Moikka,
Meillä menee päivittäin neljälle linnulle vaihtoehtoisesti kurkkua, lehtisalaattia, kiinankaalia.
Perheessä syödään muuten paljon vihanneksia ja hedelmiä. Mitä kaikkea tuoretta annatte linnuille syötäväksi?
Peipposten vihersyönti
4
757
Vastaukset
- llol
Mista ostit
- Seepris
Perheeltä, joka joutui luopumaan. Itseasiassa sain, en ostanut. muut tarpeet hankin oman makuni mukaan. Esimerkiksi ison häkin jne.
- Tirppanisti
Periaatteessahan kaikkea tuoretta mikä ei ole linnuille haitallista tai suorastaan myrkyllistä (kuten avokado jota ei linnuille pidä antaa) voi ainakin yrittää tarjoilla, mutta aika usein sitä tulee itsellänikin jumituttua vaan siihen idätetty siemen-salaatti-omena-porkkaraaste -linjaan. Esim parsakaali (yms mahdollisimman tumman vihreät tai oranssit vihannekset) on terveellistä, mutta kaikki eivät sitä mielellään syö. Yrteistä esim timjami ja oregano ovat ihan terveysvaikutuksellisiakin. Kesällä taas pihalta voikukka ja vesiheinä maistuvat tipuile hyvin.
Kiinankaali on kyllä ravintoarvoiltaan aika lailla yhtä tyhjän kanssa, kurkkukin vähän siinä ja siinä, mutta toki nekin parempia ovat kuin ei mitään jos ei linnut muuhun suostu koskemaan. Salaateistakin kannattaa valita ne kaikkein tummanvihreimmät lajikkeet.- Seepris
Kiitos,
Näyttää maistuvan porkkana, kurkku, salaatti, basilika ja kasvattelen pienissä kipoissa ohraa. Pikkuhiljaa sitä oppii mitkä ne herkut ovat (:
Siivouksesta sen verran, että todella paljon on erilaista ohjetta. Olen kyllä vaihtanut pohjapaperin, juomaveden, tuoresafkan, ja kylpyveden joka päivä. siihen ei mene kuin viisi minuuttia ja eipä tuo herrasväkeä näytä häiritsevän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566899Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334033Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142022- 611906
- 821446
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1931444Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213984- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947