloin Merja riisui lääkärin takkisa ja alla olikin kaunis sairaalan vihreä latex sairaanhoitajan mekko.

Merja sääti jalka tuet leveämmälle samalla levittäen haarojani auki, nousi päälleni ratsastamaan, Merja painoi pääni puvunsa kaulaaukosta sisään painaen samalla pääni hänen valtavien rintojen väliin.

Tuntui mahtavalta kun kaksi ihanan pehmeää tissiä painautui kasvojani vasten ja tutisivat ratsastuksen tahdissa, mutta pian Merja keskeytti päästi pääni rintojensa hoivasta ja henkäisi pari kertaa henkeä.

Ja aloitti kiivaan ratsastuksen hän kiihdytti koko ajan ja viimein sai orgasmin, Merja nousi ylös päältä ni ja pyyhki vaginansa kuivaksi.

Sit Merja otti parin orgasmin verran multa suihin jonka jälkeen otti jotain ainetta ruiskuun ja piikitti pallojani todeten et antaa tuo lääkkeen vaikuttaa palloissasi noin 3 varttia niin on ulos lypsämistä vaille enää etteikö naapuri osaston sperma pankki saa pikkasta vaille 15 litraa spermaa.

Säikähdin Merja oli ruutannut palloihin jotain ainetta joka pakottaa pallot tuottamaan spermaa, mutta Merja rauhoitti sillä seuraavaksi hän pisti p enikseen puudutusaineen.

Puudutteen jälkeen Merja laittoi kaasumaskin kasvoilleni ja käynnisti sperman lypsäjän jonka jälkeen toivotti hyvää yötä.

Jatkuu.

3

6182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neito75

      Vähä pientä säätämistä kirjoitustyylissä mutta itsessään, erittäin kiintoisaa luettavaa naisen silmin,

    • Anonyymi

      Nää vaikka onkin novelleja, niin monta kertaa sitten menee vähän maku kun menee aivan överiksi.. miksei nyt sitten samalla 1m33senttinen muna...

      Tuskin kukaan saa erikseen kiksejä siitä. että mm mitalla kerrotaan jostain kolmen metrin kyrvästä? Eikö se riittäs vain kuvailla isoa paksua suonikasta tms. tai sitten pientä siroa ohutta, mitä tahansa, mutta lukijan mielikuvitus kyllä sitten hoitaa asian.. Taasen kun lukee tuollasen 30,29cm ni tulee vaan välittömästi sellanen turn off et just joo ja terve.. Ja muutenkin se on lukemisena kyllä kuplan puhkaiseva, mielikuva tökkää aika pahasti tälläisiin "lukemiin". Parempi olis vain tekstissä pysyä.

      • Anonyymi

        Aamulla Mirja oli taas kalussani kiinni kun heräsin. Vai oliko se Merja. Samapa tuo.
        Hän tuuppasi mulkkuani vanhan Hoverin palloimurin imuletkuun, ja käynnisti sen. Kuului hetken aikaa pärinää, kun löysä esinahka lerpatti kovassa imuvirtauksessa. Hän tykkäsi äänestä. Merja oli lypsykone isolla imukkeella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe